בניית אתרי קטלוג

בניית אתרי קטלוג - קורנגה

תוכן עניינים

פתחתם עסק חדש ו/או מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית ומחזור המכירות?

הברירה הטבעית שלכם להתרחבות מסוג זה הינה האינטרנט- הזירה היחידה בה רוב העולם חולק את אותו מידע, אותם מוצרים ואפשרויות שונות ומגוונות. כל יתר הזירות/ערוצי השיווק שאינם גלובליים, קרי: טלוויזיה, רדיו, שלטי חוצות ועוד, הינם מבוססי מיקום ומדינה ועלויות הפרסום בהם, גבוהות באלפי אחוזים מהאפשרויות הטובות יותר, קרי הקמת אתר מכירות/ מסחרי ברשת.

כך תדע איזה אתר מתאים לעסק שלך

ישנם סוגים רבים ומגוונים של אתרים, החל מאתר תדמית- המספק מידע ומניע לפעולה על ידי תכנים איכותיים, תמונות פרויקטים וטופס צור קשר (וכמובן מחוברים גם לכל אמצעי התקשרות אחרים, כגון: ואטסאפ+חייגן מהיר בגרסת המובייל) ועד ל..אתרי מסחר וקטלוג המאפשרים הצגת מוצרים ושליחת בקשה לרכישת מוצר, קרי אתרי קטלוג ועד לאתרים המאפשרים סליקה מקוונת (אונליין).

כל עסק/חברה אמורים לבחור את האתר המתאים ביותר לצרכים הספציפיים להם, אך אין הדבר אומר שאם החברה מייצרת מוצרים המיועדים למכירה, היא בהכרח תקים אתר מסחר שסולק את אשראי הלקוח אונליין. יש מקרים בהם חברה כזו תעדיף אתר קטלוג, המאפשר לגולשים/לקוחות פוטנציאליים, לקבל מידע על המוצרים ואז במידה והם מעוניינים במוצרים מקטלוג האתר, האתר מאפשר לשלוח בקשה לרכישתם באמצעות טופס יצירת קשר ו/או חייגן טלפוני/ואטסאפ ואז העסקה מתבצעת בפועל באמצעות נציג העסק בטלפון. הסיבות לבניית אתר קטלוג (ולא אתר מסחר אונליין), הן שונות ומשונות, החל ממגבלות מערך הלוגיסטיקה והשינוע, דרך חשש מפני הקדמה שבאתרי מסחר אונליין ועד לחוסר רצון משווע בסנכרון עם חברת אשראי לסליקת הכרטיסים של הלקוחות המבצעים רכישה באתר.

הקמת אתר קטלוג -יתרונות וחסרונות:

כמו לכל דבר בחיים בכלל ובעסקים בפרט, יש יתרונות ויש חסרונות. על כן, השאלה "האם כדאי לי להקים אתר קטלוג?" אינה אמורה להיות קשורה לרמת הטכנולוגיה, אלא לאופי העסק, מנהליו ועובדיו ומה המדיניות שמנחה אותו.

אתר קטלוג מספק מענה רחב ומיידי לכל צורכי הלקוחות, כאשר כמו באתר מכירות , הצרכן יכול לבחור מוצר/ים, לקרוא מידע אודותם ומפרט ולבחור דגם, גודל, צבע וכד'. כלומר, כל מה שניתן לבצע באתר מסחר אונליין (אתר איקומרס) בו הצרכן מזין פרטי כרטיס אשראי, ניתן לעשות גם באתר קטלוג, רק עם ההבדל, שאת העסקה סוגרים באתר כזה, מול נציג החברה בטלפון או פיזית בחנות ולא און ליין בלייב.

אז עכשיו שהבהרנו את ההבדלים בין האתרים השונים, הרשו לנו לעבור איתכם על יתרונותיהם וחסרונותיהם של אתרי הקטלוג:

יתרונות:

  • הצגת מוצרי העסק בדיוק כמו באתר מסחר אונליין, ללא רכישה מקוונת.
  • אפשרות לשלוח בקשה לרכישה כולל פרוט ההזמנה המבוקשת, לפי כל מוצר ומוצר.
  • חסכון בעמלת סליקה אינטרנטית לחברות האשראי.
  • ניתן להתממשק לכל מערכת חיצונית, כגון: CRM, כלי אוטומציה שונים וכד'.

אפשרות לשדרוג עתידי של אתר הקטלוג לאתר בעל סליקה מקוונת- במהירות ובקלות יחסית, שכן אתרים אלו זהים בתשתיתם הטכנולוגית. כלומר, היה ויש לכם אתר תדמית והחלטתם להתחיל למכור ברשת, אזי תאלצו להקים אתר חדש לחלוטין במקום לשדרג כמו במקרה של אתר קטלוג.

חסרונות:

  • לא ניתן לרכוש מוצרים אונליין.
  • מחייב נציג מטעם העסק שיטפל בהזמנות הנכנסות ויסגור את העסקה טלפונית מול הלקוח(יכול לתת הזדמנות למכירה משופרת up sale).
  • במידה והמלאי מסונכרן לקופות מכירה, האתר לא יהיה חלק מהמערכת מכירות. אך ניתן לממשק לכל מערכת ניהול מלאי בכל עת, ללא קשר לרכישה אונליין.

הקמת אתר קטלוג - קורנגה בע

סוגי עסקים/חברות להם מתאים אתר קטלוג

התשובה הנכונה לשאלה לאילו חברות/עסקים מתאים להקים אתר קטלוג היא: לכל עסק שבוחר בכך ולא משנה מה עיסוקו! נתקלתי בעבר בלקוחות אשר ביקשו להקים אתר קטלוג למרות שהאתר שיותר התאים לעסק היה אתר תדמית, אשר היה מציג פרויקטים לפי תאור, מפרט ותוכן והיה מסייע בכך  לקידום בגוגל (מה שהיה מניב יותר לקוחות פוטנציאלים שהיו יוצרים קשר ולא נרתעים בשל אי הבנת הקונספט של האתר).

למי עוד מתאימה בניית אתר תדמית?

  • עסקים שאינם מעוניינים לאפשר רכישות אונליין באתר.
  • חברות המוכרות מוצרים מורכבים הדורשים התאמה מלאה ללקוח לפי מפרט.
  • חברות ייצור ותעשייה מסורתית.
  • עסקים חדשים שאינם מעוניינים לבצע מכירה אונליין בשל עלויות נוספות הנדרשות להקמה ולעמלות הסליקה, חששות מפני קידמה והרצון לנהל את המלאי ידנית.

ניהול אתר קטלוג באופן עצמאי הוא פשוט

ניהול אתר קטלוג אינו מסובך להבנה ותפעול. מערכת הניהול של אתר כזה, היא מאד ידידותית לתפעול גם לאלו שאינם מומחי טכנולוגיה דגולים. הניהול אינו מחייב כל ידע מוקדם, אלא רק היגיון בריא וסבלנות. כך, גם העובד הזוטר בעסק יוכל לבצע את הזנת המוצרים ומאמרים באתר, להסיר מוצרים ושאר תכנים שאינם אקטואליים כבר ושאר פעולות שוטפות של ניהול אתר יומיומי.

אנו בקורנגה, מעבירים הדרכה בת מספר שעות בודדות לנציג מטעם הלקוח, האמור לתפעל באופן שוטף את האתר.

בנוסף, אנו מספקים ספר הדרכה אינטרנטי כמובן 😊 בו הנחיות לביצוע פעולות נפוצות באתר וגם מספקים תמיכה טלפונית/השתלטות מרחוק על המחשב ומסייעים בכל נושא לפי צורכי הלקוח.

אז גם אם אתם חסרי הבנה בטכנולוגיה והאינטרנט עבורכם הוא לא יותר מעמוד הפייסבוק או חיפוש קצר בגוגל ויוטיוב, אין צורך לחשוש מבניית אתר קטלוג לעסק שלכם. הדבר עשוי לתרום משמעותית מאוד לצמיחתכם הכלכלית בתוך פרק זמן קצר יחסית ויסייע לכם לזכות לחשיפה בקרב לקוחות חדשים שלא הכירו את העסק שלכם רק אתמול, טרום עליית האתר לאוויר.

בניית אתר קטלוג – עם המומחים של קורנגה

אנו בקורנגה, בונים ומקדמים אתרים מכל הסוגים (קטלוגים, מסחר און ליין ותדמית) חברה כבר למעלה מ- 20 שנה (פועלים בתחום משנת 2002) ובעקבות כך,
אנו שולטים בכל הנוגע לתכנון, עיצוב ופיתוח אתרים ברמה הגבוהה ביותר בישראל מבחינת נוחות השימוש לגולשים, התאמה מיטבית לסריקה בידי מנועי החיפוש השונים (גוגל, בינג, יאנדקס וכו'), התאמה לכל גדלי המסכים השונים (מחשב, טאבלט וטלפון חכם), התאמה לבעלי מוגבלויות ("הנגשת אתרים" כמחוייב בחוק הישראלי) ועיצוב מודרני המסייע לחזק את המותג שלכם.
הקמת אתר קטלוג איתנו בקורנגה, אומרת שתזכו מאיתנו בליווי מקצועי ובגובה העיניים – כבר משלב האיפיון ההתחלתי. אנו נלווה אתכם גם לאחר עליית האתר לאוויר ובמידה ותהיו מעוניינים, נלווה אתכם גם בתהליך הכה חשוב ויעיל של קידומו של הנכס הדיגיטלי שלכם, במנועי החיפוש ובראשם גוגל, על מנת לתת לאתר את החשיפה הראויה לו. בקורנגה זמינים ויכולים לתת לכם מענה מקיף לכל צורך שיווקי דיגיטלי.

לכל שאלה בנושא הקמת אתר תדמית וגם לכל דבר אחר מעולם השיווק הדיגיטלי, דברו איתנו במספר: 073-2555000
איציק גולדנברג

איציק גולדנברג

מנכ"ל חברת קורנגה בע"מ

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

דף שגיאה 404

דף שגיאה 404 אחד המקומות הנפוצים לשם חיפוש ואיתור מידע הינו זירת האינטרנט. אתרים שונים המייצגים אינספור עסקים קטנים, בינוניים ועד תאגידי ענק מוקמים ומתוחזקים כל

קרא עוד »