שיווק דיגיטלי B2B: הגיע הזמן לקחת את העסק שלך לשלב הבא!

שיווק דיגיטלי B2B - קורנגה

תוכן עניינים

שיווק (B2B (Business to Business מתמקד ביצירת קשרים עסקיים ושיתופי פעולה בין עסקים. זהו תהליך מורכב הדורש הבנה מעמיקה של קהל היעד, יצירת תוכן רלוונטי ושימוש בערוצי שיווק יעילים.

עולם העסקים של היום הוא דיגיטלי 🌐 יותר ויותר עסקים עורכים עסקאות ביניהם באופן מקוון, וזוהי הזדמנות אדירה עבורך להרחיב את הפעילות שלך ולגייס לקוחות חדשים.

אבל איך עושים את זה? 🤔

כאן נכנסת לתמונה "קורנגה", סוכנות שיווק דיגיטלי מובילה, כבר משנת 2002.

שיווק B2B (Business-to-Business) מתמקד ביצירת קשרים עסקיים ושיתופי פעולה בין עסקים. בניגוד לשיווק B2C (Business-to-Consumer) המתמקד במכירה ישירה ללקוחות פרטיים, שיווק B2B שם דגש על יצירת קשרים ארוכי טווח עם לקוחות עסקיים.

למה שיווק דיגיטלי B2B הוא כ"כ חשוב לעסק שלך?

  • הגברת המודעות למותג- חיזוק המותג שלך והפיכתו למוביל בתעשייה, הפך לתהליך המתרחש ברובו בזירה המקוונת בעשור האחרון (לפחות). 
  • האינטרנט הוא המקום בו עסקים מחפשים שותפים חדשים- יותר ויותר עסקים, במגוון רחב של תחומי עיסוק, משתמשים בפלטפורמות דיגיטליות כדי למצוא ספקים, קבלנים ושירותים אחרים, כגון: מעבדות ומרכזים רפואיים, חברות פארמה, מפעלי תעשייה, משרדי ראיית חשבון ופירמות עורכי דין ועוד.
  • שיווק דיגיטלי B2B מאפשר לכם להגיע לקהל היעד שלכם בצורה מדויקת- ניתן להשתמש במגוון כלי שיווק דיגיטלי כדי לפנות לקהל ספציפי של עסקים, בהתבסס על גודל, מיקום, תחום פעילות ועוד.
  • שיווק דיגיטלי B2B הוא חסכוני ויעיל- ניתן להגיע לקהל גדול של עסקים בעלות נמוכה יחסית לשלל קמפיינים פרסומיים אחרים, תוך ביצוע מעקב ברור אחר תוצאות הקמפיין וביצוע התאמות "תוך כדי תנועה". משתנים אלה, מובילים ליצירת לידים איכותיים והפיכתם ללקוחות משלמים.

שיווק B2B דיגיטלי - סוכנות שיווק דיגיטלי קורנגה

בחירת סוכנות שיווק דיגיטלי B2B- טיפים 📝

  • חשוב לבחור סוכנות שיש לה ניסיון עבודה עם מגוון לקוחות מרוצים בכלל (בפרט בתחום העיסוק שלכם) ועם לקוחות B2B בפרט.
  • יש לבדוק את תיק העבודות של הסוכנות ואת המלצותיהם של לקוחות עבר/הווה- כדי לקבל אינדיקציה לגבי טיב עבודת הסוכנות.
  • חשוב לוודא שהסוכנות מבינה את צרכי הלקוח, את מודל עבודתכם ואת היעדים העסקיים שלכם.
  • חשוב לקבל החלטה לגבי זהות סוכנות השיווק שתקדם את העסק שלכם, לאחר שביצעתם שיחה/פגישה מעמיקה עם גורם מטעמה – חשבו עם עצמכם, האם אתם מצליחים להתחבר לרמת השירותיות של הסוכנות, לאופי עבודתה (בקשו בריף עבודה אופייני לתהליך שיווק בחברה), לרמת המקצועיות הניכרת מתהליכי שיווק דומים שביצעה בעבר ומבצעת כיום עבור לקוחות קיימים אחרים וכמובן למחיר שהסוכנות מציעה לשירותיה (מה שמוביל אותנו לסעיף הבא).
  • בצעו "סקר שוק" והשוו מחירים של סוכנויות שיווק- בצעו השוואה בין המחיר שסוכנות השיווק הדיגיטלי הפייבוריטית שלכם, מציעה לכם עבור שירותיה, עם חברות מתחרות שלה ואז שקללו הכל בעלות מול תועלת. קחו בחשבון את השפעתם של מנעד משתנים, שישפיעו על כמות העבודה הצפויה לסוכנות השיווק עבור קידומכם, כדוגמת:
  • סטטוס המותג של העסק ומידת בשלותו לקידום ברשת – האם נעשו כבר קמפיינים שיווקיים קודמים לעסק? האם נעשה תהליך קידום אורגני לעסק בעבר? מה מידת ההיכרות של קהל היעד עם מותגכם כיום?
  • כמות הנכסים הדיגטליים שאתם מבקשים לקדם ברשת.
  • כמות הקמפיינים והמודעות שאתם מבקשים להעלות לרשת
  • סדר גודל העמודים הקיימים באתר האינטרנט שלכם – ככל שיש יותר עמודי תוכן רלוונטיים לתחומי העיסוק של העסק שלכם, כך תהינה יותר עבודה כדי לקדמכם בגוגל ויתר מנועי חיפוש, על מגוון רחב של ביטויי חיפוש רלוונטיים. 

סוכנות שיווק דיגיטלי B2B - קורנגה

קורנגה: סוכנות שיווק B2B מובילה (ומנוסה)

אנו מומחים בשיווק B2B בזירה האינטרנטית (נוסף על ההתמחות בזירת ה-B2C), כבר למעלה מ-20 שנה! אנו מציעים מגוון רחב של שירותים דיגיטליים, ביניהם:

  • אפיון קהל היעד: הבנת הצרכים והרצונות של לקוחותיך הפוטנציאליים.
  • יצירת תוכן ממוקד: כתיבת תוכן איכותי ורלוונטי לקהל היעד שלך.
  • קידום אתרים (באופן אורגני): הגדלת החשיפה לאתר שלכם במנועי החיפוש המובילים, כמו גוגל ובינג, באמצעות תהליך אופטימיזציה מקצועי, הקרוי בשם: SEO= Search Engine Optimization. במסגרת תהליך מתמשך זה, אנו מבצעים עבורכם מחקר אסטרטגי של התחרות בתחומכם, לאחר מכן מתאימים לכם את מונחי וביטויי החיפוש הנכונים והחיוניים ביותר עבור הגברת החשיפה לאתרכם ברשת החיפוש ויצירת תנועת גולשים ("טראפיק") מוגברת לנכס הדיגיטלי שלכם (מה שצפוי להניב עבורכם יותר לידים איכותיים ושיתופי פעולה עסקיים מפעילות האתר בהמשךהדרך).
  • פרסום דיגיטלי במנועי החיפוש וברשתות חברתיות (Pay Per Click=PPC): אנו נתכנן וניצור עבורכם, במגוון פלטפורמות רלוונטיות לעיסוקכם, כמו Google Ads, Bing Ads ו-LinkedIn Ads ועוד, קמפיינים ומודעות ממומנות, על בסיס הרעיון של תשלום פר הקלקת גולש על המודעה (PPC). בנוסף, נוכל ליצור עבורכם פרסומים ממומנים, גם באמצעות שימוש בתוכן המוצג באתרים גדולים ופופלאריים, כגון אתרי חדשות מובילים ופורטלים מוכרים במיוחד, עבור הגברת החשיפה לעסק ושיפור תדמיתו כאוטוריטה בתחום עיסוקו.
  • קידום אורגני ופרסום ברשתות חברתיות: הגעה ופנייה לקהל היעד שלכם בפלטפורמות כמו LinkedIn, Facebook, Instagram ו-youtube, באמצעות קמפיינים ממומנים (רכישת שטחי פרסום בערוצי סושיאל אלו) ו/או באמצעות תהליך קידום אורגני העושה שימוש בהרבה תוכן איכותי ושיתופים כדי להניב עבורכם חשיפה ולידים.
  • ניתוח נתונים: מעקב אחר הביצועים של הקמפיינים השיווקיים שנעלה עבורכם וקבלת החלטות מושכלות לגביהם, לאחר ניטור הנתונים וניתוחם באופן מקצועי מדוקדק.

אם אתם רוצים להפוך את השיווק הדיגיטלי למנוע הצלחה עבור העסק שלכם, חברו לפתרונות השיווק המקצועיים של חברת קורנגה. אנו נעשה הכל, מתוך ניסיון עשיר במיוחד, מקצועיות ללא פשרות ושירותיות אמיתית, כדי לעזור לכם לבנות אסטרטגיה מנצחת בתחום ה-B2B וליישמה בשטח- אונליין!

צרו קשר עוד היום 📲 ונשמח להציע לכם פתרון שיווק דיגיטלי B2B מותאם אישית!

השאירו פרטים עבור קבלת פרטים על שיווק דיגיטלי B2B עם "קורנגה" ✅

אלעד גושקס

אלעד גושקס

מנהל מחלקת SEO, קידום אתרים בחברת קורנגה

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

קידום אתרי WIX - קורנגה

קידום אתרי wix

מעת לעת אנו נדרשים לתת שירות ללקוחותינו בקידום אתרי wix – כלומר אתרים שנבנו בפלטפורמה החינמית הידועה (והישראלית). כפלטפורמה חינמית להקמת אתרים קלים מדובר במערכת

קרא עוד »
מה זה SEO ? מאמר מאת קורנגה שיווק דיגיטלי

מה זה seo ?

תוכן עניינים המילה SEO הינה ראשי תיבות של Search Engine Optimization ובעברית – אופטימיזציה למנועי החיפוש. המטרה של SEO היא לשפר את מיקומו של האתר

קרא עוד »

הנגשת אתרים

הנגשת אתרי אינטרנט: אילו אתרים חייבים בהנגשה? האם כל האתרים חייבים לעמוד באותה רמת הנגשה? מהי הנגשת אתרי אינטרנט? במאמר זה נעסוק בעיקרי החוק ומה

קרא עוד »