קידום עסקים ותיקים – האם אפשר לקדם אתר ללא ידע בתחום?

קידום עסקים ותיקים - קורנגה

כולם מסביב מדברים היום על קידום אתרים. לא משנה אם זה קידום אורגני או קידום ממומן, דבר אחד בטוח: חייבים להיות בעניינים, להבין בדיוק את "רחשי הלב" של גוגל ולהיות כל הזמן על הדופק.

אלא שעבור הרבה מאד בעלי עסקים, ובמיוחד כאלה שנחשבים לוותיקים (פחות ויותר), מדובר במעבר לעולם חדש ולא מוכר כלל, עם הרבה מאד מושגים ומשימות שהיו עד לא מזמן רחוקות מהם מרחק מזרח ממערב.

אז האם ניתן לגשר על הפער הזה, ולקבוע כי גם אנשים שאינם נחשבים "טכנולוגיים" יוכלו לקדם את האתר שלהם בצורה יעילה ומוצלחת? 

התשובה לכך היא בהחלט כן – עם עבודה רציפה ושמירה על קווי מתאר נכונים במהלך הדרך.

כן, אפילו אתם יכולים

קודם כל לספקנים שבינינו, כן – אפילו אתם יכולים לעשות זאת, ואם אתם ממש חוששים מהגישה הישירה למושגים מפחידים כמו 'קידום אתרים בשיטה אורגנית', " קידום בלינקדאין " (בעיקר אם אתם מתנהלים במכירות לעסקים אחרים – B2B ) 'מחקר מילים', 'ממשקי ניהול' או 'חוויית משתמש', תוכלו תמיד להאציל את המשימות הטכניות ולהפקידן בידי אחרים, אך חשוב להבין כי ה"לב" חייב להישאר אצלכם, כדי שהשליטה תהיה בידי מי שהכי קרוב לעסק – וחי ונושם אותו. למעשה, יכול להיות לכם יתרון משמעותי בכך שאינכם מגיעים מעולם הדיגיטל ואתם לא מכירים את המתרחש בתחום – מכייון שבמקרים מסוימים תוכלו לשמור כך על ארשת אובייקטיבית ועל מבט "חיצוני" (אך זאת כמובן מבלי להכניס את הטעם האישי שלכם יתר על המידה, כשלא מתאים להכניסו).

אז במה חשוב להתמקד?

בין אם אתם בוחרים להיכנס לתחום (עדיף בעזרת מלווה מקצועי, לפחות בהתחלה) ובין אם החלטתם לפנות לחברה אמינה שתסייע לכם בתהליך של קידום אתרים, חשוב לזכור כי העיקר למעשה לא השתנה כלל: עליכם לדבר כל העת על העסק, לפעמים אולי להיזכר מדוע הקמתם אותו, מה המוטיבציה שלכם ובמובן הפשוט ביותר – מה גורם לכם לקום כל בוקר לעבודה. הקדישו זמן ומחשבה מיוחדת לשאלה מה מייחד אתכם משאר המתחרים שלכם, וזכרו כי שיווק עצמי הוא רצוי ואף נצרך – אין כל בושה בלדבר על העסק שלכם, מפני שלמעשה לא מדובר כאן בכם, אלא בטובה שאתם רוצים להעניק לעולם, והוא המוצר שלכם בצורתו הטובה ביותר.

זה לא באמת מאד שונה

כלל אצבע שכדאי שילווה אתכם, הוא שהעקרונות השיווקיים למעשה אינם שונים ממה שהיה מוכר לכם עד כה, אלא שבמקום הדפסה פיזית של פרסומות למשל, עליכם לעשות זאת במחשב; ובמקום השקעה בעיצוב החנות באופן פיזי, עליכם להחיל את אותם עקרונות על האתר שלכם. כמובן שאין כל ציפייה שתבינו ביום אחד כיצד הכל עובד ושתצליחו לאמץ את דרך החשיבה המחודשת הזאת באופן מיידי, ובדיוק לשם כך מומלץ לבחור בחברה אמינה ואיכותית באמת, שאתם יכולים לסמוך עליה ולדעת שתעשה את העבודה איתכם (ולא עבורכם) על הצד הטוב ביותר.

בתוך כך העדיפו חברות שמתמקדות בעסקים קטנים ושיש להן תוצאות מוכחות בשטח, והבטיחו את מקומכם בראש תוצאות החיפוש באמצעות קידום אורגני שבאמת עובד ומניב תוצאות.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

אפליקציות לעסקים וחברות

בשנתיים האחרונות תחום האפליקציות צבר תאוצה מטורפת כאשר תחת כל עץ רענן חברות הקימו אפליקציות שונות ומגוונות, חלקן נועדו לשמר את תדמית המותג ותו לא,

קרא עוד »
ניהול מוניטין לבכירים - קורנגה בע"מ

ניהול מוניטין לבכירים/ות

תוכן עניינים בעבר הלא רחוק ניהול מוניטין לבכירים היה מונח לפתחו של משרד היח"צ שטיפל בכל הקשור להודעות לעיתונות, פעילות יח"צ, כתבות ותוכן מטעם הלקוח.

קרא עוד »