אפליקציות לעסקים וחברות

בשנתיים האחרונות תחום האפליקציות צבר תאוצה מטורפת כאשר תחת כל עץ רענן חברות הקימו אפליקציות שונות ומגוונות, חלקן נועדו לשמר את תדמית המותג ותו לא, חלקן מהוות כלי נוסף לטובת קשר עם הלקוחות וחלקן גם נועדו לרכישה והזמנת מוצרים/שרותים.

אפליקציות לעסקים וחברות – הדבר היחיד המשותף לכל אלו הנו המחיר הגבוה אותו תשלמו על מנת להקים אפליקציה ופרק הזמן שייקח להקימה.

כמובן שיש חברות קידום אתרים רבות ותכנתים למינהם שיבנו עבורכם אפליקציה זולה במחיר אך נכון להיום ועקב חוסר הידע של בעלי העסקים בתחום, איני ממליץ על כך כלל וכלל, שכן ייתכן והאפליקציה כלל לא תוכל לבצע את הנדרש בהמשך הדרך, הכל תלוי אפיון ראשוני, קוד פיתוח ויכולות של אותו תכנת.

כעת נסו לדמיין איך בכלל אתם מאפיינים עבור אותו תכנת את הצרכים של העסק וכיצד זה מתורגם לשפה המקצועית על מנת להקים בדיוק את האפליקציה הנדרשת.

ישנם מספר אפשרויות להקמת אפליקציה, אז בואו נתחיל קודם לעשות סדר בין האפליקציות השונות וההבדלים בינהן:

1.web app: האפשרות הטובה ביותר למקסם אתר אינטרנט ולהמנע מפיתוח יקר של אפליקציה, הקמת אתר ריספונסיבי (responsive) המציג את האתר באופן מיטבי בכל מכשיר קצה, חוסך זמן יקר בעדכון מספר מערכות ניהול ומאפשר חשיפה רחבה מכל מכשיר.אופציה זו הנה המועדפת מכל הבחינות.

2.Native app: אפליקציה שנבנתה במיוחד עבור מכשירי קצה בלבד ומאפשרת חווית משתמש מותאמת יותר לגודל המכשיר ולאפשרויות גלישה, יחד עם זאת דורשת פיתוח יקר ומשאב זמן, מוגבלת רק למכשירי קצה (לא מופיעה ברשת) דורשת אישור להעלאה לחנויות האפליקציות מגוגל או אפל ולרוב גם קיים תשלום נוסף להורדות בחנויות אלו.

3.Hybrid app: אפליקציה המשלבת תוכן מאתר האינטרנט ומידע נוסף המגיע מהאפליקציה, מדובר באופציה הטובה בעיקר לחברות גדולות היכולות לממן פיתוח של אפליקציה ואתר בו זמנית ושילוב התוכן בין השניים. אפשרות זו פחות מומלצת שכן בעבודה השוטפת תידרש עבודת עדכון תוך ריבוי מערכות ניהול ובפרקטיקה של היום יום הדבר לרוב אינו מבוצע כיאות. דבר הגורם לנטישת האפליקציה על ידי הגולשים וכישלון שיווקי.

אז מה מתאים יותר לעסק/חברה?

התשובה כמו במקרים רבים אחרים תלויה בסוג החברה/עסק, יכולות כספיות ופרקטיות על מנת לנהל את הפלטפורמות השונות.

לרוב הדבר אינו מתקיים במציאות ולכן אנו ממליצים על הקמת אתר ריספונסיבי, כזה המאפשר לעלות מידע ועדכונים ממקום אחד ובכך לעדכן את כל הפלטפורמות ולשמור על אחידות מידע ותוכן.

גם בהיבט הכספי מדובר באופציה הזולה ביותר והפרקטית ביותר.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות אלינו.

בברכה,

צוות קורנגה,

כנסו עוד לבלוג שלנו בנושא מה חשוב לדעת על קידום אורגני

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

Google's BARD - מאמר של קורנגה קידום אתרים

מה זה Google Bard?

תוכן עניינים כאשר מדברים על בינה מלאכותית אי אפשר להתעלם מההיסטוריה שלה, מתי הגיחה לעולמנו ולאילו סוגי שימושים נועדה, לפחות במקור, אי שם בשלהי המאה

קרא עוד »
בניית אתרים מקצועית - קורנגה נתניה

איך בוחרים מקדם אתרים ?

תוכן עניינים עסקים וחברות נעזרים בגופים חיצוניים בחיי היומיום העסקיים שלהם. חלק מאותן חברות צד שלישי מספקות מוצרים וחלקן מעניקות שירותים למטרות שונות. כאשר מדובר

קרא עוד »
בניית אתרי תדמית לכל סוגי העסקים - קורנגה שיווק דיגיטלי משנת 2002

בניית אתרי תדמית

תוכן עניינים נכס דיגיטלי אמיתי הוא אתר הנמצא בשליטתכם המלאה, רשום תחת השם שלכם ומנוהל על ידיכם. הכוונה היא לאתר בית המייצג את העסק שלכם

קרא עוד »