קידום אתרים בארצות הברית – זה עובד שמבצעים את זה נכון !

קידום אתרים בארה"ב עם תוצאות מוכחות - קורנגה בע"מ

תוכן עניינים

חברות ישראליות המבקשות לקדם את עסקיהן מעבר לים, נוהגות לבחון במקביל מספר ערוצי פרסום ושיווק, אך לעתים קרובות הן מפספסות את הנכס העיקרי שלהן, אתר הבית ואפשרות קידומו באופן אורגני.

גם חברות ענק ותאגידים המחזיקים מחלקת שיווק ופרסום לא תמיד חושבים בערכים של עלות תועלת אמיתית אלא מונעים לחשיבה "פרסומית" כזו המותירה את התקציב במשרד הפרסום שלהם. החשיבה כאן, היא לעיתים תכופות מדי, על גובה העמלה שהם מרוויחים ולאו דווקא על טובת הלקוח ועל מה שנכון לו מבחינה שיווקית. אין אנו באים לזלזל במשרדי הפרסום, חלילה, אלא שאם יגרמו לכם בעלי החברות, לפספס את הקידום האורגני כאפיק שיווקי מרכזי, אזי שאנו די בטוחים שהם יגרמו לכם לנזק מקצועי וחבל!!! קידום אורנגי (או SEO בלועזית) הוא תהליך מקצועי וארוך טווח ולא "גל פרסומי" אשר יעלם כלעומת שבא.

אנו בקורנגה מאמינים, שהבסיס לרוב הפעילות השיווקית ברשת של עסקים, צריך להיות סביב הקידום האורגני שלו יש מעלות רבות ויופיו הוא בכך שהוא עוזר לשפר את "בריאותו" של אתרכם, בנוסף לכך שהוא עשוי להניב לכם ברוב המקרים, את הלידים האיכותיים ביותר, מכל ערוצי השיווק המקוונים. עשו לעצמכם טובה ותנו משקל ראוי בתקציבכם, לערוץ הקידום האורגני, SEO. זוהי ההשקעה הקטנה והרווחית ביותר בכל קנה מידה (-return of investment- ROI), בהשוואה לערוצים שיווקים אחרים. בנוסף, ה-SEO (Search Engine Optimization) אינו נלקח מספיק בחשבון לטעמנו, בכל הנוגע לחברות ישראליות המחפשות להרחיב את פעילותן מעבר לים, ע"י קידום האתר אינטרנט שלהם בחו"ל. למשל בכל הנוגע "לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות",  במסגרת ההשקעה בקידום אתרים בארה"ב, לעיתים רבות מדי, הקידום האורגני אינו נלקח בחשבון מספיק שכן מדובר בפעילות מקצועית הדורשת ידע רב וקיום פעילות מתמשכת לאורך זמן רב.

לדעתנו המקצועית בקורנגה, חברות / סטראט אפים המבקשים לקדם במידה רבה את עסקיהם בארצות הברית, צריכים לחפש את אנשי המקצוע המבינים ספציפית בקידום אתרים בארצות הברית ולא רק בזירה המקומית- ישראל או לצורך הענין הזירה האירופית וכד'.

למעשה, קידום אתרים בארצות הברית עובד טוב יותר מכל שיטת שיווק אחרת, מכיל את הערכים המוספים הנכונים ללקוח ומניב הכנסה אקטיבית גם כאשר הדלת של העסק סגורה ואתה ישן בבית. להלן מספר יתרונות מובהקים בקידום אתרים בארה"ב ובכלל:

  • מחיר קבוע לכל תקופת ההתקשרות- אין הפתעות!
  • כניסות רבות ואיכותיות לאתר- תנועת קונים ערה והכפלת מחזור העסק.
  • אזכור חיובי קבוע בגוגל- מקטין את הסיכוי לאזכורים שליליים אודות העסק שלך.
  • עלות הקלקה- הנמוכה ביותר בכל מדד, עד כדי אגורות בודדות לכניסה (הקלקה).
  • פניות/לידים- האיכותיים ביותר שכן פנו אליכם לאחר חיפוש וצורך ספציפי לו הם מחפשים מענה.
  • מוניטין – שמירה על נוכחות חיובית ברשת, "הפנים" של החברה מול הגולשים.
  • השבחת האתר/דומיין- קידום אורגני מעלה את ערך הדומיין והאתר, כך תוכלו למכור אותו בבוא העת בכסף רב כנכס דיגיטלי מניב.

קידום אתרים בארצות הברית - קורנגה

סיפורי הצלחה של לקוחות:

משרד אדריכלות ישראלביץ: קידום מאסיבי של אתר הבית, הן בזירה הישראלית והן בזירה העולמית הניב פניה להשתתפות במכרז של 80 מליון $ בלוס אנג'לס. בכך ניצחו את המתחרים הגדולים ומשרדי הענק הקיימים בארה"ב והצליחו לזכות במכרז אשר ישנה לחלוטין את גודל המשרד וצוותו ויכניס אותם למגרש של הגדולים ביותר בעולם. קידום אורגני מסיבי של 3 שנים מוכיח כי החשיפה העצומה לאתר מניבה עסקאות איכותיות ופניות רבות מהארץ ומהעולם

חברת aif-fintech: המתמחה בפיתוח כלי (תוכנה) פיננסים המאפשרת קבלת החלטות בזמן אמת לגבי השקעות בבורסות השונות. התוכנה פותחה לטובת השוק האמריקאי, שכן קהל היעד הנו בתי השקעות, בנקים ומוסדות פיננסים נוספים הסוחרים בבורסות להשגת רווחים עבור לקוחותיהם.  המשימה הייתה להקים אתר אינטרנט אשר יתן יצוג הולם לערכי החברה ולחשיפת הכלי הפיננסי אותו פיתחה. בנוסף האתר מאפשר ללקוחות המוסדיים לנהל את תיק ההשקעות שלהם מתוך האתר באמצעות כלים מתקדמים, הפצת חדשות ועדכונים באופן שוטף למנויים ועוד כלים שימושיים נוספים. הכל על מנת לתת מענה מקצועי ורחב לקהל האמריקאי הרגיל בסטנדרטים מסויימים ולרוב לא יסכים לקבל פחות מכך. לכן חשוב היה לבנות אתר שמתאים לקהל היעד בארה"ב, הן מבחינת הרגלי השימוש והן מבחינת כלים מקצועיים הניתנים כשרות.

שיתוף הפעולה הפורה בין קורנגה ל-"focal point" בחברה, סייע לנו להקים את האתר המרשים, בתוך 21 ימים בלבד.

תוך כ-10 חודשים, האתר הגיע לעמוד הראשון במספר מילות מפתח, התנועה לאתר גדלה במאות אחוזים מאז הקמתו והדרך להשגת מיקומים ראשונים/גבוהים נראית בטוחה מאי פעם ומאחר ומדובר בקידום אתרים בארצות הברית, סדר הגודל של הכל, הוא נרחב בהרבה מאשר בשוק המקומי מבחינת, תחרות וביקוש ואינה דומה כלל למה שאנו מכירים מכאן.

חברת איזוטופיה הנדסה מולקולרית: הינה חברה מצליחה העובדת עם מיטב בתי החולים בישראל, ומתמחה בייצור ושיווק חומרים רדיואקטיבים למכשור רפואי כגון Pet scan ומכשירים נוספים.

במהלך השנים האחרונות החברה גדלה משמעותית והחלה לשווק מוצר ספציפי לשוק האמריקאי. המטרה הייתה לחשוף את המוצר בקרב קהל יעד של אנשי רכש בבתי חולים, מוסדות רפואיים, מכוני מחקר רפואי. העושים שימוש קבוע בחומרים מהם מורכב המוצר אך בשל היותו מוצר רגיש מאד בשל תכונותיו, יש צורך להקים סניף/פעילות בארה"ב. היות ומדובר בהוצאה עצומה, היה חשוב "לדגום את המים", בעגה השיווקית/עסקית, לבצע בדיקת התכנות כלכלית. כחלק מבדיקה, זו התחלנו לקדם את האתר בארצות הברית במתכונת אורגנית כמובן, התוצאות באופן די מפתיע לא אחרו לבוא ובתום שנה אחת בלבד התחילו להגיע פניות דרך האתר, כולן פניות איכותיות של אנשי רכש ומוסדות מחקר רפואי שהביעו עניין במוצר.

מה שונה בין קידום אתרים בארצות הברית לקידום בישראל?

ההסבר הפשוט והברור ביותר שאוכל לספק נובע מהבדלי הגודל הגיאוגרפי, ישראל לצורך העניין הנה כגודל מנהטן מבחינת כמות תושבים וגם מבחינת שטח אנו לא יותר מאשר עיירה קטנה (לשם השוואה מדינת טקסס גדולה פי 33 מישראל, וזו רק מדינה אחת מתוך 50). בנוסף, תרבות הגלישה והצריכה של הציבור האמריקאי שונה מאד מתרבות הצריכה הישראלית, נושא השירות חשוב לאין ערוך בארה"ב (מדיניות החזרות שונה וכו). מעבר לכך, ישנן עוד סיבות נוספות מעבר לגודל והיקפים, אך אני מקווה שהבנתם את הרעיון.

הבדל משמעותי נוסף בין קידום אתרים בארצות הברית לבין קידום לוקאלי-בישראל, הוא ההתייחסות למנועי חיפוש (search engines) במסגרת עבודת הקידום. כאשר מקדמים בישראל, אין צורך (בינתיים) לשים דגש קידומי משמעותי למנוע חיפוש כמו "Bing", אשר נתח השוק שלו כאן מבחינת כמויות גולשים,הוא מזערי לגמרי ביחס לשימוש במנוע החיפוש של Google (מספר 1 בעולם בשימוש גולשים). אולם בארה"ב, הבינג כבר מקבל נתח משמעותי הרבה יותר, כאשר בערך שליש מהאנשים המחוברים לרשת שם, עושים שימוש במנוע החיפוש של Microsoft (אשר קיבל ממש לאחרונה, בחודש פברואר 2023,חיזוק רציני מאוד בדמות התממשקות עם טכנולוגיית ה-AI של הצ'אט בוט החכם: GPT 3.5 chat). מה זה אומר מבחינתכם, בעלי עסקים הרוצים לקדם את שירותכם/מוצריכם בשוק האמריקני? שמומלץ לכם לקדם את הנכס הדיגיטלי שלכם, גם ב"בינג",למשל באמצעות חיבור האתר לקונסולת סריקת האתרים של מנוע החיפוש הנ"ל:
"Bing Webmaster Tools" וביצוע אופטימיזציה לאתר שלכם, עפ"י ההנחיות וההמלצות המתקבלות משם (ולא רק מה-Search conole של גוגל).

בואו להצליח בקידום האתר בארה"ב עם חברת קורנגה

ישנן דוגמאות רבות ומגוונות אחרות של לקוחות קורנגה אשר בקידום אורגני מקצועי הגיעו למקומות הרבה יותר רחוקים מבחינה עסקית מאשר בחנות/מפעל הפיזי הקיים שנים רבות טרם החדירה למרחב האינרטנטי. הלקוחות שלכם ולא משנה מאיזה תחום אתם מגיעים ומאיזה מיקום גיאוגרפי, מחפשים בגוגל- שירות או מוצר מסוים, והנוכחות של האתר שלכם שם הינה לא פחות מקריטית במדד ההצלחה או הכשלון..

אל תוותרו על קידום אורגני בשום אופן, לא משנה מהי ההבטחה שקיבלתם או הסיסמאות שפוזרו עבורכם באוויר. קידום אורגני הינו הנכס העיקרי והמרכזי יחד עם אתר הבית ואותו יש לקדם באופן שוטף.

לבדיקת אפשרויות קידום לאתר שלכם- לחץ/י כאן

אלעד גושקס

אלעד גושקס

מומחה בכיר לקידום אתרים בחברת קורנגה

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

אפליקציות לעסקים וחברות

בשנתיים האחרונות תחום האפליקציות צבר תאוצה מטורפת כאשר תחת כל עץ רענן חברות הקימו אפליקציות שונות ומגוונות, חלקן נועדו לשמר את תדמית המותג ותו לא,

קרא עוד »