חברות היי טק מפספסות בענק את גוגל או קידום אתרים לחברת הייטק

תוכן עניינים

זו לא עוד כותרת לשם הכותרת אלא הכי קשור למציאות העסקית ולהתנהלות חברות היי טק בתחום הקידום האורגני, או בפי כל הקידום לעמוד הראשון ולמקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל.

רבות מהחברות לא מכירות מספיק בחשיבות הקידום בגוגל, אלא רואות בכך חלק לא מהותי מסל האפשרויות בשיווק דיגיטלי ומעדיפות לרוב להתמקד בעמודי המותג ברשתות חברתיות דוגמת LinkedIn – Facebook -twitter וכו' בהם הם רואים את "תורת ההמונים" הנכונה לחברה אותה הם משווקים. אבל האם אילו באמת הפלטפורמות החשובות ביותר?

האם בעולם השיווק הדיגיטלי יש בסיס בו כולם צריכים להתחיל?

עולם השיווק בדיגיטל סבוך ומורכב ומצריך השקעה גדולה במידה והחברה שואפת להראות נוכחות בכל ערוץ/אפיק.

לכן, הנטייה הטבעית היא ללכת לברור מאליו שהנו עולם הפרסום. בין אם מדובר בבאנרים הפזורים באתרים השונים, בהסכמי שותפים להשגת לידים, בפעילות יח"צ או כל פעולה אחרת הקשורה לפרסום בלבד, כאשר המטרה היא לרוב להשיג לקוחות חדשים לחברה וממוקדמת מאד לצורכי נושא זה.

המסר חד וברור, המטרה מובנת לכולם, למכור וכמה שיותר וגם צרכן הקצה הנחשף למסרים אלו מגיב אליהם בהתאם, או לפחות מבין את מהותם. עד כאן הכל טוב אבל מה לגבי הנוכחות הקבועה של האתר בגוגל? מה לגבי שמירה על מוניטין חיובי בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש?

במונחים דתיים מדובר בצדיק הגדול ביותר בתחום השיווק בעולם הדיגיטלי, אין כל דרך אחרת להסביר עד כמה קידום אורגני הוא באמת אותו צדיק שעושה המון עבורכם אבל לא מבקש דבר.


אז איך בעצם קידום אורגני תורם לעסק?

בואו נפרוט זאת לעובדות שעליהן קשה לערער:

  • חדירה לשווקים חדשים: במציאות מדובר על מהלך אסטרטגי עצום המצריך משאבי זמן ותקציבים גדולים, לרבות ובפרט גיוס והכשרת כח אדם וכל הכרוך בכך. כאשר באמצעות קידום אורגני ניתן לבצע זאת בעלות זניחה וביעילות רבה יותר מכל איש מכירות אשר יכותת רגליו בין אנשי רכש/קניינים למיניהם וינסה למכור להם את המוצר/שרות.
  • קשרי משקיעים: רבים מהמשקיעים/בתי השקעות מבצעים בדיקות כלכליות ואחרות לגבי החברה בה הם מעוניינים להשקיע/לרכוש. לכן המידע המופיע בגוגל הנו קריטי לקבלת ההחלטה של המשקיע ולעיתים מידע זה חורץ גורלות עוד בטרם היותכם מודעים לכך.
  • איש המכירות הטוב ביותר שתפגשו אי פעם, לא ישן, לא מבקש חופש, לא נח בחגים ולא מבקש העלאות שכר או רכב משודרג.
  • שומר הסף ביח"צ: קידום אורגני מאפשר לכם לשלוט בתוכן המופיע בתוצאות החיפוש, קרי, שמירה על מוניטין חיובי וקשיח, הרבה מעבר ליכולות יח"צ מסורתי.
  • קידום אורגני מאפשר לעסק שלכם לשמור על נוכחות אינטרנטית 24/7 ולהמשיך לשווק/למכור גם כאשר החברה סגורה ואתם ישנים בנחת במיטתכם.

גם אם אתם לא אנשי שיווק ניתן להבין כי התועלות בקידום אורגני עולות פי כמה מונים על אמצעי שיווק אחרים, גם בהשוואה בין פרסום בטלוויזיה, רדיו או בעיתונות הכתובה. הגם שהאחרונים לא מייצרים זכירות אצל הלקוח, אלא אם כן השקעתם מיליונים רבים ולמשך תקופה ארוכה, כך שהמסר שלכם לא נצרב בתודעת הצרכן.

גם אם השקעתם סכומי עתק, עדיין תצטרכו להמשיך ולהשקיע תקציבי ענק בשמירת הנוכחות.

להבדיל מקידום ממומן בפלטפורמות החברתיות, בקידום אורגני בגוגל, הלקוח/צרכן מבצע חיפוש עקב עיתוי וצורך ומקליק לאתר שלכם כי גוגל הפנה אותו ולא כי המשווק שילם לגוגל (קידום ממומן) כדי להופיע בראש העמוד.

מכאן, הדרך ללקוח חדש קצרה יחסית ודי בטוחה. מעבר לכך וגם אם לא נסגרה עסקה הרי שעלות הבאת "ליד" הסתכמה בכמה שקלים בודדים בלבד.

אין בפוסט זה משום פסילה של ערוצי פרסום אחרים, אף כפי שציינתי יש בסיס בו כולם צריכים להתחיל!

אלו היו הרבה יותר מ-60 שניות על…. קידום אתרים לחברות הייטק 🙂

אם אתם מחפשים את השלב הבא בהתפתחות העסק / חברה צרו קשר ונסלול עבורכם את הדרך לפסגה.

למידע נוסף והזמנת שירות קידום אתרים לחברת הייטק מקורנגה, אנו מזמינים אתכם למלא את הטופס שלמטה>>

איציק גולדנברג

איציק גולדנברג

מנכ"ל ובעלים בחברת קורנגה בע"מ

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: