דברים שחשוב לדעת על עולם הקידום אורגני

4 סיבות ללמה לעשות קידום אורגני לאתר העסק שלכם - מאמר של קורנגה

עולם הקידום האורגני מורכב ומסועף לתחומים אחרים הנושקים לו, גוגל מעת לעת משנה את הפרמטרים לקידום האורגני ואילו מקדמי האתרים מנסים לנחש (אמנם ניחוש מושכל) לאן הרוח נושבת מבחינת גוגל ומה כוונתם בסופו של התהליך.

כל שינוי שנעשה מבחינת גוגל הינו שינוי לקראת משהו גדול יותר בעתיד (עדכון ליבה), שינוי מהותי כלשהו שיזעזע את עולם הקידום וככל הנראה יגרום שוב לעסקים קטנים להיות בסכנת פשיטת רגל, זאת אם לא ישכילו להתיישר לדרישות גוגל ולכן יש לפנות אל חברת קידום אתרים מקצועית שמעודכנת בכל השינויים של גוגל.

אז מה באמת חשוב בקידום אורגני וכלל הנראה לא ישתנה בשנים הקרובות?

1.תוכן: גוגל הכריז מזמן כי התוכן הוא "המלך" לכן חשוב מאד לעדכן את התוכן באתר שלכם, להוסיף ולא למחוק (אלא אם כן מדובר בחדשה או מבצע) לוודא כי התוכן באתר מתעדכן מעת לעת ולהזין תוכן איכותי ולא רק לשם קישורים וחוקי גוגל אלא תוכן קריא, מובן, ונעים לקריאה.

2.תמונות/ וידיאו: עדכנו את האתר מעת לעת, תנו תאור נכון ומדויק לכל תמונה, רשמו קצר וברור ואל תשכחו ל-tag .

3.אל תעתיקו מאתרים אחרים: גוגל מזהה העתקת תוכן או חומרים אחרים ורואה בכך עבירה חמורה על החוקים בקידום, הדבר יכול להיגמר בעונש של מספר חודשים בהם האתר שלכם יורחק מתוצאות החיפוש.

4.אל תתפתו לעסקאות זולות או הצעות "חבילה": לרוב מדובר בבדיחה גרועה, כמו החבילות שמציעות לכן חברות קידום אתרים אינטרנט גדולות או חברת תקשורת ענקית.. חברות אלו אינם מבינות דבר וחצי דבר בקידום אורגני איכותי / מקצועי ומפתות בעלי עסקים קטנים ובינוניים להפוך לעוד שורה בהוראות קבע אותן הן עושקות מהציבור חודש בחודשו. זכרו כי קידום בזול אינו יכול להיות קידום נכון!

5.קראו והשכילו: מומלץ מאד להתעדכן מעת לעת בדרישות גוגל ולקרוא מה בעצם התחום הזה עושה לאתר בית שלך וכיצד לוודא כי מי שאמור לבצע עבורך את הקידום אכן מקדם. מעבר לכך תמיד מומלץ ללמוד ולהחכים, במיוחד שמדובר בעסק שלך.

6.אתר ריספונסיבי: היה ואין ברשותך אתר חדש יחסית/ ריספונסיבי עליך לפעול מהר מאד להחלפתו או שדרוגו שכן גוגל מוריד דרוג לאתרים מסוג זה. לכן קודם כל יש לשדרג את האתר לריספונסיבי ולוודא כי הוא מקודם בהתאם לכללים החדשים של גוגל.

לכל שאלה אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות השארת פרטים בטופס למטה>>

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: