האם הוא במגמת עלייה – קידום אורגני

קידום אתרים אורגני במגמת עלייה - מאמר של קורנגה

כולם מדברים על קידום אורגני, וכל מי שיש לו אתר ומצא את עצמו "יושב על הספסל, ומחכה שגוגל יתייחס אליו הבין, שללא קידום אורגני לאתר שלו, הסיכוי שלו לעלות גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל באופן אורגני, הוא נמוך מאוד. ככה עובדת הרשת.

יש לציין שמשנה לשנה, רואים בהחלט עלייה במגמה של אתרים להתמקצע, וחלק מזה הוא בשכירת שירותי חברת אינטרנט שתעשה לאתר שלהם קידום אורגני. יש צידוק רב למהלך הזה ואם לומר את זה בצורה ישירה- אין לשום אתר, שום יכולת להתברג בתוצאות החיפוש העליונות בגוגל בלי לעשות קידום.

מה זה בדיוק קידום אורגני?

רשת האינטרנט בנויה מאתרים. לאתרים האלה יש דפי אתר, הכוללים טקסטים ומידע על מהות האתר. זה יכול להיות אתר תדמיתי, אתר חנות מקוונת, אתר לבעל מקצוע, אתר חדשות ועוד. הדרך של הגולשים לדבר עם האתרים היא באמצעות מילים, והאתרים מדברים עם גוגל גם במילים. גוגל הוא רובוט שיש לו אלגוריתם והוא סורק מדי יום את טריליון האתרים שיש ברשת. מה שיוצא לו מכך זה שיש לו מידע, המידע הזה מורכב מהחומרים של האתרים. כאשר גולש מקליד בשורת השאילתה של גוגל בקשה של "מטבח מעץ מלא", גוגל החכם יעלה בתוצאות החיפוש את האתרים שבהם יופיעו המילים האלה, אבל לא רק יופיעו, אלא הרבה, בקונטקסט הנכון, משולבים בתוכן איכותי וגם את רמת התוכן גוגל יודע לבדוק. גוגל מחלק ציונים כלשהם לאתרים, והאתרים שיש בהם תוכן שכולל מפתח ויש בהם עוד כל מיני קריטריונים איכותיים שהוא בוחן, זוכים להיות בעמוד הראשון שלו.

איך עושים קידום אורגני?

יש בארץ כמה חברות מובילות לקידום אורגני. האיכות שלהן נקבעת ע"י היכולת שלהן לגרום לגוגל להעלות את האתרים של הלקוחות שלהם, במקומות גבוהים בעמוד הראשון. זה לא קורה סתם. ראשית זה תהליך ושנית זו מומחיות. יש הרבה מקדמים, אבל לא כולם באמת מסוגלים לבצע קידום. זוהי עבודה סיזיפית ומורכבת הבנויה מכל מיני אלמנטים שגורמים למיצוב גבוה של האתר ביניהם קידום אורגני. קידום אתרים בגוגל בדרך כלל מתבצע ע"י כתיבת תוכן ע"י כותבים מנוסים כאשר המקדם של האתר, מעביר להם את מילות המפתח שצריכות להתמקם באתר. כלומר- הם צריכים לשלב אותם באופן הכי טבעי בתוכן ובאחוז מסוים. מילות המפתח האלה הן בעצם מילות החיפוש שהגולשים כותבים כאשר הם מחפשים כל מיני דברים ברשת. זה יכול להיות מוצרים, שירות, מידע. המקדם האורגני גם יודע ועושה מחקר של מילות מפתח, אשר מעידות על כמות החיפושים של כל מילה, ולפי התוצאות הללו, נקבעות מילות המפתח שיובילו את התכנים באתר. לעיתים מילות המפתח כתובות בשגיאות תחביר ובשיבוש של עברית תקנית, וזה משום שחייבים לדייק ולציין אותן בדיוק כמו שהגולשים כותבים אותן.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

אחריות מנכ"ל

כמנכ"ל אני מבין היטב את האחריות הגדולה הרובצת לפתחי, למעשה מדובר באחריות כוללת ישירה ועקיפה על כל מהלך שמבוצע בחברה, על כל דבר שכל עובד

קרא עוד »
כתיבת תוכן לאתרים - מאמר של קורנגה בע"מ

כתיבת תוכן לאתרים

תוכן עניינים   כתיבת תוכן לאתרים ובמיוחד כאשר הדבר נוגע לתחום הקידום אתרים אורגני, חייבת להיעשות בצורה נכונה ומחושבת – כדי שגוגל יזהה את האתר

קרא עוד »