קידום אתרי איקומרס (E-commerce)

קידום אתרי איקומרס - קורנגה בע"מ

תוכן עניינים למאמר

בוודאי נתקלתם לא פעם במונח "איקומרס" (E-commerce) ולא בדיוק הבנתם מה הפירוש, בטח בכל הקשור לאינטרנט ואפשרויות המסחר ברשת.

על מנת לעשות מעט סדר, נתחיל במונח עצמו –Ecommerce – האות "E" מסמלת את רשת האינטרנט ואילו המילה "commerce" מכוונת למסחר, משמע- מסחר אלקטרוני הכולל מגוון רחב ביותר של אתרי חנויות/ מכירות / מסחר' בהם יכולים הגולשים לרכוש כל דבר- החל ממוצרי אפנה, אלקטרוניקה וחשמל, טיסות, מוצרים לבית, רהיטים, טיפוח, מחשבים' סלולאר ואחרים, הנמצאים בין היתר באתרים גדולים כמו אמזון, אליאקספרס, אי ביי, וואלה שופס ועוד רבים אחרים.


אתרי איקומרס – סוגים

אתרי האיקומרס מחולקים לשלושה סוגים עיקריים:

  • אתר B2C  (Business to Consumer) – מכירה בין עסק ללקוח פרטי. מדובר בעסק הפותח חנות אינטרנטית ומוכר מוצרים ללקוחות המגיעים אל החנות תוך כדי חיפוש ברשת/ פרסומת על המוצר.
  • אתר B2B  (Business to Business) – מכירה/ תקשורת עסקית בין שני עסקים, כמו למשל חברת תקשורת רוכשת ריהוט וציוד משרדי/ מחשבים וכדומה מחברה המייבאת מוצרים כאלו.
  • אתר C2C (Customer to Customer) – כאן מבצעים לקוחות פרטיים עסקים אחד עם השני, עסקים קטנים/ עצמאיים כמו למשל אתר לאוכל יפני, אתר למעצבת תכשיטים, אתר לאימון אישי וכדומה, שהולכים ותופסים תאוצה בשנים האחרונות.

על מנת שאתר יוגדר כאתר איקומרס עליו להציג עמודים עם המוצרים, סל קניות וקופת תשלום, אפשרות ביצוע עסקאות און ליין (סליקה). בישראל, בנוסף לאלו, מחויבים אתרי האיקומרס להציע באופן אוטומטי חשבונית בעת רכישת המוצרים השונים.

קידום אתרי ECOMMERCE - קורנגה


קידום אתרי איקומרס – כל מה שחשוב לדעת

העולם הופך לדיגיטלי יותר ויותר, תקופת הקורונה הראתה לרבים מבעלי העסקים, את חשיבותם של אתרי האיקומרס ואלו אשר השכילו לעבור לעולם הדיגיטלי, הצליחו ליהנות מעלייה משמעותית במכירות און ליין, בעוד אחרים נאלצו לסגור את החנויות / העסקים הפיזיים. אם יש לכם אתר מסחר קיים, איך יגלו אותו ללא קידום אורגני שיעלה אתכם בחיפוש משתמשים בגוגל?

קידום אתרי מסחר שיעשה בצורה מקצועית, ישרת את עסקיכם ללא שיעור ויניב לכם הרבה יותר עסקאות!

אתרי איקומרס מתאימים במיוחד לבעלי עסקים ולהם יתרונות רבים, כמו למשל:

  • חנות וירטואלית מאפשרת פריסת מכירה ארצית/ בינ"ל (בהתאם לסוג המוצר/ השירות) – לקהל לקוחות רחב במיוחד, גם מהמחשב וגם מהסמארטפונים, מה שמגדיל את פוטנציאל המכירות.
  • אתר איקומרס הוא למעשה חנות שפתוחה 24/7 עם זמינות מקסימלית- כאשר הגולשים נכנסים מתי שירצו, בכל שעה ובכל יום מבלי שיצטרכו לצאת מהבית ולבזבז זמן יקר ובעל העסק אינו צריך לשלם לעובד שעות נוספות.
  • אפיק הכנסה נוסף לחנות / עסק פיזי- לאלה הרוצים להישאר נוכחים פיזית עם חנות ממשית בה ניתן לחוש את המוצרים/ הקניה עצמה, אך בנוסף להגדיל את המכירות מבלי להשקיע בתשלומים כבדים כמו שכ"ד, ארנונה, חשמל, תשלומים לעובדים וכדומה.
  • חיסכון בהוצאות- חנות איקומרס אינה מצריכה עלויות תחזוקה והוצאות גבוהות כמו למשל חנות בקניון, למעט תשלומים שוטפים של שיווק, אחסון האתר, חידוש דומיין שנמוכים משמעותית מהחנות בקניון.
  • פרסום מדויק- חברה המתמחה בבניית אתרי איקומרס, תדע לייצר לכם מגוון אפשרויות של פרסום מותאם ושיווק מדויק (גילאים/ שפה/ תחומי עניין/ מיקום גיאוגרפי ועוד).

ויתרונות רבים נוספים…


קידום אתרי איקומרס עם קורנגה

אתר חנות יכול להעלות את ההכנסות של העסק, על כך אין וויכוח, אך על מנת שזה יקרה, עליכם לאתר את החברה שיודעת לבנות ולבצע קידום אתרי איקומרס באופן איכותי ומדויק – קידום שיביא לחשיפה ענקית לעסק שלכם, אצל כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.

חברת קורנגה לקידום אתרים בונה לקהל לקוחותיה אתרי איקומרס מותאמים עפ"י צורך ודרישה, תוך דיוק והתאמת המוצרים/ השירות באופן מיטבי והעצמת חווית הגולש ע"י שימוש בתמונות איכותיות (כוללות תיאור- alt text כמובן), מפרטים של המוצרים השונים וכל מידע חשוב אחר שיכול להגדיל לכם את המכירה באתר. גם את קידום האתר איקומרס אנחנו מבצעים עבור רוב הלקוחות שבנו אתר המסחר איתנו. הם יודעים שאתר איקומרס מקדמים עם קורנגה, חברת הקידום המובילה בשרון ואחת מחלוצות ענף קידום האתרים בישראל.

למידע נוסף אודות שירותי הקידום שלנו ועבור שירותים נוספים, חייגו אלינו:
073-2555000 

אלעד גושקס

אלעד גושקס

מומחה SEO, קידום אתרים בחברת קורנגה

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

קידום אתרים משנת 2002 - קורנגה

קידום אתרים

תוכן עניינים האינטרנט הוא כלי רב עוצמה עבור עסקים בכל הגדלים. הוא מאפשר לעסקים להרחיב את החשיפה שלהם, להגיע ללקוחות חדשים ולצמוח. אחד הצעדים החשובים

קרא עוד »
CHAT GPT - מאמר מאת קורנגה קידום אתרים

צ'אט GPT

תוכן עניינים הכוכב הטכנולוגי החדש שעולה בשכונה הגלובלית שלנו, הצ'אט שכולם מדברים עליו בימים אלה: מהללים, מכחישים, ואף ספקנים לגביו, הוא הצאט GPT של חברת

קרא עוד »
בניית דפי נחיתה - קורנגה בע"מ

דפי נחיתה

תוכן עניינים דפי נחיתה – בעולם השיווק באינטרנט, מקובל לחשוב כי באם נשכיל להקים אתר אינטרנט לבית העסק שלנו ונספר אודות אופי החברה, בדרך זו

קרא עוד »
מה זה שיווק דיגיטלי ? מאמר מאת קורנגה

מה זה שיווק דיגיטלי ?

תוכן עניינים שיווק דיגיטלי הוא שימוש בכלים וטכנולוגיות דיגיטליות, לקידום ושיווק מוצרים ושירותים. עולם זה, כרוך בשימוש בערוצים דיגיטליים כגון: מנועי חיפוש, ערוצי מדיה חברתית,

קרא עוד »