קידום אתרי מסחר (עם אלפי מוצרים)

קידום אתרי מסחר - קורנגה

תוכן עניינים

זוכרים את הימים שהעסק שלכם היה עדיין בשנה הראשונה, את ההתרגשות עם הוספת כל מוצר חדש לליין שלך והרחבת סל הקניות המוצע ללקוחות?

כנראה שאין בעל עסק שלא זוכר את הימים ההם שהעסק היה בחיתוליו וכל דבר ריגש אתכם, מאז עברו הרבה מים באינטרנט וגם הרבה כסף בקופת העסק שלכם, את ההתרגשות שכחתם מאחור וכיום אתם עסוקים בהשבחת העסק והגדלת מחזור המכירות. וזה כמובן הצד הכייפי יותר של הביזנס.

על כל אלו יש את הניהול השוטף, עובדים, ספקים, רשויות המיסים ועוד רשימה לא מבוטלת של נושאים המצריכים את תשומת הלב שלך ואת טיפולך/מעורבותך הישירה.

אבל מה קורה באותה עת באתר אינטרנט של העסק…האם אתה יודע באמת מה מצב האתר מעבר לדיווחים לקונים של מספרים, אותם לרבים אין את הידע המקצועי לנתח לכדי הבנה שיווקית ופיצוח האתגרים הרבים.

את האמת יש לומר, לרוב בעלי העסקים אין את הידע השיווקי המתאים לנתח תנועת קונים באתר שלהם ולכן הם ניזונים מהסברים המספקים להם אנשי המקצוע. אבל שאלת את עצמך האם הם באמת אנשי מקצוע?

האם ניתן לשפר את הקניות ולהגדיל את מחזור המכירות מהאתר, בלי להוציא שקל נוסף על פרסום?

אם שאלת את עצמך את השאלות הללו, אתה מסוג הלקוחות שאנו בחברת קידום האתרים קורנגה מחפשים!
ולמה?

כי לקוח כמוך הוא לקוח חושב וסקרן המעוניין לדעת יותר ולעשות למען העסק שלו ככל יכולתו, וסוג כזה של אנשים אנחנו הכי אוהבים לקדם אורגנית בגוגל. שכן נוכל לתרום רבות להגדלת מחזור המכירות מהאתר ולשפר את התנועה הקיימת כיום, לעיתים בשיפור של 15% וזאת מבלי להוציא שקל נוסף כאמור.


קידום אתרי מסחר (eCommerce) – איך אנחנו עושים את זה בקורנגה?

וותק וניסיון מצטבר של למעלה מ-20 שנות קידום אורגני בגוגל, מתוכן ב-12 שנים האחרונות התמחות בקידום אתרי מסחר (בעיקר מבוססי פלטפורמת Woo-commerce של וורדפרס, אך ממש לא רק) ובנוסף, ידע עצום המתחדש מעת לעת על פי דרישות גוגל ומיושם הלכה למעשה באתרים באופן מהיר ומקצועי. אנשי מקצוע בקורנגה הנם בעלי וותק רב ומומחים לקידום העוברים הכשרות בגוגל אנגליה ואירלנד מדי שנה.

אבל כל אלו הם צד אחד של המטבע זהב.. כאשר הצד השני לא פחות חשוב במשוואת ההצלחה והוא אכפתיות ותשומת לב קפדנית, עד כדי כך שלקוחות מסוימים חושדים שאנו גאונים עם הפרעה קשה 😊

אבל אנחנו רואים זאת כמחמאה שכן בעולם רווי תחרות בה רבים מתיימרים להיות מה שהם לא, אנו דואגים לייצר מציאות איכותית ולספק דליברי גבוה ללקוחות. אלו לא רק מילים אלא תוצאות מוכחות.


קבלו שתי דוגמאות לקידום אתרי מסחר (מבלי לחשוף שמות):

חנות צעצועים קטנה וותיקה מאד ולא במרכז הארץ יש לציין החזיקה באתר קטלוג (לא מכירתי) ובו הוצגו מוצרים בכמות קטנה יחסית למלאי הקיים בחנות הפיזית.
דור ההמשך של בעל החנות החליט להתרחב ולעלות עם אתר מסחר בו יוכל להציג את כל המלאי הקיים, כ- 12,000 מוצרים!

הפרויקט החל בבניית אתר מסחר מבוסס Woo-commerce המאפשר הקמת אתר מסחר יעיל ואיכותי בזמן קצר יחסית ליתר הטכנולוגיות (יחס עלות תועלת) ותוך כחודש וחצי האתר עלה לאוויר עם 2700 מוצרים ובמהלך החודשיים הבאות הוזנו כל יתר המוצרים באופן ידני ועדכני (לא הייתה ברירה אחרת) על מנת לשמור על איכות התוכן, מפרט המוצרים ואופן הצגתם באתר.

הנתונים במהלך השנה הראשונה היו מעל לציפיות שלנו ושל הלקוח.

חנות רהיטים וציוד משרדי באזור הדרום המוכרת ללקוחות פרטיים בלבד באופן מסורתי מזה 10 שנים. לפני כשנתיים קיבלו החלטה להכנס לתחום האונליין, הקמנו אתר מסחר ובו כ-700 מוצרים שונים ומגוונים, פרויקט אשר דרש צילום של כל המוצרים, כתיבת מפרט ותאור מוצר והזנת מערכת ניהול האתר בכל דאטה העצום, כל זאת בתוך חודש וחצי.

במהלך השנה הראשונה האתר הניב מחזור ממוצע של 50,000 ש"ח בחודש, אך בשנה השנייה המחזור קפץ ל-170,000 ש"ח בחודש! לשם השוואה המחזור בחנות הפיזית עומד על סכום זהה לאחר 10 שנות פעילות, כאשר באתר המחזור הגיע לכך ואף עבר אותו בפרק זמן של שנה ו-8 חודשים בלבד.

אם גם אתם חושבים שהעסק שלכם יכול להגיע רחוק יותר ורווחי יותר- צרו עימנו קשר בנושא
קידום אתרי מסחר

שאלות נפוצות של לקוחותינו בנושא קידום אתרי מסחר

קידום אתרי מסחר במנועי חיפוש כדוגמת Google, מתחיל בבחינת ה"תשתית הקידומית" הקיימת של האתר: מה הדירוגים הנוכחיים בגוגל ? איזו עבודת SEO נעשתה בנכס הדיגיטלי שלכם (אם בכלל)? מהו מבנה האתר וכמה זה ישים לקדם אותו מבחינה טכנולוגית (אתר ישן מדי- עם קוד לא תקין / שבור, שלא מותאם לשימוש במכשירי סמארטפון וכד', יהיה קשה עד בלתי אפשרי לקידום משמעותי בתוצאות החיפוש של גוגל) ? לאתר מכן, נעשה עבורכם את האופטימיזציה המתאימה: נשדרג את מבנה האתר (היררכית עמודי תוכן, מבנה תפריטים, קישורים פנימיים, מפות אתר ועוד) מבחינת קוד (כותרות H בעמודים, כפתורים תקינים להנעה לפעולה ושאר אלמנטים דינאמיים בקבצי JS) עריכת והוספת תגיות מטא (כותרת ותיאור תוכן של עמודי האתר, כפי שמופיעים בעמוד התוצאות של גוגל), חווית משתמש: יצירת תוכן מקורי רלוונטי, מעניין ומותאם לקידום במנועי החיפוש, הוספת תמונות וקטעי וידאו ועוד.
בקידום אתרי מסחר- להבדיל מקידום אתרי תדמית, ישנה עבודה רבה ומתמשכת, שכן התוכן באתרים אלה, מתעדכן בתדירות הרבה יותר גבוהה ויש צורך כל הזמן לעדכן את התוכן אודות המוצרים החדשים שעולים למדפיה הוירטואליים של החנות המקוונת, שעולים חדשות לבקרים.

לא תמצאו עלות קבועה לפרויקט קידום אתרי מסחר, כיוון שכל אתר עסק הינו שונה בגודלו ומטרותיו האסטרטגיות וכל חברת קידום אתרים תיקח תעריף שונה משיקולים מקצועיים ואחרים. לדוגמא, יש הבדל בין חברה המכוונת את קידומו של הנכס הדיגיטלי שלה לשוק הלוקאלי (מקומי), לבין חברה המכוונת לשוק האמריקני העצום והתחרותי הרבה יותר. למידע נוסף אודות משתנים המשפיעים על תמחור הקידום האורגני, היכנסו למאמר הבא>>

המטרות העיקריות של קידום אתר קניות מקוון, הן: הגברת החשיפה לאתר ולשירותים השונים שלכם, הגדלת התנועה האורגנית (תנועה טבעית מעמודי תוצאות החיפוש של גוגל, להבדיל מלחיצת גולש על מודעה) לאתר, כתוצאה מחיפוש של משתמשים אחר ביטויי מפתח ושאילתות שונות במנוע החיפוש והגדלת הלידים והמכירות און ליין. קידום אתר מסחרי בידי חברה לקידום אתרים – מנוסה ומקצועית , כדוגמת קורנגה בע"מ, תביא בהכרח לשיפור בכמות המכירות שיבוצעו בפלטפורמת המסחר המקוונת שלכם ותגביר את יחס ההמרה (כמות הרכישות שיתבצעו ביחס לכניסות משתמשים לאתר- ככל שיחס ההמרה גבוה יותר, כך האתר ממלא את ייעודו בצורה אופטימלית יותר).

איציק גולדנברג

איציק גולדנברג

מנכ"ל חברת קורנגה מזה 10 שנים, בעבר שותף במשרדי פרסום וסמנכ"ל דה מרקר אונליין, חבר לשעבר בפורום האינטרנט הישראלי. מומחה לאפיון והקמת מערכי דיגיטל לחברות גדולות ועסקים מבוססים.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

אחריות מנכ"ל

כמנכ"ל אני מבין היטב את האחריות הגדולה הרובצת לפתחי, למעשה מדובר באחריות כוללת ישירה ועקיפה על כל מהלך שמבוצע בחברה, על כל דבר שכל עובד

קרא עוד »
קידום אתרים משנת 2002 - קורנגה

קידום אתרים

תוכן עניינים האינטרנט הוא כלי רב עוצמה עבור עסקים בכל הגדלים. הוא מאפשר לעסקים להרחיב את החשיפה שלהם, להגיע ללקוחות חדשים ולצמוח. אחד הצעדים החשובים

קרא עוד »

דף שגיאה 404

דף שגיאה 404 אחד המקומות הנפוצים לשם חיפוש ואיתור מידע הינו זירת האינטרנט. אתרים שונים המייצגים אינספור עסקים קטנים, בינוניים ועד תאגידי ענק מוקמים ומתוחזקים כל

קרא עוד »