אחריות מנכ"ל

כמנכ"ל אני מבין היטב את האחריות הגדולה הרובצת לפתחי, למעשה מדובר באחריות כוללת ישירה ועקיפה על כל מהלך שמבוצע בחברה, על כל דבר שכל עובד מבצע, כספים, נהלים, דיווח לחברי דירקטוריון והרשימה רק מתארכת…

בייחוד כאשר מדובר באחריות מול הלקוחות, אלה שנתנו בנו את אמונם וכספם ומצפים לקבל תמורה בעד התשלום (לא כמו האגרה שגנבו מאיתנו רשות השידור במשך עשרות שנים) כמנכ"ל אשר אוהב להכיר את כל הלקוחות ולהכיר גם את העסק שלהם עליי להיות מעודכן בנעשה בכל תיק לקוח, לוודא שהלקוח מקבל את מה שהובטח לו ובמידת האפשר לתת יותר, הרבה יותר!

בכל ישיבת צוות שבועית אני שם דגש על הביצועים בכל תיק לקוח, חושבים יחד על דרכים נוספות לשפר את התוצאות ובודקים מה עוד יכול ליצר עבורו את היתרון היחסי מול המתחרים, או מה הדבר שיכול לבדל אותו מהם.

זו לא חשיבה של מקדמי אתרים SEO, ולא תמצאו אותה בשום חברה העוסקת בכך פרט לקורנגה וזו הבטחה! מהכרות העמוקה ורבת שנים את התחום אני יכול להעיד בבטחון מלא כי אנשי הצוות שלנו ועבדכם הנאמן הם היחידים בתחום זה בישראל החושבים רחב ועמוק בכל הקשור ללקוח, הן בזירת הדיגיטל והקידום האורגני לה אותה אנו משווקים ללקוחות אלא הרבה מעבר לכך, חשיבה גם בנוגע למבצעי שיווק, מכירת מלאי, פרסום בפלטפורמות שונות כגון עיתונות, רדיו וטלוויזיה. אין מדובר בגימיק פרסומי אלא בעבודה יצירתית המתבצעת מדי חודש מאז כניסתי לתפקיד בשנת 2013.

כמי שבא מעולם השיווק והפרסום ובעבר מנכ"ל משרד פרסום במשך 8 שנים הבאתי איתי לחברה חשיבה שלא הייתה קיימת בה לפני כן, אלא התנהלו כמו כל חברות הקידום בישראל, חושבות קידום אורגני בלבד וגם קידום ממומן.

הראיה הרחבה והעמוקה בעולם השיווק והפרסום מביאה עימה תובנות שמי שאינו בקיא בשיווק ופרסום לא יכול לייצר אלא חייב ללמוד, להחכים ולהעשיר את הידע(הרוב המכריע של העובדים בתעשיית הקידום אינם בעלי תואר אקדמי ואף רחוקים מכך שנות אור) לכן אין לצפות מהם לחשוב שיווקית עבורכם או לייצר עבור העסק שלכם יתרון יחסי. הם יעשו פחות או יותר את אותו דבר שמקדם בחברה אחרת יעשה ולכן לא תמצאו הבדל משמעותי בין חברת קידום כזו או אחרת. והעבודה שתקבלו כתוצר יהיה זהה (אני לא מתייחס לחברות שעוסקות בעושק וגזל הלקוחות וישנן כאלו לצערי).

בקורנגה תמצאו חשיבה אחרת, כזו שתסייע לעסק שלך להתפתח בכיוון הנכון, לייצר חוג לקוחות רחב שישמש כבסיס איתן להרחבת העסק, חשיבה שיווקית יצירתית לפרסום ולשיווק ולא בסכומי עתק אלא כאלו שהעסק יכול לעמוד בהם ושיניבו לו תועלת כספית רבה, הרבה מעבר להשקעה.

עשרות לקוחות קורנגה הרחיבו בשנים האחרונות את העסק שלהם בזכות החשיבה שלנו והיכולת להעניק להם יתרון ובידול מיתר השוק. לא מדובר רק בתחומים "קלים" לקידום ושיווק כגון ביגוד, הנעלה,איפור, מוצרי תנוקות. אלא בתחומים קשים ומורכבים אשר אינם נושרים לתחום הצרכן הפרטי בכלל, אלא פונה לעסקים אחרים, מה שנקרא B2B בעגה המקצועית.

קוצים לדעת כיצד נוכל למנף ולמקסם את העסק שלכם באותו תקציב?

צרו קשר  ובקשו לדבר עם איציק גולדנברג.

איציק גולדנברג

איציק גולדנברג

מנכ"ל חברת קורנגה בע"מ

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

בניית אתרי קטלוג - קורנגה

בניית אתרי קטלוג

תוכן עניינים פתחתם עסק חדש ו/או מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית ומחזור המכירות? הברירה הטבעית שלכם להתרחבות מסוג זה הינה האינטרנט- הזירה היחידה בה רוב

קרא עוד »
כתיבת תוכן לאתרים - מאמר של קורנגה בע"מ

כתיבת תוכן לאתרים

תוכן עניינים   כתיבת תוכן לאתרים ובמיוחד כאשר הדבר נוגע לתחום הקידום אתרים אורגני, חייבת להיעשות בצורה נכונה ומחושבת – כדי שגוגל יזהה את האתר

קרא עוד »
קידום אתרים בחו"ל - קורנגה שיווק דיגיטלי מ-2002

קידום אתרים בחו"ל

תוכן עניינים   רבים מבעלי העסקים בישראל רוצים למכור את מרכולתם או שירותיהם מעבר לים, בחיפוש אחר הגדלת חוג הלקוחות והרחבת תזרים המזומנים בשורה התחתונה!

קרא עוד »