קידום אתרי wix

קידום אתרי WIX - קורנגה

מעת לעת אנו נדרשים לתת שירות ללקוחותינו בקידום אתרי wix – כלומר אתרים שנבנו בפלטפורמה החינמית הידועה (והישראלית).

כפלטפורמה חינמית להקמת אתרים קלים מדובר במערכת מוצלחת אשר ייצרה אוהדים רבים בעולם העסקי. בעיקר ובפרט בעסקים קטנים או עסקים מתחילים/חדשים, שאינם רוצים להשקיע כסף בהקמת אתר איכותי המותאם לצרכים שלהם אלא מחפשים "קיצור דרך" על מנת לחסוך בכסף. גישה זו נפוצה מאד ואף מתאימה לעסקים חדשים אך מהר מאד בעל העסק מגלה כי הפתרון "המהיר והזול"שבחר אינו מתאים להתפתחות העסק ולקידום האורגני המקצועי אותו הוא מבקש לבצע באתר הבית.

למען הסר ספק אנו לא באים למתוח ביקורת על מנגנון הקידום ב-wix אלא באים לתת הדגשים חשובים לאופק העסקי אליו בעל עסק או חברה חייב לתת מענה מתוך הבנה של הצרכים בעתיד הקרוב/רחוק בחיי העסק.

מנגנון הקידום ב-wix מאפשר לבצע פעולות שונות בתחום ה-SEO קידום אורגני אך נותן מענה די בסיסי ולא מענה מלא והיקפי כנדרש ממערכת ניהול אתר איכותי. לדוגמא בגרסה החינמית האתר מוגבל בעמודים, בפיצ'רים (מודולים) שונים ואילו הרחבתו לכדי אתר גדול יותר מחייבת תשלום ל-wix. גם כאן אפשרויות הקידום מבחינה מקצועית אינן נפוצות ולא מתאימות לעסקים רבים.

לרבות ובפרט כלאו המתחרים בתחומים מבוקשים מאד, בעלי תחרות גבוהה. כאן גוגל מפריד בין "הילדים למבוגרים" וידוע לזהות באיזה אתר הושקעו מאמצים וטכנולוגיות ובאיל ולא. מאחר ו-wix הנה פלטפורמה חינמית, גוגל יודע לעשות את ההבחנה ומעניק דרוג גבוה יותר לאתר הנבנה כקוד מקור עבור הלקוח ולא כאתר שהנו חלק מתבנית בה עושים שימוש אתרים רבים בישראל ובעולם.

מעבר לכך, גוגל מקפיד על מקוריות התוכן והעיצוב, על אפשרויות הקידום במתכונת on site – off site ולכך חסרים פרמטרים נוספים אשר אינם מצויים בתבנית גנרית (טמפלט) של אתר מסוג זה.

לכן, חשוב מאד לזכור כי החשיבה על חסכון בעלויות בשלב הראשוני עלול לגרום להוצאות גדולות יותר בשלב מתקדם של חיי העסק או החברה, לא תמיד יתאים לצורכי הקידום האורגני המניב למעשה את הכניסות לאתר ומכאן פניות של לקוחות ומכירות.

ולעיתים פעולה זו של חסכון בעלויות בשלב ראשוני מהווה בעיה בהמשך הדרך, ולא שנים רבות קדימה אלא שנה או שנתיים בלבד.

לכן בעל עסק או חברה חייבים לחשוב קדימה ולקבל החלטה מושכלת האם לחסוך כיום על חשבון המחר…

נשמח לסייע לכם בשאלות אלו ואחרות, ללא כל התחייבות

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

קידום אתרים בגוגל - קורנגה

קידום אתרים בגוגל

תוכן עניינים בניתם אתר בית חדש או שדרגתם אתר קיים? תתחדשו 🙂 כעת, על מנת שגולשים יבחינו בנכס הדיגיטלי שלכם והוא לא יעלם במעמקי הדפים

קרא עוד »