קידום אתרים בגוגל 2024 – מהם הטרנדים שחשוב וכדאי להכיר?

מהם הטרנדים שחשוב וכדאי להכיר עבור קידום אתרים בגוגל 2024 - מאמר של קורנגה שיווק דיגיטלי

תוכן עניינים

עולם קידום האתרים הוא תחום דינמי ומתפתח כל הזמן. חברת גוגל (Google), ענקית מנועי החיפוש המובילה בעולם, מעדכנת באופן שוטף את אלגוריתמי החיפוש שלה ואת הסיגנלים (משתנים) של הדירוג, במטרה לספק למשתמשים את התוצאות הרלוונטיות, המעשירות ואיכותיות ביותר.

אם אתם מעוניינים לקדם אורגנית (SEO) את האתר שלכם בגוגל (ובצדק‼️), חשוב להכיר את הטרנדים האחרונים בתחום. הטרנדים הללו יכולים לעזור לכם ליצור אסטרטגיית קידום יעילה שתסייע לכם להשיג את מטרותיכם.

כמה מהטרנדים החשובים ביותר לקידום אתרים בגוגל בשנת 2024:

  • מיקוד בתוכן איכותי, רלוונטי ו…מקורי

תוכן איכותי ורלוונטי הוא עדיין הבסיס לקידום אתרים מוצלח. גוגל מעניקה משקל רב לתוכן איכותי, ולכן חשוב להשקיע ביצירת תוכן שיהיה עשיר במידע, מעניין ומועיל למשתמשים.

מבחינת מקוריות התוכן, גוגל מעדיפה אתרים המספקים תוכן מקורי ומחדש למשתמשים.

כדי ליצור תוכן מקורי, חשוב להבין את הצרכים של קהל היעד שלכם. מה הם מחפשים? מה הם רוצים ללמוד? לאחר שאתם מבינים את צרכיהם האינפורמטיביים/צרכניים, אתם יכולים ליצור עבורם תוכן שיהיה מותאם עבורם בצורה אופטימלית- מועיל, מעשיר וממיר (עבור העסק שלכם).

  • צרו יותר תוכן ויזואלי:

יצירת והעלאת תוכן ויזואלי, כגון תמונות, סרטונים, איורים, גרפים וכד', יכולה לסייע רבות בשיפור חוויית המשתמש באתר ולהגדיל את מעורבותו (=המרות- השגת לידים ומכירות מפעילות משתמשים באתר). גם גוגל נותנת משקל רב לתוכן ויזואלי ולכן כדאי לשלבו כמה שיותר באתר שלכם/ן.

  • חוויית משתמש (UX) חשובה לקידום יותר מתמיד:

גוגל מעניקה משקל רב לבניית חווית משתמש טובה. אתר עם חווית משתמש מצטיינת, צפוי ליהנות מדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש (בכפוף למילוי ראוי אחר קריטריונים וסיגנלים נוספים בקידום אתרים). לכן, חשוב להקפיד על עיצוב אתר נוח וידידותי למשתמש, וכן על תהליך ניווט פשוט וקל. מדדי Core Web Vitals, הכוללים מדדי זמן טעינה, אינטראקציה ויציבות חזותית, ימשיכו להיות גורמי דירוג משמעותיים בקידום בגוגל. אופטימיזציה למכשירים ניידים והבטחת זמני טעינה מהירים ימשיכו להיות חיוניים בתהליך ה-SEO של האתר.

  • יצירת/חיזוק אמון עם המשתמשים/לקוחות- שימו דגש מוגדל על מרכיבי "E.E.A.T":
    E.E.A.T= 
  • Expertise – מומחיות
  • Authoritativeness – סמכותיות
  • Trustworthiness – אמינות
  • Experience – ניסיון העסק 

גוגל מעניקה משקל רב לבניית אמון עם הגולשים באתר. אתר שאינו בטוח או אמין צפוי לקבל דירוג נמוך הרבה יותר בתוצאות החיפוש. על כן, חשוב להקפיד על אבטחת האתר (מילוי אחר פרוטוקול SSL או HTTPS), וכן על שימוש בטכניקות שונות לבניית אמון עם המשתמשים, כגון ציון ביקורות, הצגת סמלים של אבטחה ועוד.מומלץ להתמקד בבניית אמון עם הקהל דרך תקשורת שקופה ושיתוף מידע ממקורות ידע מוכרים (כולל שימוש ברפרנסים רלוונטיים) ואמינים ו/או שימוש בקרדיט למחבר בר הסמכא.

  • שימוש בבינה מלאכותית (AI) לייעול תהליכים בקידום אתר:

בינה מלאכותית (AI) הופכת לכלי יעיל ומשמעותי יותר ויותר בתהליך הקידום אתרים בשנת 2023, בואך שנת 2024. כלי AI כמו: Google Bard, צ'אט GPT ועוד, יכולים לשמש את מומחה ה-SEO למגוון מטרות, כגון ניתוח מידע, יצירת תוכן, וניתוח מתחרים. קידום אתרים עם AI בשנת 2024 צפוי להיות יותר ויותר שכיח ופופולרי בשל כך שהוא מייעל את עבודת המקדם ומזרז אותה.

התאמה אישית של חיפוש

גוגל ממשיכה לפתח טכנולוגיות חדשות לשיפור חוויית המשתמש. אחת הטכנולוגיות הללו היא התאמה אישית של חיפוש. התאמה אישית של חיפוש, מאפשרת למנוע החיפוש להציג למשתמשים תוצאות חיפוש רלוונטיות יותר, בהתבסס על היסטוריית החיפוש שלהם, מיקומם ועוד.

  • SEO מקומי ו-Google My Business:

עבור עסקים המתמקדים בקהל יעד מקומי, אופטימיזציה ל-SEO המקומי כחלק מתהליך הקידום, היא חיונית. Google Business (GB) ממשיך להיות כלי חיוני לקידום מקומי אז יש לוודא שפרופיל ה-GB שלכם הוא מלא ככל האפשר ומדויק. בנוסף, תעודדו מילוי משוב חוות דעת מלקוחותיכם, בפלטפורמה זו, היות ולקבלת חוות דעת חיוביות (ומפורטות) רבות בגוגל ביזנס, יש השפעה חיובית גדולה על הקידום הלוקאלי בפרט ועל הקידום אורגני בכלל.

  • Featured Snippets and Zero-Click Searches:

קטעי הסכמה העשירים, הלא הם: "Featured Snippets" הולכים ונפוצים יותר בתוצאות החיפוש עם הכניסה לשנת 2024. אלו מספקים למשתמשים תשובות מהירות ו"חדות" כבר בתוך עמוד תוצאות החיפוש ("SERP"), מבלי שהם יצטרכו ללחוץ כדי להיכנס לאתר עבור מענה לשאילתא. ייצוב התוכן שלכם כך שייתקבל בקטעי עומק יכול להעלות את הנראות והחשיפה לאתר העסק שלכם/ן בצורה משמעותית. אופטימיזציה מכוונת עבור חיפושים כאלה- ללא הקלקת גולש על קישור הכניסה לאתר, שבהם המשתמש מוצא את כל המידע שהוא צריך ישירות בעמוד תוצאות החיפוש, תהיה גורם מרכזי בהצלחתם של אתרים בדירוג בשנת 2024.

  • התאמה למובייל

יותר ויותר אנשים משתמשים במכשירים ניידים כדי לגלוש באינטרנט. לכן, חשוב לוודא שהאתר שלכם מותאם למובייל. אתר שאינו מותאם בצורה אידיאלית למובייל צפוי לקבל דירוג נמוך יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

קידום אתרים 2024 - קורנגה שיווק דיגיטלי

מה אתם יכולים לעשות כדי להיערך לטרנדים החדשים?

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להיערך לטרנדים החדשים בתחום קידום האתרים:

  • השאירו את עצמכם מעודכנים: חשוב להיות מעודכנים בשינויים האחרונים בתחום קידום האתרים. אתם יכולים לעשות זאת על ידי קריאת מאמרים מקצועיים, השתתפות בכנסים ועוד.
  • היעזרו באנשי מקצוע: אם אתם לא בטוחים/ות איך להתמודד עם הטרנדים החדשים בתחום, אתם יכולים להיעזר באנשי מקצוע – מומחי SEO. מומחה SEO יכול ואמור לעזור לכם לבנות אסטרטגיית קידום מותאמת אישית לצרכים של האתר ושל העסק שלכם.

קורנגה – קידום אתרים משנת 2002

חברת קורנגה היא חברה מובילה בתחום השיווק הדיגיטלי כבר משנת 2002 ומציעה מגוון שירותים מקצועיים לקידום האתר שלכם/ן בגוגל, בצורה הבטוחה, יעילה ומניבה ביותר בשנת 2024. החברה מעסיקה צוות מומחים מנוסה, המכיר את הטרנדים האחרונים בתחום קידום האתרים ומשתמשת בטכנולוגיות מתקדמות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר עבור לקוחותינו הרבים ומגוונים.

אם אתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם בגוגל עם הכניסה לשנת 2024, אנו נשמח לעמוד לרשותכם עם הידע וניסיון המובילים שלנו ולשרתכם 💜🏆

אנו נסייע לעסקיכם לבנות אסטרטגיית קידום יעילה שתתאימה לצרכים שלכם בצורה מדויקת ונעשה הכל כדי להשיג את מטרותיכם השיווקיות-עסקיות.

לפרטים נוספים והכוונה שיווקית, לחצו כאן📞

אלעד גושקס

אלעד גושקס

מנהל מחלקת SEO, קידום אתרים בחברת קורנגה

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מה זה GPT ? מאמר מאת קורנגה שיווק דיגיטלי

מה זה GPT ?

תוכן עניינים צ'אט GPT הוא הילד השובב החדש, המתקדם ומחוכם בעולם הטכנולוגיות. כמו בכל תחום, גם בטכנולוגיות מחשוב יש מגמות וטרנדים מגוונים. הפעם עיקר הפוקוס

קרא עוד »