קידום מילות מפתח באתר 🔐

קידום מילות מפתח - קורנגה

הצורך בקידום אתרים, נובע ממבנה הרשת הדיגיטלית הצפופה, וגם מהצורך לפעול לפי החוקים של מנוע החיפוש גוגל. חשוב להתמקד בחלוקת הערך לגולשים, לכתוב תוכן רלבנטי באיכות גבוהה ולגרום לכך שהאתר יהיה ידידותי למשתמש. כל מקדם אתרים עושה קידום אתרים בגוגל כפי שהוא מבין, כאשר יש בהחלט איזה שהם חוקי מפתח, אבל חשוב לומר, שהתחום הזה בהחלט מקבל בזרועות פתוחות, אנשים יצירתיים והם אלה שמשמשים דוגמה לחדשנות בתחום של קידום אתרים בגוגל. העובדה שהיא שעד כמה שכל מקדמי האתרים מנסים להבין וללמוד את הרצונות של גוגל, יש בזה הרבה עניין של טעייה וניסוי ולכן הרבה פעמים ההצלחה נובעת מהאומץ להעז ולעשות דווקא משהו אחר, כמו הרבה דברים בחיים.

מהי צפיפות מילות המפתח שלכם?

קידום אורגני בגוגל, חוזר על מילות מפתח בתוך מאמר. מספר החזרות נקרא "צפיפות מילות המפתח". הכוונה היא למספר הפעמים בהם משלבים את ביטוי המפתח אותו רוצים לקדם, בתוך הטקסט.

יש החושבים כי ככל שהביטוי יופיע מספר רב יותר של פעמים, כך החשיפה תהיה יותר גדולה וזו טעות. מנועי החיפוש עלולים לקלוט "דחיפה מאולצת" של מילות מפתח, ולהתייחס לזה דווקא בחוסר הערכה.

מומחים של קידום אתרים בגוגל אומרים שלמנוע החיפוש הזה, יותר חשוב דווקא לא מספר הפעמים של ביטוי המפתח, אלא איכות התוכן, ולכן כמות חזרות גבוהה מדי, עלולה לגרום למנועי החיפוש השונים להתייחס אל המאמר כאל מאמר ספאם שאין לו ערך. לכן יש הגורסים כי נוחות מילת מפתח אחת ל-100 מילים זהו המינון הסביר.

קידום אתרים זה תהליך

יש בעלי אתרים שחושבים שהתהליך של קידום אתרים, זה תהליך אינסטנט. מתחילים לקדם והופ, תוך שבוע האתר נמצא במקום הראשון בגוגל. זה ממש לא כך וכפי שאת רומא לא בנו ביום, גם את המקום הראשון בגוגל לא משיגים ביום.

מדובר על קיום אתרים בגוגל, שזה עיסוק מאוד סיזיפי, מושקע וארוך. ההתקדמות היא מאוד הדרגתית, הגרף תמיד עולה כשעושים קידום, אבל גם אם המקדם שלכם גאון, יש דרך לעשות ברשת עד שמגיעים למקומות טובים בביטויים מסוימים.

זהו תהליך של בניית אמון מול מנוע החיפוש, נוכחות רצופה עם תכנים טובים ברשת, וביסוס מערכת יחסים עם מנוע החיפוש, כן כך זה בדיוק. זהו רובוט שלכל אתר יש יחסים איתו, ויש ציון ודעה על כל אתר תוך כדי הסריקה שהוא עורך, הוא כבר יודע לזהות מתי יש יותר מדי ביטויי מפתח והוא יודע לזהות עוד הרבה פרמטרים שהוא מעריך או לא.     

אחד הפרמטרים החשובים שגוגל מתייחס אליהם, כאשר הוא מקדם אתרים, הוא מבנה ויכולת הגלישה באתר. כמות התוכן והאיכות שלו ועוד.

אתר שנתקע כל הזמן או לא מספיק ידידותי למשתמש, זה אתר שלגוגל יהיה קשה לקדם אותו וזה יתבטא במיקומים לא טובים בתוצאות החיפוש.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: