קידום עסקים קטנים באינטרנט- שכירת מנהל שיווק חיצוני דווקא בימי קורונה ומשברים

קידום עסקים קטנים ובינוניים - מאמר של קורנגה שיווק דיגיטלי

תוכן עניינים

כן, הקורונה הגיעה אלינו בפברואר 2020 ופרצה לתודעה במרץ בסגר הראשון שחווינו. לאחריו הגיע הסגר השני וייתכן מאד שלאחריו יגיע סגר שלישי, רביעי וכו'…

כלומר, אופק חיובי לסיום המגפה אין לנו וגם חיסון למען האמת עוד לא בשלבי הפצה אלא בשלבי מעבדה להן יקח עוד כמה חודשים להבשיל לכדי חיסון יעיל.

גם אז הרי שיש לחסן מדינה שלמה על כל 9 מיליוני האזרחים אז בקיצור, קחו הרבה אוויר והערכו לשנוי מהותי בשיטת ניהול העסק, בשיווק וברווחיות.

נכון להיום, מעל 80,000 עסקים במשבצת ה- SMB (עסקים קטנים ובינוניים) פשטו רגל ולא יחזרו לפתוח את בית העסק. הם גם לא יכולים, שכן החוק הישראלי הינו מעוות ופוגעני ואינו מאפשר לפושט רגל לפתוח עסק חדש למשך מספר שנים, בנוסף החוק מקשה מאד על אותו פושט רגל להתקדם מהמשבר החוצה, אבל נעזוב את הפשיטות רגל, לא באנו לדבר על נושא זה אלא על חשיבה יצירתית וקידום העסק הקטן – בינוני למקומות טובים יותר עם בסיס כלכלי איתן וחזק יותר על מנת לצלוח כל משבר שיבוא בעתיד, והם יבואו!

אז על מה באנו לדבר?

ניהול השיווק בעסק שלך, האם באמת אתה יודע לשווק או לחבור את הערוץ פרסום/שיווק הנכון לעסק? עד כמה אתה מבין בשיווק ופרסום כדי למקסם נכון את התקציב המועט שיש לך?

שאלות אלו ורבות אחרות חייבות להיות בבסיס העסק והחשיבה שלך, אחרת ישנה סכנה שתחשוב שיווק מתוך האגו ותחליט שאתה יודע הכל. אם ענית על השאלות בחיוב אז כנראה שהכתבה הזו לא תעשה לך שכל ועדיף שתפרוש כעת מהקריאה.

אבל אם אתה חושב שכמנהל עסק השיווק שלך טעון שיפור וניהול שוטף הרי שבדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

מה אנו מציעים לעסק שלך? או למה לך לפנות אלינו לקידום עסקים קטנים באינטרנט?

כחברת קידום אתרים אנו מתמחים כלמעלה מ- 20 שנה בהשבחת עסקים ברשת, החל מהקמת אתר מסחר / תדמית וכלה ביצירת חשיפה איכותית למוצרים / שירות והבאת צרכנים פוטנציאלים ממקורות שיווק שונים, כגון: קידום אורגני, קידום ממומן, ניהול הפעילות ברשתות החברתיות, הקמת אתר שיתאים למהות העסק ולקהל היעד ועוד פעילות רבה ומגוונות הנקראות "שיווק מעשי" (שם שאנו המצאנו).

ההצעה שלנו מאד פשוטה, אנחנו ננהל את שיווקו של העסק שלך כמיקור חוץ, כאשר אתה תרגיש כאילו מדובר בצוות שיווק שלם העובד למען הצלחת העסק שלך.

ההצעה הוגנת מאד ומכוונת להצלחה שלך, אין אופציה אחרת מבחינתנו ואנו נעבוד עבורך מדי יום.

אנו נבצע למידה לעומק ולרוחב של העסק-ממש כמו מנהל שיווק מנוסה בתוך החברה/ארגון שלכם וניתן לכם הצעות לייעול ושיפור המכירות/שירות שאתם מספקים, כמו למשל:

  • בדיקת ערוצי השיווק / פרסום בהם העסק נעזר והמלצות בהתאם.
  • בדיקת אתר הבית ושיפור חוויית הגלישה.
  • הכנה ויישום של תוכנית שיווק שנתית הכוללת את העונות החסקות של העסק, החשות, ואפשרויות מקסום למלאי ולתקופות בהם העסק עובד "חלש " יותר.
  • מחקר מתחרים.
  • הצעות לשיווק יעיל ומקסום התקציב.
  • ייעוץ מעשי לאורך כל השנה.

אלו הן לא רק כותרות, אלא חלק מהפעולות שנבצע עבור העסק שלך כמנהלי שיווק חיצוניים ומעבר לכך אנו מבטיחים שיפור של מעל 20% בפעילות שיווק ומכירות כבר במהלך החצי שנה ראשונה לעבודה המשותפת, שכן לרשותנו עומדות תשתיות רבות אותן אנו מטפחים ומשקיעים בהן כסף מזה שנים רבות.

שימוש בתשתיות אלו, מבטיח לעסק שלכם חשיפה גדולה ורחבה במהירות רבה וכך נשיק את הפעילות השיווקית של עסקיכם.

אנו מציעים לכם מנהל שיווק בעל 29 שנות ניסיון מצטבר וידע מעשי ויומיומי אשר יידע לנווט בהצלחה במים הסוערים בהם העסק שלכם שט ולהביא אותו לחוף מבטחים ראוי ויציב- כזה שיחזיק שנים רבות לעתיד וישמש מקור גאווה כפי שתמיד רצית שיהיה (אבל מעולם לא הייתה לך אפשרות כלכלית לגייס מנהל שיווק מנוסה שכן האחרונים מבקשים משכורות גבוהות).

ריבוי ערוצי השיווק והמכירות יכולים לבלבל כל בעל עסק / חברה וחשוב עד קריטי לבחור את הערוץ הנכון עבורכם מבלי לאבד את העור על גופכם, ואף להרוויח מכך גידול בתזרים החודשי ולייעל את השירות להשגת לקוחות מרוצים רבים.

ההצעה שלנו יכולה לעשות לכם את ההבדל הגדול בעסק!

אז אם כל מה שדיברנו כאן מדבר אליכם ואתם רואים את החשיבות שבקידום עסקים קטנים באינטרנט זה הזמן ליצור איתנו קשר.

**לקריאה נוספת ומעניינת בנושא של איך קידום אורגני עשוי לתרום לעסק הקטן שלכם לגדול ולשגשג, מוזמנים לקרוא את הכתבה הזו של spotlight.designrush

איציק גולדנברג

איציק גולדנברג

מנכ"ל חברת קורנגה. בעל 24 שנות וותק בתחום השיווק

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

בניית אתרים מקצועית - קורנגה נתניה

איך בוחרים מקדם אתרים ?

תוכן עניינים עסקים וחברות נעזרים בגופים חיצוניים בחיי היומיום העסקיים שלהם. חלק מאותן חברות צד שלישי מספקות מוצרים וחלקן מעניקות שירותים למטרות שונות. כאשר מדובר

קרא עוד »