קידום אתרים לרופאים – המפתח להגברת החשיפה ולמשיכת מטופלים חדשים

קידום אתרים לרופאים - קורנגה

תוכן עניינים

בעולם בו יותר ויותר אנשים מחפשים מידע רפואי באינטרנט, קידום אתרים הפך לכלי חיוני עבור רופאים ומוסדות רפואיים המעוניינים להגדיל את החשיפה שלהם ולמשוך מטופלים חדשים.

עם כמות עצומה של מרפאות ורופאים מתחרים וכמויות עצומות של מידע רפואי זמין ברשת, קידום אתרים לרופאים הפך לערוץ שיווקי חשוב מאין כמותו עבור מטרת הגדלת חשיפה וקבלת לידים. קידום אתרים, מתחלק לשני ענפים: קידום ממומן, קרי פרסום מודעות בתשלום וקידום אורגני – תוצאות טבעיות במנועי החיפוש.

אם כן, קידום אורגני, או במקור בלועזית: SEO, הוא תהליך מתמשך שמטרתו לשפר את מיקומו של אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש ובראשם גוגל (Google) כמובן.

ה-SEO (Search Engine Optimizsation) הוא המפתח לנוכחות חזקה בתוצאות החיפוש הרלוונטיות למקצוע ולמיקום של המרפאה/מעבדה/מוסד רפואי שלכם. כאשר אנשים מחפשים רופא או מרפאה באזורם, אתם תרצו שהאתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות. קידום אורגני נכון, ישפר משמעותית את סיכויי המטופלים הפוטנציאליים למצוא את שירותיכם וגם יעזור לחזק את נוכחותכם ותדמיתכם ברשת.

בקצרה – הנה כמה מהיתרונות של קידום אתרים לרופאים:

  • הגברת החשיפה: קידום אתרים יעיל, יביא לכך שהאתר שלכם יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש, וכך יותר אנשים ייחשפו אליו, ייכנסו ויבצעו בו פעולות רצויות – מילוי טופס יצירת קשר, הורדת "white papers", חיוג אליכם למרפאה ועוד.
  • משיכת מטופלים חדשים: יותר חשיפה תביא לכך שיותר אנשים יבקרו באתר שלכם, וכך יגדל הסיכוי שתוכלו למשוך מטופלים חדשים.
  • שיפור המוניטין המקצועי: אתר אינטרנט מקצועי ומעודכן יתרום רבות לביסוס/חיזוק המוניטין המקצועי שלכם.
  • הגדלת היתרון התחרותי: בעולם בו רופאים רבים מתקשרים עם מטופלים פוטנציאליים דרך האינטרנט, קידום אתרים יעיל יכול להעניק לכם יתרון משמעותי על פני חלק מן המתחרים שלכם, שמאחרים לבצע פעילות מספקת באינטרנט .

תהליך הקידום אורגני – SEO, כולל מגוון פעולות, ביניהן:

  • מחקר מילות מפתח: איתור הביטויים והמילים שאנשים מחפשים כאשר הם מחפשים מידע רפואי או רופא עם תחום התמחות מסוימת במאגרי המידע באינטרנט.
  • כתיבת תוכן איכותי: יצירת תוכן רלוונטי, מקצועי ומועיל עבור המטופלים הפוטנציאליים.
  • בניית קישורים: יצירת קישורים לאתר מאתרים אחרים בתחום הרפואה או פורטלים ואתרי חדשות חזקים (הנהנים מהרבה חשיפה לגולשים ברשת).
  • התאמת האתר למובייל ושאר רבדים טכניים באתר הרופא/מרפאה: וידוא שאתרכם נגיש ונוח לשימוש גם בטלפונים חכמים ובטאבלטים ושאין בו מגוון סוגיות טכניות העשויות לפגוע בחווית השימוש/גלישה בנכס הדיגיטלי שלכם (קרי אתר האינטרנט שלכם) ותהליך קידומו במנועי החיפוש ובראשם גוגל.

קידום אורגני לרופאים - קורנגה

קידום אתרים לרופאים עם חברת קורנגה

חברת קורנגה מתמחה בקידום אתרים לרופאים ומוסדות רפואיים כבר למעלה מ-20 שנה. במהלך השנים צברנו ניסיון רב ועשיר בקידום אורגני וממומן לחברות וארגונים מובילים בתחום הבריאות, ביניהם: המרכז לרפואת חרום בע"מ, HLS, מאיר רוז מדיקל, HCBC ועוד.

צוות המומחים של קורנגה יבנה עבורכם אסטרטגיית קידום אורגני מותאמת אישית, אשר תכלול:

  • מחקר מילות מפתח: איתור מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לתחום ההתמחות שלכם ולקהל היעד שלכם.
  • כתיבת תוכן איכותי: יצירת תוכן מקצועי ומרתק, שיספק ערך מוסף למטופלים הפוטנציאליים.
  • בניית פרופיל קישורים נכנסים לאתר שלכם (backlinks): יצירת קישורים איכותיים מאתרים אחרים אל אתר האינטרנט שלכם, אשר תורמת לחיזוק סמכותיות אתרכם מול מנועי החיפוש (מה שצפוי להיות מתורגם לתגמול בדמות חשיפה גבוהה יותר ודירוגים טובים יותר בתוצאות החיפוש בגוגל, בינג ויתר מנועי החיפוש) והגדלת תנועת הגולשים לאתר (הגברת הטראפיק לנכס).
  • ניטור תוצאות: מעקב אחר תוצאות קידום האתר בתוכנות מעקב ייעודיות (חלקן תוכנות רשמיות של חברת גוגל, למשל גוגל אנליטיקס וגוגל סרץ' קונסול וחלקן של חברות אחרות המתמחות בניטור נתונים ברשת, עבור מטרות שיווק דיגיטלי) וביצוע שינויים והתאמות בתהליך הקידום ברשת לאורך זמן.

לסיכום

בדומה לתחומי עיסוק רבים אחרים כיום (שנת 2024), ישנה תחרות רבה על גולשים/לקוחות פוטנציאליים בענף הרפואה ושירותי הבריאות כיום. על כן, קידום אתרים לרופאים משמעותו כמעט הכרח עבור מי מכם שמעוניין להתבסס תדמיתית ולהתמודד עם התחרות ההולכת וגדלה בענף. חברת קורנגה יכולה לתת לכם את היתרון התחרותי השיווקי החשוב הזה באמצעות שיטות קידום איכותיות ומנצחות כפי שהוכיחה בעבר ובהווה, עם לקוחות רבים ואיכותיים מעולמות הבריאות ורפואה. קידום אורגני עם חברת קורנגה, יניב לכם יותר חשיפה, יותר תנועה של לקוחות פוטנציאליים לנכס המקוון שלכם ולבסוף גם יותר הון כספי לקופתכם.

אלעד גושקס

אלעד גושקס

מנהל מחלקת SEO, קידום אתרים בחברת קורנגה

לקידום אתרים לרופאים ומוסדות בריאות, השאירו פרטיכם>>

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

כתיבת תוכן לאתרים - מאמר של קורנגה בע"מ

כתיבת תוכן לאתרים

תוכן עניינים   כתיבת תוכן לאתרים ובמיוחד כאשר הדבר נוגע לתחום הקידום אתרים אורגני, חייבת להיעשות בצורה נכונה ומחושבת – כדי שגוגל יזהה את האתר

קרא עוד »
Google's BARD - מאמר של קורנגה קידום אתרים

מה זה Google Bard?

תוכן עניינים כאשר מדברים על בינה מלאכותית אי אפשר להתעלם מההיסטוריה שלה, מתי הגיחה לעולמנו ולאילו סוגי שימושים נועדה, לפחות במקור, אי שם בשלהי המאה

קרא עוד »

קידום בגוגל – SEO

קורנגה חברה המתמחה במתן שירות ופתרונות קידום אתרים ובניית אתרים הוקמה בשנת 2002, ונחשבת לאחת מהחברות הוותיקות והמובילות בתחומה בישראל- שיווק באינטרנט ואופטימיזציה למנועי חיפוש-SEO.

קרא עוד »