בניית אתרי מסחר באינטרנט

בניית אתרי מסחר באינטרנט - קורנגה

תוכן עניינים

בעבר הלא רחוק כאשר רצינו לרכוש מוצר מסוים מכל תחום, יכולנו לאתר את המידע לגבי אותו מוצר דרך אמצעי המדיה השונים, לרבות האינטרנט, אולם בסופו של תהליך היינו חייבים להגיע לחנות המשווקת את הפריט ולקבל אותו לאחר ששילמנו עליו במקום.

עם התפתחות הטכנולוגיה ואתרי האינטרנט בפרט, אנו למעשה יכולים לקנות ברשת את כל המוצרים שאתם יכולים לדמיין לעצמכם: החל מבתים ומכוניות ועד לכפתור לבגד וסיכה לשיער ואנו מזמינים את המוצרים שלנו מכל מקום בעולם ובכל שעה.

עובדה זו התאפשרה בזכות התפתחות טכנולוגית מהירה, שהחלה לפני משהו כמו 20 שנה (וראשיתה בארה"ב כמובן) אשר התרחשה בזירה המקוונת והביאה עימה את הבשורה לעולם הקניות, בדמות אתרי מסחר (Ecommerce), הכוללים סליקה אונליין של האשראי כאמצעי תשלום. אולם התפתחות התשתית הטכנולוגית של עולם המסחר ברשת, לא נעצרה וגם היום אנו חווים התקדמות בלתי פוסקת בחווית הרכישה אונליין ברשת. הכל נעשה יותר נוח, מהיר ונגיש. הטכנולוגיה השתנתה לחלוטין והתפתחה, הן בצד הצרכן/גולש והן בצד התפעולי של האתר (back office) בהזנת מוצרים, עדכון תכנים וכל צורך אחר. וכמובן שאתרי המסחר ברשת מאפשרים לנו, הצרכנים לקנות את המוצרים בצורה מאובטחת, במהירות רבה ובקלות.

בניית אתרי מסחר - קורנגה

היתרונות בבניית אתר מסחר באים לידי ביטוי בדברים הבאים:

האפשרות לסחור (לקנות ולמכור) דרך הרשת שינתה את הרגלי הצריכה של אנשים בכל רחבי העולם. הדבר בא לידי ביטוי בעליה בכמות הסחורה המשווקת ברחבי העולם. עד כדי כך המסחר האלקטרוני התפתח, עד שבשנים האחרונות ממשלות עוסקות בהרחבת והעמקת תעלות המעבר בין הימים, כגון תעלת סואץ, תעלת פנמה, גיברלטר ועוד, עקב העלייה בצריכה העולמית והשקת ספינות ענק המובילות עשרות אלפי מכולות בהפלגה  ומשנעות את כל השופינג הכלל עולמי שכולנו מבצעים מהספה הנוחה שלנו בבית או על הדרך מהטלפון החכם במשרד.

בניית אתרי מסחר איכותיים זו הדרך המוכחת להצלחה ושגשוג של כל עסק/חברה/תאגיד ועל כך אין עוררין.

עובדות מסוג זה, גרמו לחברות להבין כי במסחר באינטרנט קיים כוח קנייה עצום וזה ההווה והעתיד של המסחר העולמי (לפחות בחלק המוגדר כהעולם ה"מפותח"/"מדינות העולם הראשון"). השקעה בבניית אתרי מסחר מקוונים, הינה כורח המציאות, וכדאית מאד ברמה הכלכלית.

כך תדעו איזה אתר נכון ומתאים לצרכי העסק שלכם

קבלו מאיתנו מספר טיפים חשובים עבור הקמת אתרי מסחר מותאמים לצרכיכם (כמובן שלא נוכל לפרט הכל במאמר זה, אך אלו הן אבני דרך מרכזיות, עליהן אנו ממליצים לשים דגש):

  1. אתר עצמאי לחלוטין- מבחינת תפעול וניהול שלכם, ובבעלותכם הבלעדית. ישנם מגוון סוגים של אתרי מסחר וחלקם אינם עצמאיים, אלא חלק ממערכת גדולה המרכזת בתוכה אתרים רבים, כל אתר אומנם בעל זהות משלו אך תשתית האתר אינה שלכם, כנ"ל לגבי שינויים ייעודים רק לכם, לרוב תתקלו בחוסר יכולת לבצע או עלויות יקרות מאד, מדובר באלפים רבים של שקלים לפעולות יחסית פשוטות. הגם שביום בתרצו/תאלצו לבנות אתר חדש יש סבירות גבוהה שתיתקלו בבעיות טכנולוגיות להעברת המוצרים ותכולת האתר ועלויות גבוהות מאד. הדבר משול להשכרת רכב ולא לרכישתו.
  2. קוד פתוח או קוד סגור? מבחינתנו אין בכלל שאלה, קוד פתוח תמיד עדיף על סגור, לא צריך להבין בתכנות כדי להבין שקוד סגור משמעותו"לקוח שבוי" כלומר, כל שינוי ולו המינורי ביותר יגרור אחריו חיוב כספי. בעוד קוד פתוח יאפשר לכם לבצע עצמאית ובמהירות כמעט כל שינוי וללא עלות. בנוסף בקוד סגור יש לחשב גם עלויות רישיונות שונים שעלותם השנתית יכולה להגיע לאלפי דולרים.
  3. עיצוב ייחודי של האתר או משהו גנרי "שיתפוס"? אם אתם עסק מבוסס ומדובר על אתר שני או שלישי הנבנה במהלך חיי העסק, אזי יש מקום לשקול עיצוב ייחודי, הכוונה לבנות אתר המייחד אתכם עיצובית,  אם מדובר בעסק חדש או קטן איניננו ממליצים על יעצוב ייחודי אלא שמירה על השפה והזהות העסקית שלכם תוך שימוש בקו עיצובי ומבנה הדומה לאתרי מסחר נוספים. כך הגולש מרגיש"בבית" בסביבה הנוחה לו ולרוב יגלוש באתר עוד זמן מה ובכך תגדילו את סיכוי הרכישה של הגולש.
  4. אתר בעל תשתית מתאימה לקידום אתר עתידי- עצם העובדה שהקמנו אתר מסחר לדוגמא, לא אומרת כי מעתה הגולשים ייכנסו ויירכשו מוצרים, כ כמו העסק שלכם יש עוד מאות ואלפים רבים וכולם רוצים למכור, לכן התחרות לבולטות וחשיפה בגוגל זו הזירה האמיתית בה נלחמים העסקים ומי שדואג לקידום אורגני יעיל ומקצועי יראה את האתר מטפס בדרוג בגוגל וירגיש את התמורה בקופה. אתר מסחר חייב להיות מקודם אורגנית במגוון מילות מפתח אחרת כל ההשקעה באתר שווה כקליפת השום שכן אף אחד לא ייחשף אליו. לכן מומלץ קודם כל לדאוג לקידום SEO ורק אחר כך לרוץ לפייסבוק/אינסטגרם/לינקאדין לפרסם ולהשקיע בטרם טיפלת בנכס העיקרי שלך, הלא הוא אתר הבית.  מהשנה וחצי האחרונות למדנו כי סדרי עולם אכן משתנים ולנו אין כל שליטה על כך.
  5. מגפת הקורונה הגיעה ועימה סדר צרכני חדש אשר חייב את מרבית האנושות להצמד למחשב ולערוך קניות. גם כיום לאחר שהמגפה נרגעה צרכנים עדיין ממשיכים לבצע קניות אונליין בכל רחבי העולם. מגמה זו אינה טרנד שיעלם אלא ההיפך, הטרנד הזה (למי שעוד חושב שזה נושא חדש) ישתלט על המסחר העולמי בתוך שנים בודדות בלבד וכל עסק או חברה שלא תשכיל להבין זאת, גם אם היא מוכרת חלקי תריסים או ברגים..תעלם מהנוף העסקי. אל תחכו שהעסק שלכם יעלם לדפי ההיסטוריה!! 
  6. מהירות טעינת אתר– עד כמה מהר האתר שלכם עולה במכשיר הנייד ובמחשב? לצרכנים שלכם זה חשוב מאד שכן אף אחד לא ממתין לאתר מעבר ל-2-3 שניות ואם הוא לא עולה אזי רוב הסיכויים שינטוש ויעבור לאתר אחר. לא רק שהפסדתם לקוח פוטנציאלי אלא גם דירוג אורגני בתוצאות החיפוש בגוגל..מה שאומר עוד לקוחות שלא ייחשפו לאתר שלך.
  7. תוספים ואפליקציות- אל תעמיסו תוספים על האתר שכן הדבר מכביד עליו ועל מהירות הטעינה, דבר נוסף הנה הסבירות ל"באגים" בתוספים השונים העלולים לשבש את תקינות האתר כולו, לא כל תוסף מעודכן וחלקם אף נפרצו ומכילים "תוכונת ריגול וזדוניות" הפוגעות באתר עד כדי השבתתו. לכן בחרו בתבונה את התוספים הנחוצים לפונקציונליות האתר ולא לשם "יצירת אווירה".

למה לבחור בקורנגה לבניית אתר מסחר?

  • ניסיון ומקצועיות: קורנגה מחזיקה בניסיון של 21 שנה בתחום הבניית אתרים. החברה מעסיקה צוות מקצועי ומיומן בבניית אתרי מסחר באינטרנט.
  • טכנולוגיות מתקדמות: קורנגה משתמשת בכלים וטכנולוגיות מתקדמות לבניית אתרי מסחר מודרניים – אסתטיים לעילא ופונקציונליים בצורה אופטימלית. הטכנולוגיות הללו מבטיחות אתר מסחר מהיר, בטוח ונוח לשימוש.
  • שירות אישי: קורנגה מספקת שירות אישי לכל לקוח. החברה פועלת בשיתוף פעולה עם הלקוח כדי להבטיח אתר מסחר מותאם אישית לצרכיו.

אם אתם מחפשים חברה מקצועית ומנוסה להקמת אתר מסחר מקצועי, נוח, נגיש, מעוצב לעילא ופונקציונלי (מניב המרות ללקוח), קורנגה היא הבחירה הנכונה עבורכם.

איציק גולדנברג

איציק גולדנברג

מנכ"ל חברת קורנגה מזה 10 שנים, בעבר שותף במשרדי פרסום וסמנכ"ל דה מרקר אונליין, חבר לשעבר בפורום האינטרנט הישראלי. מומחה לאפיון והקמת מערכי דיגיטל לחברות גדולות ועסקים מבוססים.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

בניית דפי נחיתה - קורנגה בע"מ

דפי נחיתה

תוכן עניינים דפי נחיתה – בעולם השיווק באינטרנט, מקובל לחשוב כי באם נשכיל להקים אתר אינטרנט לבית העסק שלנו ונספר אודות אופי החברה, בדרך זו

קרא עוד »