קידום בלינקדאין (LinkedIn)

קידום בלינקדאין - מאמר של קורנגה
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

מה הייתם אומרים, אם היו מציעים לכם להגיע בול ליעד? מה הייתם אומרים אם היו מציעים לכם להגיע בול לקהל היעד שלכם במכירות?

אנו מניחים שהייתם הולכים על זה מן הסתם ובכל הכוח, אז אם עדיין לא הכרתם או לא השתמשתם, הרשו לנו להציג בפניכם את הפלטפורמה הטובה והמוצלחת ביותר לעסקים B2B :

לינקדאין, הרשת העסקית חברתית מקצועית, הטובה ביותר לעסקים, המאפשרת לחברים בה ליצור קשרים עסקיים, כמו גם קידום ופרסום לקהלי יעד מותאמים, מהארץ ומרחבי העולם.


למי מתאים קידום בלינקדאין?

בתחילת דרכה הוקמה לינקדאין, כפיצ’ר לגיוס עובדים/ מחפשי עבודה בעיקר בתחומי ההיי- טק אך לא רק, לינקדאין מאפשרת לאנשי עסקים, אנשי שיווק ומכירות ואחרים, חיבור ויצירת קשרים עסקיים ענפים למטרות שת”פ עתידיות ולכן היא גם נחשבת לפלטפורמה איכותית, מקצועית ואמינה ביותר.

משום מה, בארץ היא מעט קשה לעיכול למרות הפוטנציאל העסקי הגבוה שלה, אך עם למעלה מחצי מיליארד משתמשים – לא ניתן להתווכח וכיום היא נחשבת לפלטפורמת השיווק היעילה והאפקטיבית ביותר עבור קהלי יעד מקצועיים מתחומים שונים.

כפי שבוודאי כבר התרשמתם, לינקדאין אינה מתאימה לכל אחד או לכל עסק, אך היא בהחלט מתאימה לכל עסק המשווק את מוצריו/ שירותיו לעסקים אחרים (B2B), בעיקר חברות או עסקים בתחומי ההיי-טק, יזמות, ניהול פרויקטים (PMO), חברות בתעשייה המסורתית וכדומה.

קידום עסקים בלינקדאין - קורנגה


איך עושים קידום לינקדאין לעסקים?

לינקדאין היא פלטפורמה עסקית, להבדיל מפלטפורמות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם, היא אינה מתאימה לתכנים שאינם עסקיים או מקצועיים ולכן, על מנת להצליח בקידום דרכה, עליכם לדבר את השפה העסקית, לדעת לייצר לידים מדוייקים, לטרגט את קהל המטרה ולהביא לחשיפה איכותית באופן מיטבי.

  • פתיחת כרטיס: יש לעדכן כמה שיותר פרטים על העסק/ השירותים/ המוצרים שלכם. זהו שלב קריטי ביותר שכן יש להיות ברורים מאד ביחס לשירותים, ניסיון מקצועי/ הכשרות וכדומה, באופן שייראה אמין, מקצועי ואיכותי. כלל הפעולות הכלולות בפתיחת הכרטיס העסקי שלכם, הן שיקבעו את איכותו ואת הדיוק בקידום ולכן חשוב לתת את הדעת על כל מילה או משפט שנכתב ב”אודות”, בסוג המוצרים / השירותים שלכם.
  • בארץ או בחו”ל: לינקדאין מאפשרת לנו לצאת החוצה גם לשווקים בינ”ל, תוך הגדרת האזורים הספציפיים (מדינות/ ערים), תחומי עיסוק וכדומה, באמצעות ה- FILTERS PIN POINT המובנים שלה שיפתחו בפניכם דלתות במקומות שונים ברחבי העולם.
  • חיבור/ צירוף העובדים של העסק לעמוד: באופן הזה אתם מייצרים ולידציה עבור הגופים העסקיים המגיעים אליכם וקוראים אודות העסק, טרם ההחלטה האם לצור שת”פ/ לרכוש את השירותים שלכם.
  • הגדרת קהל היעד: קהל יעד מדוייק יביא לכם תוצאות מדוייקות, כך תצליחו לקדם את העסק הלאה לעסקים אחרים.
  • הצטרפות לקבוצות דיון מקצועיות מאותו תחום עסקי כמו זה שלכם, תוך פנייה אישית למנהלי הקבוצה לשם הסבר על מהות ההצטרפות, שכן, כאן, אין אופציה לשיתוף פוסטים באופן אקראי לשם הפרסום בלבד, אלא לקחת חלק ממשי ושוטף בדיוני הקבוצות, להראות נוכחות מקצועית ולא לייצר שטף שאינו רלוונטי או מתאים לאופי הקבוצה.
  • מחקר אודות מתחרים: לכל עסק בכל תחום ישנם מתחרים אותם חשוב להכיר לעומק וליצור בידול וייחוד אשר ידגישו את היתרונות של העסק מול הקונים/ הרוכשים הפוטנציאלים.
  • תקציב לקידום בלינקדאין: קמפיין קידום ממומן או פרסום בלינקדאין אינם זולים בלשון המעטה וזאת עקב הדאטה המדוייק והאיכותי שמגיע אליכם ולכן חשוב לדעת לנצל את התקציב המיועד באופן שיביא תוצאות איכותיות.

קידום עסקי בכלל וקידום בלינקדאין בפרט מצריך זמן, ידע, ניסיון וקשרים מקצועיים, אותם יש לשמר לאורך זמן. לא לכל אחד יש את הזמן או את הידע שיביא את התוצאות המצופות ולכן, מומלץ לפנות למקדם או חברה שעוסקת בקידום בלינקדאין אשר תדע כיצד לקחת את העסק שלכם, למצב ולמתג אותו בצורה עסקית איכותית.


2021 קורנגה – לקידום העסק שלכם בלינקדאין

תחזוק עמוד לינקדאין פעיל ואיכותי אינה משימה שמתאימה לכל אחד ומתוך מטרה להביא את העסק שלכם הכי רחוק שניתן מבחינת השירות והמוצרים לחברות/ עסקים אחרים, אנו מניחים כי לא תרצו להשאיר את העניין בידיים לא מיומנות ולא מקצועיות, לכן אנו מזמינים אתכם לפגישת היכרות, לא מחייבת, אפשרי גם ב- ZOOM, בה תוכלו להכיר אותנו ואת מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב (בין היתר) – קידום ופרסום בלינקדאין.

חברת קורנגה פועלת בתחום הדיגיטל כ- 20 שנה ומתמחה במציאת פתרונות מותאמים ואפקטיביים ביותר ללקוחותינו הרבים, תוך התאמה לצורך ואפיון העסק.


יש לכם עסק המשווק מוצרים/ שירותים לעסקים אחרים?

הייתם מעוניינים להגיע לקהל יעד איכותי שמתאים בדיוק למוצרים/ השירות שלכם? במידה וכן, אתם חייבים להתחיל לפרסם ולקדם את עצמכם בלינקדאין ואנו בקורנגה, מומחים בניהול רשתות חברתיות, כדוגמת לינקדאין נשמח לעשות זאת עבורכם ועל הצד הטוב ביותר.

לקידום בלינקדאין, צרו קשר כעת

שלכם, צוות קורנגה.

איציק גולדנברג

איציק גולדנברג

מנכ"ל ובעלים בחברת קורנגה. בעל 29 שנות וותק בתחום השיווק

כתבו לנו

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

הסרת אזכורים שליליים - קורנגה בע"מ

הסרת אזכורים שליליים

“הסרת אזכורים שליליים” באינטרנט, הינה חלק מתהליך שלם הנקרא “ניהול מוניטין ברשת” ומדבר על דחיקת האזכורים השליליים על אותו אדם/ חברה / מותג – במנועי

קרא עוד »