ניהול מוניטין בגוגל

ניהול מוניטין בגוגל ושאר מנועי חיפוש - קורנגה

תוכן עניינים של המאמר

ניהול מוניטין ברשת, או ניהול מוניטין בגוגל, נחשב לתחום די חדש שנכנס בשנים האחרונות לתודעה, בעיקר בכל הקשור לעסקים, חברות, אנשי עסקים או יזמים- גדולים וקטנים, אשר סובלים מאזכורים שליליים / ביקורות שליליות של לקוחות / עובדים, או כאלו שרוצים להכפיש ללא כל סיבה (ישנם גם כאלה).
לאזכורים שכאלה ישנן סיבות רבות והם יוצרים בעבור חברה / ארגון / יזם, מצב בעייתי אשר בגינו עלולות עסקאות / רכישות פוטנציאליות ליפול ולהביא לנזק כלכלי וגם לנזק תדמיתי, כזה שקשה מאד להעלים.
כאן נכנס המונח "ניהול מוניטין" אשר מתייחס לתדמית שלנו ברשת, איך אנו כעסק, כחברה או כיזמים נתפסים כלפי חוץ מול הלקוחות הפוטנציאליים שלנו.
ניהול מוניטין בגוגל אשר מבוצע ע"י חברה המתמחה בכך, הוא זה אשר יכול לשפר, עד כמעט להעלים (אזכור בעמוד 4 ואילך בגוגל, דינו כמשהו שצלל בתהום הנשייה) את אותם האזכורים השליליים של החברה / עסק שלכם ובכך לתקן את התדמית שהעכירה וגורמת לכם לעוול.

מה זה ניהול מוניטין בגוגל ?

גוגל (Google) – מנוע החיפוש הגדול ביותר הקיים כיום באינטרנט, כולנו מתנקזים אליו ואף "מגגלים" אחד על השני ועל כל מוצר, שירות או מותג שמעניין אותנו ורלוונטי לתחומי העניין / שלנו.

אנו נוהגים לעשות זאת על בסיס יומיומי על מנת לבדוק במה, או במי מדובר טרם אנו מתקדמים עם עסקה קטנה כגדולה.
לאנשי עסקים או בעלי חברות, ישנו אינטרס בולט במיוחד להופיע בגוגל באור החיובי ביותר ואת התדמית הזו יש לתחזק באופן קבוע ושוטף – לא רק בגוגל אלא גם בכרטיס העסק בערוץ גוגל לעסקים (Google My Business) ברשתות החברתיות, בבלוגים ובפורומים שונים, כך שיווצר מוניטין מקוון חיובי ככל האפשר עבור אותם גורמים עסקיים שנפגעו.
היות וניהול מוניטין בגוגל דורש ידע וזמן לא מבוטלים, מרבית הגורמים העסקיים אינם מנסים לבצע את הפעולות הנדרשות עבור דחיקת האזכורים השליליים לגביהם, בכוחות עצמם ופונים לחברת ניהול מוניטין ברשת (שבמרבית המקרים היא פועלת גם כחברה לשיווק דיגיטלי על כל ערוציו), אשר מביאה עימה את משאבי הידע, ניסיון וזמן הנחוצים עבור ביצוע אופטימיזציה לנוכחות האינטרנטית שלהם.


אז איך מבצעים ניהול מוניטין בגוגל בתכל'ס ?

בין אם האזכורים השליליים שנכתבו על העסק / ארגון שלכם, נכונים או לא ובין אם האזכור השלילי באשמתכם או לאו, עדיין יש להעלימו מהעין ולהסירו מהעמודים הראשונים (1-2) בתוצאות החיפוש בגוגל, ולדחוק אותו ל"מגרש האחורי" של מנוע החיפוש.
הדרך המהירה והאופטימלית לעשות זאת, היא להעלות לרשת תכנים חיוביים ו"פרגונים" אודות העסק ולהפיצם במקומות המתאימים ובעלי ההשפעה הגבוהה ביותר, קרי העלאה מתמשכת של תוכן איכותי לאתר האינטרנט ועמודי הרשתות החברתיות (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram ועוד) אשר בכוחו לדחוק את התוצאות השליליות בגוגל, אשר נכתבו על העסק שלכם בידי גורמים חיצוניים.
אם שמעתם בעבר את המונח: קידום אתר אורגני, אז העקרון פה הוא מאוד דומה – העלאת הנכסים הדיגיטליים של העסק למקומות הגבוהים ביותר שניתן בעמודי התוצאות של גוגל ושאר מנועי חיפוש (Bing, Yahoo, duck-duck go וכו'), רק שבמקרה של אזכורים שליליים, ישנה סוג של "מלחמה כנגד השעון", לדחוק את התכנים השליליים באמצעות התכנים החיוביים – במהירות הגבוהה ביותר, כדי שהאזכורים השליליים לא יפגעו במכירות ובעסקים בכלל, של אותו גורם עסקי שהוכפש ברחבי הרשת.
בנוסף לכך, במקרה של קידום נכסים דיגיטליים מסוג זה (שזכה בקרב קהילת מקדמי האתרים לשם "Reverse SEO" ) , ההתמקדות הגדולה ביותר בביצוע התהליך, תופנה לביטויים הסובבים את שם החברה / ארגון / מותג וקצת פחות לביטויי חיפוש אחרים.

קורנגה (Koranga) – חברה לניהול מוניטין בגוגל

כיום יותר מבעבר, מבינים בעלי עסקים, יזמים ומנהלי ארגונים, את חשיבותו של ניהול מוניטין בגוגל. אם כתבו עליכם / על העסק אזכורים שליליים ברשת, אנו מניחים שברור לכם פוטנציאל הנזק שאלו עלולים לגרום לכם, לעסק שלכם ולרווחיכם העתידיים ולכן, אנו מזמינים אתכם לבחור בחברת שיווק דיגיטלי וניהול מוניטין ברשת, עם קרוב ל-20 שנות ניסיון.
אנו ננהל עבורכם את התדמית המקוונת שלכם, תוך התאמה וקביעת יעדים עפ"י טווחי זמן מוגדרים (קצרים ככל הניתן באופן ריאלי).
הצוות המקצועי של קורנגה קידום אתרים, ידאג לכם בעלי העסקים, ליצירת תדמית חיובית ברשת, תוך שימוש בשיטות מתקדמות ומוכחות שלא רק שידחקו עבורכם את האזכורים השליליים, אלא גם יביאו לכם תוצאות בדמות השגת פניות מוגברות אליכם (יותר לידים) וכד',בשילוב עם שירות לקוחות אישי ושקיפות מקסימלית.

אנו מחזיקים בתג גוגל פרטנר (Google partner) היוקרתי המעיד על איכות ומקצועיות בלתי מתפשרת בתחום ה- SEO קידום אורגני, כמו גם בתחומי שיווק דיגיטלי אחרים, תוך עמידה בסטנדרטים קפדניים במיוחד.

שאלות נפוצות בנושא ניהול מוניטין בגוגל

מוניטין כידוע לרובכם, נבנה לאורך זמן רב והוא יכול להיות בהווה- חיובי או שלילי.

אם הינכם עסק, עמותה או ארגון, אתם צריכים לתחזק מוניטין חיובי ברשת האינטרנט וזו משימה כמעט בלתי פוסקת, הדורשת המון השקעה בזמן ואנרגיה ומחייבת ידע שיווקי וטכני בהבנת הדרך בה מנוע החיפוש של גוגל עובד וברזי השיווק הדיגיטלי. ניהול מוניטין בגוגל לא יכול להתבצע כפעולה חד פעמית -"זבנג וגמרנו", אלא כתהליך אסטרטגי ארוך טווח, שנעשה לאורך תקופה ממושכת בידי אנשי שיווק דיגיטלי מהשורה הראשונה.

כמו בכל שירות אחר, מומלץ לפנות לבעל מקצוע המומחה לתחום ניהול המוניטין ברשת בכלל ובגוגל בפרט. מומחה זה, צריך לדעת את כל הרבדים המרכיבים את התחום המורכב ואמור לדעת לעשות מולכם תיאום ציפיות בתחילת התהליך ולעמוד בהן בגבורה בסיומו (כאמור, לא תהליך קצר, מינימום שבמינימום, חצי שנה עבודה, אך יכול לקחת גם מספר שנים עד להגעה לתוצאה הרצויה).

חברת קורנגה קידום אתרים וניהול מוניטין, תדע לתת לכם מענה בדיוק במקומות האלה ולהעניק לכם שירות לעילא ותוצאות מוכחות, כך שהאזכורים השליליים במנוע החיפוש המוביל בעולם – גוגל, יידחקו לשלהי עמודי התוצאות והמותג שלכם יזכה לזרקור חיובי בלבד ברשת.

בהחלט! אנו בעלי ידע וניסיון עשירים בכל הנוגע לדחיקת תוצאות שליליות מהעמודים הראשונים בגוגל (שמשמעות פעולה זו היא שאף גולש כמעט, לא ייחשף לאותן תוצאות בעלות הקשר שלילי לגבי העסק או הארגון שלכם). בקורנגה מחזיקים מתדולוגיה מגובשת ומוכחת בניהול מוניטין בגוגל, באמצעות העלאת אזכורים חיובים לעסק שלכם – מחד והסרת אזכורים שליליים לגביכם (למשל בדמות פסקי דין באינדקסים משפטיים למיניהם) – מנגד.

על מנת להשיג את התוצאות המיטביות בתהליך ניהול המוניטין, אנו עובדים מול אנשי מקצוע מיומנים ומוכחים, כדומת כותבי תוכן (מאמרים, בלוגים, כתבות וכד'), מומחי SEO מהשורה הראשונה בישראל ואנשי שיווק נוספים.

למידע נוסף ופנייה בנוגע לניהול מוניטין בגוגל, חייגו:073-2555000

אלעד גושקס

אלעד גושקס

מומחה SEO, קידום אתרים בחברת קורנגה

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

קידום אתרים בחו"ל - קורנגה שיווק דיגיטלי מ-2002

קידום אתרים בחו"ל

תוכן עניינים   רבים מבעלי העסקים בישראל רוצים למכור את מרכולתם או שירותיהם מעבר לים, בחיפוש אחר הגדלת חוג הלקוחות והרחבת תזרים המזומנים בשורה התחתונה!

קרא עוד »
קורס שיווק דיגיטלי - מאמר מאת קורנגה בע"מ

הנגשת אתרים ♿

תוכן עניינים אילו אתרים חייבים בהנגשה? האם כל האתרים חייבים לעמוד באותה רמת הנגשה? מהי הנגשת אתרי אינטרנט? במאמר זה נעסוק בעיקרי החוק ומה המשמעות

קרא עוד »