בניית אתרים לחברות היי טק: חלון ראווה לעולם הטכנולוגי

בניית אתרים לחברות היי טק - קורנגה בע"מ

תוכן עניינים

בתור בתי תוכנה וחברות היי-טק, אתם מבינים את חשיבות האינטרנט כזירה מרכזית לפעילות העסקית שלכם. לקוחות פוטנציאליים רבים יגיעו לאתר שלכם כדי להכיר את המוצרים והשירותים שאתם מציעים, ולכן חשוב שהאתר יהיה מרשים, ידידותי למשתמש ויעביר את המסר העסקי שלכם בצורה ברורה ומשכנעת.

בניית אתר לחברת היי טק ("חברת הזנק" בעברית תקנית) דורשת מיומנות וידע רחב בתחום השיווק, המקומי והבינלאומי. אין מדובר בעוד אתר תדמית או מסחר המשווק מוצרי צריכה להמונים או אתר תדמית לאדריכלים, עורכי דין וכן הלאה. אתרים המיועדים לבתי תוכנה, אמורים להעביר קונטקסט וניחוח בינלאומי- "לדבר" בשפה העיצובית הגבוהה ביותר ולשדר עוצמה וחדשנות.

על מנת להציג את חברת ההייטק/בית תוכנה, באופן הברור ביותר, לכל בעל עניין שייכנס לאתר, צריכים להילקח בחשבון מגוון משתנים בתהליך הקמת האתר. מהם אותם משתנים חיוניים עבור בנייתו של אתר המיועד לחברת הייטק? על כך ועוד, בהמשך המאמר>

איפיון האתר- מחקר ד.נ.א לשירותי החברה:

על מנת להקים את האתר המתאים ביותר, כזה שישרת את החברה לשנים הקרובות ויסייע בגיוס כח אדם איכותי, משקיעים, משווקים ומפיצים, יש צורך לחשוב על כל אחד מקהלי היעד השונים שיבקרו באתר, לבנות עבור כל אחד מהם את התוכן הנכון ולספק חווית גלישה המשדרת מקצועיות, איכות ואופק חיובי לצד התרחבות החברה.

  • איפיון- שירותי החברה, מבנה ארגוני וכח אדם, החזון המניע את החלום שהופך למציאות, מוצרים/שירותים וכו'.
  • מחקר– מעמיק של התעשייה והנישה בהיי טק, בו החברה מתמחה: מתחרים, שווקים פוטנציאלים, ונוכחות דיגיטלית של כלל התעשייה ברשת, הם רק חלק מהרבדים שמומלץ לבחון בשלב האפיון של אתר ההייטק.
  • עיצוב- עמוד בית מותאם לספר "מותג" או עיצוב מקורי אחר UI / UX על מנת להקל על הגולשים לאתר במהירות את מבוקשם, בין אם מדובר במוצר או משרות בחברה. סרגל כלים עליון המכיל את הנושאים החשובים ביותר: אודות-מוצרים/שירותים-קשרי משקיעים-דרושים-צור קשר. סרטון וידיאו (תמיד עושה רושם חזק) ומתחתיו פירוט מתומצת של כל תחום והפנייה לעמוד פנימי מורחב להמשך גלישה. העיצוב חייב לשדר דינמיות, חדשנות, וחווית גלישה חיובית!
  • שפות– ייקבעו לפי אזורי הפעילות של החברה ושווקים עתידיים אליהם תרצה לחדור בהמשך. יכולת ניהול פרטנית לכל שפה באמצעות ממשק ניהול ידידותי ונוח לתפעול.
  • רכישת מוצר או שרות– במידה ומדובר בחברה המשווקת תוכנה כלשהי, יש לוודא כי ניתן לרכוש אותה אונליין במספר צעדים קלים ומהירים לביצוע, יצירת משפך שיווקי מניע לפעולה ואפשרות ל "תקופת ניסיון חינם".
  • דרושים– אחד הנושאים הכואבים ביותר בהיי טק הינו גיוס כח אדם איכותי. התחרות על כל עובד הפכה את משימת גיוס העובדים לנושא מורכב, יקר, המצריך משאב כח אדם קבוע לצורכי הגיוס (HR) ומשכורות גבוהות ותנאים מפנקים. באמצעות האתר ניתן יהיה לגייס כח אדם בצורה פסיבית, כך שהאתר יעבוד עבורכם במקום שתשלמו הון עתק למגייסים חיצונים וכד'. הצגת החברה באופן הנכון על ידי תוכן ועיצוב איכותי יסייעו לכם לגייס עובדים באופן קבוע ולהקטין עלויות בצורה משמעותית.
  • קשרי משקיעים– אזור ייעודי לגיוס משקיעים ובעלי עניין, תוכן כלכלי וחדשות עדכניות לגבי החברה מייצרים עניין ומעבירים תחושת עשייה והצלחה. חשוב לזכור כי אתם אף פעם לא יודעים באמת מי מחפש אודות החברה ברשת ומתי ולאיזה צורך (ריגול תעשייתי וכד').
  • יצירת קשר– תלוי כמובן מה סוג השירותים/מוצרים בהחברה מספקת והאם הם מוצרים להמונים (B2C) או לעסקים בלבד (B2B) שכן בכל מקרה צריכים לאפשר ללקוח דרכים ליצירת קשר כגון: טופס צור קשר-טלפון-וואצאפ -צ'אט. שוב, תלוי מה סוג הקשר מול הלקוחות.
  • תמונות צוות– "האנשת" המנהלים והצוות והצגתם באתר יוצר חיבור אנושי לחברה ומעביר מסר שאצלכם לעובד ישנה חשיבות גבוהה וככזה הוא זוכה להערכה.

צד טכנולוגי:

  • תשתית האתר- אך ורק קוד פתוח דוגמת וורדפרס (WP) המאפשר עצמאות מוחלטת בניהול האתר, בלעדיות עליו כנכס דיגיטלי (לא אתר להשכרה) ושדרוגים טכנולוגים זמינים וחינמיים על פי הצורך.
  • בחירת שם מתחם/דומיין- מומלץ לבחור בשם מתחם תחת שם החברה ובעדיפות לאזור גאוגרפי בה הפעילות מתבצעת (il-com).
  • קידום (SEO)– על מנת לייצר תנועה איכותית לאתר ולהיחשף בקרב קהל היעד הרלוונטי, חובה לבצע קידום אורגני בגוגל עבור הנכס הדיגיטלי שלכם (האתר שלכם), על פי השפות והאזורים הגאוגרפיים בהם החברה פועלת/מתכננת לפעול. למעשה, הקידום מאפשר חשיפה מדויקת לכל סגמנט באתר, תוך קידום רוחבי של כלל האתר בגוגל. פעולות כירורגיות המאפשרות לסנן קהל לפי צורכי החברה, במקום להתפזר שיווקית/פרסומית.

על פי כל הנתונים והמחקרים לקידום אורגני (SEO) השפעה משמעותית על גיוס עובדים, מכירות ושיווק, סיוע בגיוס משקיעים (ניהול מוניטין).

  • תחזוקה ועדכונים לאתר- אתרי אינטרנט דורשים תחזוקה שוטפת ועדכונים כדי לשמור עליהם בצורה חלקה- כדי לתקן באגים ולשמור על התוכן מעודכן.

לסיכום הנושא הטכנולוגי-

קיום אתר אינטרנט המותאם לצרכים ולמטרות הספציפיות של חברת הטכנולוגיה/בית התוכנה- ידידותי למשתמש, רספונסיבי (מותאם לכל גודל מסך, גם עבור מכשירי טלפון חכם וטאבלטים) ותואם לטכנולוגיות החדישות ביותר, ייתן יתרון משמעותי לחברות ההייטק בעידן הדיגיטל הנוכחי.

האתגרים בבניית אתרים לבתי תוכנה וחברות הזנק:

  • תחום תחרותי: ענף ההיי טק ידוע בתחרותיותו הגבוהה ולכן אתר אינטרנט חייב להיות בעל עיצוב מבדל, תוכן איכותי וחוויית משתמש מעולה על מנת להתבלט מעל המתחרים.
  • קהל יעד מתוחכם: קהל היעד של חברות היי טק מורכב מאנשים טכנולוגיים ומקצועיים ולכן אתר אינטרנט חייב לספק להם מידע מדויק, רלוונטי ועדכני.
  • שינויים טכנולוגיים תכופים: עולם הטכנולוגיה מתפתח בקצב מסחרר ועל כן, אתר אינטרנט חייב להיות גמיש וקל להתאמה לשינויים ולעדכונים.

כמה עולה לבנות אתר לחברת הייטק?

בקצרה: כמו בכל תחום בחיים – זה תלוי במגוון משתנים.

בהרחבה: זה מותנה בפונקציות השונות ובמאפיינים שייכללו באתר החדש שלכם.

לצורך העניין, אתר תדמית פשוט- הבנוי על תבנית (Template) זולה מוכנה מראש (לא custom made עבור אתר המותג שלכם), בעל מספר קטן של עמודי תוכן, תמונות וסרטונים, יכול גם להתחיל מאלפים בודדים של שקלים (לא כולל דומיין ואחסון) ולהגיע גם עד לעשרות טובים של אלפים, במידה והאתר מותאם אישית ומורכב מהרבה אלמנטים מורכבים.

כמה זמן לוקח להקים אתר לחברת הייטק?

לרוב תהליך הקמת אתר אורך בערך חודש במצבים בהם הלקוח משתף פעולה בצורה אופטימלית, מבחינת העברת החומרים הנדרשים כגון: מאמרים, תוכן לקטגוריות, תמונות וקטעי וידאו מהווי החברה ושל מוצריה. יחד עם זאת חשוב לנו לציין, כי היו גם מקרים בהם הצלחנו "להרים" אתר לתפארת עמק הסיליקון, גם לאחר שבועיים לערך (היה שיתוף פעולה פורה מצד הלוקח והאתר לא היה מורכב מעשרות דפים).

בניית אתרים לחברות הייטק עם "קורנגה"

מה שמייחד אותנו בקורנגה, הוא היכולת לשלב בין העיצוב המרהיב לבין התפקוד המשובח. האתרים שלנו לא רק נראים טוב, אלא גם עובדים בצורה חלקה וידידותית. אנחנו יוצרים חוויה משתמש אינטואיטיבית שתאפשר לגולשים למצוא בקלות את המידע הרלוונטי עבורם ולהתעמק בפרטים החשובים.

אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של חברות אלו ופועלים ליצירת אתר המשקף את חזונן, טכנולוגיותיהן ומומחיותן.

האתרים שאנו בונים משלבים:

  • עיצוב חדשני ומודרני: אתר מעוצב בצורה מושכת ומקצועית מושך תשומת לב ומקרין תחכום וחדשנות.
  • פונקציונליות מתקדמת: אנו מציעים מגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, המאפשרים לכם להציג את המוצרים והשירותים שלכם בצורה מיטבית, לנהל קשרי לקוחות יעילים ולשפר את חוויית המשתמש.
  • התאמה לקידום אתרים: אנו מבצעים אופטימיזציה מקיפה של האתר, תוך שימוש בטכניקות SEO מתקדמות, כדי להבטיח את מיקומו הגבוה בתוצאות החיפוש של גוגל.

יתרונות בניית אתר לחברת היי טק עם קורנגה:

  • ניסיון ומומחיות: צוות המומחים שלנו בעל ניסיון רב בבניית אתרים לחברות היי טק, ומכיר את האתגרים וההזדמנויות בתחום.
  • שירות אישי ומקצועי: אנו מעניקים לכל לקוח יחס אישי ומקצועי, תוך הקשבה לצרכיו הייחודיים ופיתוח פתרון מותאם אישית.
  • תוצאות מוכחות: אנו גאים להציג מגוון רחב של לקוחות מרוצים, שנהנים מאתר אינטרנט איכותי ומקצועי, המביא להם תוצאות עסקיות משמעותיות.
  •  

בניית אתר אינטרנט איכותי היא השקעה משתלמת עבור כל חברת היי טק. אתר מעוצב, פונקציונלי ומותאם לקידום אתרים יסייע לכם להגדיל את החשיפה שלכם, למשוך לקוחות חדשים, לחזק את המותג שלכם ולהגדיל את המכירות.

צרו קשר עוד היום עם קורנגה, ותיהנו מאתר אינטרנט מנצח שיקדם אתכם קדימה בעולם ההייטק התחרותי.

מי רוצה לראות דוגמאות (מי לא 😁) ?!

חברת centerity.com במוניטורינג ואבטחה של נתוני הלקוח במסך אחד-dashboard

לחברה שני סניפים, רעננה ובוסטון בארה"ב.

centerity.com

חברת Valinor מתמחה בגיוס כח אדם להיי טק, עובדת בעיקר בשוק הישראלי.

Valinor.com

חברת aif-fintech מפתחת מוצרים פיננסים למסחר בבורסה האמריקאית.

חברת Anypoint

סטארט אפ בבעלות שני צעירים נמרצים, שלא ציפו להיענות מהירה מהשוק (ולכן לא הספיקו לטפל בחשיפת החברה לקהל פוטנציאלי בזירה האינטרנטית), קיבלו הזדמנות להצגת המוצר שלהם- מערכת המבצעת ניטור ובקרה אקטיבית על מכולות קירור, בפני בית השקעות אמריקאי מכובד ומוכר.

מסיבות אלה ועוד, היה צורך בהקמת אתר מרהיב ומתקדם בתוך 14 ימים בלבד!
הלקוחות שיתפו פעולה בצורה מדהימה (כדי לשלוח לנו חומרים לאתר ולאשר פעולות שביצענו בתהליך הקמת הנכס המקוון) והגיבו מהר לכל שלב בעבודה, אך עדיין המשימה הייתה מאתגרת מאד, שכן להקים אתר בתוך מרשים – כולל אנימציות, סרטונים וטקסטים, בתוך מסגרת זמן מוגבלת של שבועיים, אינו דבר של מה בכך. בנוסף, האתר אמור להיות מוצג בפני קהל מקבלי ההחלטות בבית ההשקעות המדובר, (אבל מה שנקרא"בלי לחץ" 😜).
נסכם, כי כחברה חדשנית בתחום הבניית אתרים ושיווק דיגיטלי, היה לנו לכבוד רב לתכנן ולהקים את אתרה של חברת Anypoint החדשנית בתחום הקירור למכולות, אשר מציגה פתרון מדהים, המאפשר לנטר את כל מכולות הקירור בעולם בזמן אמת ולקבל התראות על ירידה בטמפרטורה וכן הלאה…

רוצים לדעת יותר אודות תהליך בניית אתרים להייטק בחברת קורנגה? צרו קשר ונדבר 😊

אלעד גושקס

אלעד גושקס

מומחה SEO, קידום אתרים בחברת קורנגה

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: