חברת בניית אתרים – מה כדאי לדעת לפני ששוכרים את שירותיה של אחת?

חברת בניית אתרים - קורנגה

עולם האינטרנט תופס תפקיד מרכזי בחיינו. ההיצמדות לסמארטפונים ולמחשבים עושה את שלה וכיום רוב הפעילות העסקית בהיבט השיווקי נעשית דרך האינטרנט. לשם הצלחת שיווק שירותי העסקים, בונים חברות רבות אתרי אינטרנט ייעודיים.

בניית אתרים הנה הכרחית עבור כל מי שרוצה להציג את משנתו עבור הקהל אותו יהפוך ללקוחותיו בעתיד הקרוב.

בניית אתרים צריכה להיעשות בחכמה.

לא די בהקמת אתר אינטרנט פשוט עם לוגו החברה ומעט תוכן שיווקי. כל מי שרוצה להצליח ולהביא לקוחות אל פתח העסק, מוטב כי יפנה לחברה מקצועית אשר תקים עבורו אתר מקצועי ויעיל.

כיצד למצוא חברת בניית אתרים כיום ?

עולם בניית אתרים רחב ידיים. עם ההתפתחות הטכנולוגית, כל סטודנט אשר באמתחתו מעט ידע יכול להקים אתר אינטרנט או לעשות קידום אתרים עבור איזו חברה אשר ירצה קטנה כגדולה.
אולם, יש לזכור כי לא די בבניית האתר כדי להצליח בשוק האונליין.

אתר האינטרנט צריך להיות מוקם תוך הבנה עמוקה את מטרות העסק, אופיו והיעדים אליהם הוא מכוון. על האתר להיות גם "יפה וגם אופה". כלומר עליו להיות אפקטיבי ברמת הכנסת הלידים והלקוחות הבאים אל החברה.

חברת קורנגה, הינה חברה שכזו.

חברה אשר תשפוך מעט אור בים ההיצע הקיים בשוק בתחום בניית האתרים. בקורנגה יידעו להסביר על הדרכים הרצויות כדי לבנות אתר אינטרנט איכותי עבור כל בית עסק תוך התאמתו הספציפית לכל אותן המטרות אליהן הוא שואף להגיע.

מכיוון שכיום שוק בניית האתרים פתוח עבור כל פרילאנסר אשר מבין מעט בתחום, מוטב כי ניזהר מלבצע טעויות קריטיות בעת הקמת האתר. למשל, רצוי כי נשאל עצמנו האם האתר בנוי על תבנית (Template) אשר הוכנה מבעוד מועד עבור חברות אחרות, או שמא האתר מעוצב "Custom made" באופן אישי עבור אותה חברה.

בקורנגה יידעו להתאים את העיצוב כך שיתאים באופן מדויק לאות עסק המבקש להיראות ייחודי גם בעולם האינטרנט.

ובכך, כדי לבצע בניית אתרים בצורה מושלמת, נוכל למצוא בקורנגה אנשי מקצוע מן המעלה הראשונה שישמחו לתת כתף מהידע הרב וממקצועיותם הרבה עבור כל חברה בה ייפגשו. החברה תאפיין, תעצב, תפתח ותקים את האתר תוך עמידה ביעדי הזמן אשר ייקבע מראש.
כדאי לציין כי חברת קורנגה תשמח לתת שירותי אחסון ואירוח שם-האתר במקביל לתחזוקתו השוטפת. רבים החושבים שבעת עלייתו לאויר, תמה עבודת ההקמה על האתר.

עובדה זו איננה נכונה שכן על האתר להיות מוזן בתכנים, תמונות וחומר שיווקי כדי להציג את ערכי החברה עבור הגולשים.
בקורנגה, יידעו לתחזק את האתר הן ברמה התוכנית (הוספת תכנים שיווקיים ומקצועיים בעת הצורך לצד תכנים עבור קידום האתר) והן ברמה התפקודית – ביצועי האתר בהיבט הטכני.
לפיכך, מכלול הפעולות של קורנגה יתנו את מענה המושלם עבור כל חברה המבקשת להקים אתר אינטרנט חדש.

למידע נוסף בנושא בניית אתרים: הקמת אתרי תדמית

איציק גולדנברג

איציק גולדנברג

מנכ"ל חברת קורנגה מזה 10 שנים, בעבר שותף במשרדי פרסום וסמנכ"ל דה מרקר אונליין, חבר לשעבר בפורום האינטרנט הישראלי. מומחה לאפיון והקמת מערכי דיגיטל לחברות גדולות ועסקים מבוססים.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: