מה עושים אחרי שמגיע הליד הנכסף?

מה עושים אחרי שמגיע הליד הנכסף - מאמר מאת קורנגה שיווק דיגיטלי לעסקים

השקעתם את כל מרצכם כדי להגיע לנקדודה הזאת, טעיתם, נפלתם, למדתם וקמתם מחדש – ועכשיו סופסוף מתחילים לזרום ראשוני הלידים שכל כך קיוויתם לקבל. אז מה קורה עכשיו?

ראשית, אם עד עכשיו לא תכננתם זאת, הרשו לעצמכם לקחת הפסקה קצרה (אבל ממש קצרה), כי עומדת בפניכם עוד עבודה לא קטנה, שבמובנים מסוימים רק מתחילה כעת – העבודה האמיתית, המגרש של הגדולים.

 

1. בנו תכנית

אז נכון שלא מומלץ לעשות תכניות גדולות ברגע האחרון, אבל לפעמים אין ברירה – ולכן חשוב מאד לזכור זאת ככלל, לבנות תכנית אסטרטגית קצרת וארוכת מועד בנוגע ללידים שיוזרמו אליכם, ורצוי לעשות זאת כבר בתהליך בניית קמפיין הקידום עצמו: שלב אחר שלב ורצוי בהתייעצות עם מומחים, לבנות תכנית ריאלית, מקיפה ומדויקת שתביא את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עד ליעד הסופי – רכישה, ואף יותר מכך רכישות חוזרות (ברבים כמובן).

תכנית שכזו היא חלק בלתי נפרד מהמלך הכולל של קידום אתרים בגוגל, וחשוב מאד להיות זהירים ולעשותה באופן מחושב ונכון.

2. מענה אוטומטי והמשך מידע

האם חשבתם לכתוב עוד דברים מעבר ל"תודה שנרשמתם"? חשבו על כך, זוהי הזדמנות ראשונה לתת צ'ופר למי שכבר הכריז על התעניינותו בכם, ואין כל סיבה שלא לנצל את ההזדמנות הזו לעוד כמה מילים טובות, למידע נוסף ואפילו להפניות למקומות חדשים. אם ביקשתם למלא פרטי דואר אלקטרוני כדאי לזכור כי הרבה אנשים אולי יזינו כתובת אימייל מזויפת מהחשש לקבל הודעות ספאם, אך תנו לאלה שכן השאירו את כתובתם הנכונה להרגיש שזה היה שווה את זה – בנו הודעה אוטומטית נעימה ומכניסת אורחים, שמכריזה על מיעוט בדואר זבל (וחשוב מאד שגם תעמוד בהבטחתה זו!) רצוי בדרככם האישית שלכם ובהתאמה המדויקת למוצר ולקהל היעד שלכם.

3. אל תחכו לשלב הבא

סודו של קידום אתרים בגוגל טמון במינונים, והעדינים ביותר שבהם. לכן כדאי ורצוי לחזור ללקוחות ליצירת קשר חוזר עימם כמה שיותר מהר, אף מצד שני לא ממש מיד (וזכרו – תמיד עדיף לעשות זאת בטלפון, אך לשם כך דרושים אנשי מקצוע מסוימים ומוכשרים מאד, וכן הכשרה ארוכה ומקיפה – תנאי הדורש משאבים שלא לכולם יש בנמצא).

אז איך יודעים מתי הזמן הנכון לחזור אל הלקוח הפוטנציאלי? חשבו על עצמכם: אם מילאתם זמן ולא התקשרתם בעצמכם למודעה, מכל סיבה שהיא, רוב הסיכויים שאתם עסוקים כרגע ואינכם פנויים לקבל את כל הפרטים.

אם גולש מילא פרטים בשעות הבוקר המוקדמות למשל, יהיה נכון ליצור איתו קשר בשנית בשעות הצהרים או הערב, או לכל הפחות כמה שעות אחר כך, ולחלופין אם ליד הגיע בשעת לילה מאוחרת יהיה חכם לא ליצור עם האדם שמילא אותו קשר עד למחרת לפחות בשעה 10:00-11:00… כל ליד צריך להיות מטופל בתבונה, והחשוב ביותר הוא להבין העבודה האמיתית של כי קידום אתרים בגוגל למעשה רק מתחילה כאן.

קרא עוד: קידום אורגני

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מסחר באינטרנט - מאמר מאת קורנגה בע"מ

מסחר באינטרנט

תוכן עניינים אחת מאבני הדרך החשובות בהתפתחות האינטרנט והפיכתו לכלי עבודה עבור עסקים ברחבי העולם, היא המסחר ברשת המקוונת. כמו כל טכנולוגיה או פיתוח עובר

קרא עוד »
הקמת אפליקציות - קורנגה שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

הקמת אפליקציות 📱

עולם העסקים נמצא במירוץ אחר אפליקציות שונות ומגוונות, כאשר מבחינת לקוח הקצה, התועלת שלו מפיתוח האפליקציות היא: שיפור איכות חייהם וקבלת מענה ממשי לצרכיהם היומיומיים

קרא עוד »