קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל - קורנגה

תוכן עניינים

בניתם אתר בית חדש או שדרגתם אתר קיים? תתחדשו 🙂

כעת, על מנת שגולשים יבחינו בנכס הדיגיטלי שלכם והוא לא יעלם במעמקי הדפים האחוריים של מנועי החיפוש, בראשות Google, עליכם להתחיל תהליך קידום אתר, בהקדם האפשרי, כך שתוכלו להתמודד מול המתחרים שלכם בענף בו העסק שלכם פועל.

קידום בגוגל הינו תהליך ארוך ומתמשך, שמטרתו שיפור האופן בו מנועי החיפוש ובראשם גוגל כמובן, סורקים ומציגים את האתר שלכם בתוצאות החיפוש ("מאנדקסים את האתר" בעגה המקצועית של עולם השיווק דיגיטלי).

תהליך הקידום אתרים בגוגל מורכב מרבדים שונים – החל מעבודה טכנית על האתר עצמו (באמצעות ממשק ניהול התוכן באתר, למשל  באמצעות מערכת ה-WordPress) כולל עיצוב תפריטים, הזנת תגיות מטא בעמודי התוכן, הטמעת תגיות קנוניקל למניעת שכפול דפי תוכן באתר, הוספת קובץ חסימת סריקה (Robots.txt), דרך העלאת תוכן לאתר (לאחר ביצוע מחקר שוק ומילות מפתח לתחום העיסוק של העסק אותו אנו רוצים לקדם) ועד לבניית "פרופיל קישורים חיצוניים" ((Backlinks) של אתרים איכותיים (הקשורים לתחום העיסוק של העסק שברצוננו לקדם) שיפנה את הגולשים ומנועי חיפוש אל אתר העסק שברצוננו לקדם כראוי.

מספר טיפים כלליים לקידום בגוגל:

  • הקפידו על יצירת תוכן איכותי ומעשיר שיהיה רלוונטי לתחום העיסוק של העסק שלכם- תוכן איכותי הוא קריטי לקידום אורגני בגוגל, מכיוון שהוא מושך גולשים ומסייע לגוגל להבין את הנושאים שאתם עוסקים בהם.

ליצירת תוכן מעניין יותר, המשאיר את הגולשים בעמוד יותר ממספר שניות ואף גורם להם לבצע פעולות רצויות מבחינתכם (השארת פרטים בטופס יצירת קשר, הורדת קבצים, רכישת מוצרים ועוד), הקפידו על שילובם של אלמנטיים ויזואליים בתוכן, כלומר הטמיעו תמונות וקטעי וידאו רלוונטים (אך הקפידו שהטקסט יהיה בעל נפח גדול יותר בדף מזה של התוכן הגרפי).

עבור האתרים של רוב ענפי השירותים והמסחר, 1-3 פוסטים בחודש יעשו את עבודת הקידום בצורה ראויה. לקבלת אינדיקציה טובה על כמות התוכן שאתם צריכים ליצור בנושא מסוים, הסתכלו על העמוד המקביל אצל המתחרים שלכם. תכנים מיושנים וכבר פחות רלוונטים, מומלץ בחום לעדכן ולא להשאירם על כנם.

  • וודאו שהאתר שלכם מותאם למובייל ("אתר רספונסיבי")- כבר עברנו את הנקודה שבה רוב המבקרים ברשת היו מגיעים ממחשבים (דסקטופ) וגם מספר שנים שהאינטרנט מקבל את מירב התעבורת מידע, כתוצאה מגלישה סלולרית בטלפונים החכמים. 

בניית אתר רספונסיבי (האתר מתאים את פריסתו בהתאם לגודל המסך עליו הוא מוצג באופן אוטומטי) היא בגדר דבר הכרחי במאה ה-21!

אם האתר שלכם לא יהיה קריא- העיצוב ייחתך, הטקסט יהיה קטן מדי או להיפך, אם לא יהיה תפריט נגיש ועוד ליקויים אחרים שעשויים לפגוע בחווית הגלישה במובייל יופיעו במספר מקומות באתר, הדירוג שלכם בגוגל עלול להיפגע.

  • תנו למשתמשי האתר חוויית שימוש חלקה וברורה- אם גולש מגיע אליכם לאתר ולא מבין איך למצוא את מבוקשו תוך מספר שניות, אזי שהוא צפוי לנטוש את האתר חזרה למנוע החיפוש ואתם תיפגעו מכך.
  • הקפידו עוד בשלב האפיון של האתר- טרום הקמתו ועלייתו לאוויר, בדקו שהעיצוב ברור מספיק מבחינת זה שישנם תפריטים עם היררכיה הגיונית, העמודים המרכזיים באתר בולטים במקומות גלויים ביותר למבקר באתר, השכילו להשתמש בקישורים פנימיים (internal links) שיחברו בין עמודי תוכן קשורים ועצב את האתר כך שיתאים למכנה המשותף הנמוך ביותר. אל תניחו שמה שברור לכם מובן באותה מידה לגולש הממוצע באתרכם. עזרו לו להתמצא באתר, הנגישו את העמודים החשובים ביותר שלכם, תדאגו שיהיה נעים לעין (פונטים בגודל מתאים, ריווח בין פסקאות, צבעים נעימים, שילוב של מדיה עשירה ועוד) והובילו אותו בבטחה אל המטרה שלשמה הבאתם אותו לאתר.

מה עוד עליי לדעת בנושא קידום בגוגל?

קידום אתר בגוגל מתחלק ל-2 ערוצים שיווקים: קידום אורגני (SEO) וקידום ממומן (PPC).

לשני הערוצים יש את יתרונותיהם ועל כן, במידה ולעסק שלכם אין תקציב שיווקי מוגבל מאוד, נמליץ לכם על שילוב ביניהם. כלומר, בניית מערך קידום אורגני (SEO) איתן ואיתו לשלב קמפיינים ממומנים, אשר יגיברו את החשיפה לאתר שלכם ויסייעו לכם להציג ללקוחות פוטנציאליים, כל מיני מבצעים מיוחדים (לפרק זמן מוגבל) והשקות של מוצרים/שירותים.

אז מהן היתרונות של 2 השיטות קידום, אתם שואלים את עצמכם המשיכו לקרוא 🤓

קידום אתר בגוגל באמצעות קידום אורגני

שיטה קידומית זו, נועדה להעניק לגולש ולזחלנים של מנוע החיפוש (רכיבי האלגוריתם שאחראים על סריקת האתרים השונים במרחב העצום של האינטרנט והתאמת שאילתות חיפוש של גולשים לתוכן הרלוונטי להן ביותר, מבין כל האתרים ברשת) עדיפות על פני האתרים המתחרים איתכם באותו ענף עיסוק, באמצעות דירוגכם במקום הגבוה ביותר בעמודי תוצאות החיפוש על ביטוי חיפוש כזה או אחר. קידום אורגני (הידוע לרבים בעולם כ-SEO (search engine optimization), הוא מכלול רחב של פעולות שיש לבצע באתר (ON page SEO) ומחוצה לו- במרחב הוירטואלי (Off-page SEO) עבור קידומו גבוה כל האפשר בתוצאות החיפוש של גוגל ודומיו (Bing, Yandex ועוד), בהתבסס על מנעד רחב של כללים שמכתיב אלגוריתם מנוע החיפוש שלו ("Rankings signals") ויש ליישם כמה שיותר מהם (דברים הנוגעים לחווית השימוש באתר, לאיכות התוכן בו ולאמינות שהאתר משדר בתחומו) על מנת להגיע לתוצאות הרצויות בתהליך.

במחלקת קידום אתרים אורגני של קורנגה, הפועלת בישראל בהצלחה כבירה מזה 20 שנה, נשמח לספק לכם מידע נוסף על התהליך ולהוביל אתכם לדירוגים אולטימטיביים במנוע החיפוש  של גוגל (וע"י כך גם לשיפור התנועה הטבעית לאתרכם בצורה משמעותית מאוד, אשר בהכרח תשפר לכם את כמות הלידים והעסקאות מכר שאתם מניבים מהאתר).

הצוות המנוסה והמקצועי שלנו, יבצע עבור קידום האתר שלכם, מחקר מילות מפתח מקיף, יבנה עבורכם אסטרטגייה ליצירת תחילת נוכחות אינטרנטית (חשיפת גולשים לאתר), יבצע עבורכם בדיקה טכנית של מגוון משתנים טכניים במבמנה האתר וידאג לשיפור הליקויים הקיימים, ייצור עבורכם תוכן מותאןם לקידום (על בסיס מחקר מילות המפתח הראשוני שביצע בתיאום והסכמה מולכם לגבי גיבוש הרשימה הרלוונטית ביותר) וייצור עבורכם פרופיל קישורים מאתרים חיצוניים, אשר יפנו אליכם ויחזקו את כוחו של האתר מול גוגל ויגבירו את תנועת הגולשים אל הנכס המקוון שלכם.

קידום אורגני לאתר, הוא הערוץ השיווקי הכדאי ביותר- עבור מרבית העסקים כיום. הוא אחראי על יצירת חשיפה ממשית לנכס הדיגיטלי שלכם וליצירת תנועת גולשים איכותית ורלוונטית במיוחד (בהשוואה לקמפיינים ממומנים), תוך שהוא משפר מגוון פרמטרים הנוגעים לחווית השימוש בו (היררכיית תוכן הגיונית, מבנה תפריטים ראוי, שימוש בקישורים פנימיים בין עמודי תוכן קשורים, מהירות טעינה ושימוש טובה בעמודים שונים באתר וכד') ולאיכות התוכן שבו באתר שלכם בזמן התהליך.

קידום אתר בגוגל באמצעות קמפיינים ממומנים

קידום ממומן בגוגל, הידוע גם בראשי התיבות PPC (Pay Per Click) הוא ערוץ פרסום המאפשר לכם לייצר מודעות טקסט עם קישור ישיר לאתר אותו אתם רוצים לקדם. במידה וזכיתם במכרז של גוגל עבור פרסום מודעות ממומנות בתוצאות החיפוש שלהם, האלגוריתם החכם של ענקית החיפוש, יידע לכוון את גולשי הרשת להיחשף למודעה שיצרתם, עפ"י ביטוי/מילת המפתח ש הם הקלידו בסרגל החיפוש.

קידום בגוגל באמצעות קמפיין ממומן, מאפשר לכם להביא אל הנכס המקוון שלכם (אפילו אם אין לכם אתר אינטרנט מלא, אלא דף נחיתה צנוע לבד), חשיפת משתמשים בגוגל, אשר תוכל להניב עבורכם לידים ומכירות. בשיטת הקידום הממומן, אתם תהיו מחויבים בעלויות כספיות בפועל, רק לאחר שהלקוח שהגולש/לקוח פוטנציאלי הקליק על המודעה שלכם לכניסה לנכס המקוון (ומכאן שמה של השיטה הזו: תשלום עבור הקלקה ובאנגלית PPC)

אז במה עליי לבחור עבור הקידום בגוגל?

שתי שיטות השיווק הדיגיטלי הן מומלצות עבור השגת התוצאה הרצויה: הפיכתו של האתר שלכם לכרטיס ביקור מכובד עבור העסק שלכם והפיכתו לנכס מניב מאוד עבורכם!

אולם במידה ואין באפשרותכם לשלב בין השתיים: קידום אורגני וקידום ממומן, היינו ממליצים לכם ברוב המקרים, ללכת על קידום אורגני של האתר, לתקופה של לפחות שנה , עבור שיפור חווית השימוש באתר והשגת תוצאות בדירוגי תוצאות החיפוש ובתנועת גולשים לאתר.

 התקשרו עוד היום לתיאום פגישה עם מומחי הקידום שלנו 073-2555000

בברכה,

צוות קורנגה

אלעד גושקס

אלעד גושקס

מומחה SEO, קידום אתרים בחברת קורנגה

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

CHAT GPT - מאמר מאת קורנגה קידום אתרים

צ'אט GPT

תוכן עניינים הכוכב הטכנולוגי החדש שעולה בשכונה הגלובלית שלנו, הצ'אט שכולם מדברים עליו בימים אלה: מהללים, מכחישים, ואף ספקנים לגביו, הוא הצאט GPT של חברת

קרא עוד »
ניהול מוניטין בפייסבוק - קורנגה בע"מ

ניהול מוניטין בפייסבוק

תוכן עניינים בעשור האחרון או קצת יותר, אנו חולקים את חיינו ברשתות חברתיות, מעלים תמונות, סיפורי חיים, פוסטים נוקבים עם טענות ומענות, פירגונים לספקי שירות

קרא עוד »