5 הטעויות הנפוצות בקידום אתרים בגוגל

טעויות נפוצות בקידום אתרים - מאמר של קורנגה

עבור מי ש"שוחה" בעולם הקידום בגוגל, בין אם ממומן ובין אם אורגני, נראה לפעמים שכבר הכל נאמר ובמידת מה אין כל כך במה לחדש.

אך מניסיוננו עם לקוחות חדשים – ולמען האמת לעתים גם עם לקוחות הבטוחים שהם אינם יכולים ליפול – אנו עדים לא פעם לכשלים וטעויות, גם בסיסיות, שעדיין נחשבות למנת חלקם של רבים מהארגונים והחברות השונות. אז איך להינצל ממה שרבים נפלו בו בעבר?

אספנו עבורכם את חמשת הטעויות הנפוצות ביותר שנהוג ליפול בהן בעת קידום אתרים בגוגל:

1. חסכון יתר בתקציב

הכלל הראשון עשוי להיות כואב למפרסמים לא מעטים, ואנו מבינים זאת היטב. אנו גם לא קוראים מכאן לכולם להגדיל את עלויות הפרסום שלהם ללא הבחנה.

אך חשוב להבין, שבמקרים מסוימים הגדלת תקציב הפרסום – לעתים בסכומים קטנים וכן, לפעמים גם בסכומים גדולים, היא שתעשה את כל ההבדל, וחשוב לזהות את המקרים הללו ולא להשלים חלילה עם מצב קיים של העדר חשיפה.

2. עצלנות במחקר המילים

תתפלאו, אבל לפעמים גם את המובן מאליו צריך להגיד: מחקר המילים הוא הבסיס, והעיקרון החשוב ביותר שיש להקדיש לו תשומת לב מרבית בעבודת הקידום. בלעדיו לא יהיה קידום אפקטיבי ולמעשה לא יהיה לכם קידום בכלל.

את מחקר המילים לא מספיק לערוך באופן קבוע בהתאם ללוחות הזמנים שקבעתם לעצמכם, אלא להכניס אותו ממש לשגרת העבודה שלכם ולמעשה לא ממש לעזוב אותו אף פעם.

3. פספוס זמני שיא והזדמנויות לחשיפה

בהמשך לנאמר קודם, חשוב להבין כי אחת לכמה זמן יכולות לצוץ הזדמנויות פז שבהן תוכלו להכות על הברזל בעודו חם.

אם אתם מעוניינים לשווק מסעדה עם מנת דגל ייחודית למשל, ובאח מתחרויות הבישול הפופולריות בטלוויזיה כיכבה מנה דומה – זו ההזדמנות שלכם "לנצל" את הטרנד הקיים ולתעל אותו לטובתכם.

מובן כי אירועים מסוג זה לרוב אינם ניתנים לחיזוי מראש, וכן הם לא מאפיינים את כלל בעלי העסקים, אך חשוב להיות קשובים לרחשי הקהל ולזהות טרנדים גם במישור הזה.

4. אין הנעה לפעולה

זיכרו: קידום אתרים בגוגל לא יהיה שווה הרבה אם לא תהיה בו הנעה לפעולה.

ודאי במקרים של דף נחיתה אך למעשה גם בכל מדיום אחר – ובמיוחד כאשר מדברים על קידום אורגני; כמובן שמבקרים כאלה יהיה עליכם להיות יותר מעודנים או אפילו מרומזים במקרים שאינכם יכולים לנקוב בשם המותג עצמו, אך חשוב מאד לקדם את הלקוח לקראת הצעד הבא, ולגרום לו להבין לבד מדוע כדאי לו להמשיך הלאה, בין אם מדובר במילוי פרטים ליצירת קשר, בעסקה של ממש או רק בפנייה מרומזת ועקיפה יותר לשירות שלכם.

5. עמידה על השמרים

העיקרון האחרון והמנחה שצריך ללוות אתכם תמיד, הוא שיש לזכור כי קידום אתרים בגוגל מושתת על התחדשות והתפתחות מתמדת.

לכן, אסור בתכלית האיסור לצאת מנקודת הנחה שאתם כבר יודעים הכל, ומומלץ לבדוק כל העת מה מתחדש, מה ניתן לגלות ולחשוף אודות אלגוריתמים במנועי החיפוש האורגניים, וכן לזהות הזדמנויות אפשריות בהווה ובעתיד.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מה זה שיווק דיגיטלי ? מאמר מאת קורנגה

מה זה שיווק דיגיטלי ?

תוכן עניינים שיווק דיגיטלי הוא שימוש בכלים וטכנולוגיות דיגיטליות, לקידום ושיווק מוצרים ושירותים. עולם זה, כרוך בשימוש בערוצים דיגיטליים כגון: מנועי חיפוש, ערוצי מדיה חברתית,

קרא עוד »