קידום עסקי במנוע החיפוש של גוגל

כל בעל עסק קטן / בינוני יודע ואף למד בדרך הקשה כי לקדם את העסק אינו דבר של מה בכך, עליך להבין בשיווק, בקידום, בפרסום ובניהול התזרים וכו', כאילו סיימת תואר שני באקדמיה במיוחד עבור תפעול וניהול העסק. בפועל המציאות רחוקה מהאמת כשנות אור. לכן עסקים רבים אינם צולחים את השנה הראשונה בחיי העסק או בעת משבר, לנהל עסק מצריך ידע, ניסיון מצטבר והבנה רחבה מאד של עולם העסקים או לפחות את עולם העסקים בו אתה עובד.

רבים מבעלי העסקים היו שכירים בעסק דומה בעבר, השכילו ללמוד את העבודה והחליטו לפתוח בעצמם עסק באותו תחום, זה עדיין לא הפך אותם באופן אוטומטי "למבינים בעסקים" או בשיווק, לכן בעלי עסקים צריכים וחייבים תמיכה שיווקית/פרסומית על מנת להבין מה עדיף ליישם ומה לא. ההצעות רבות ומגוונות ובקלות ניתן ללכת שולל אחר רעיונות גדולים או הבטחות גדולות שסופן לא להתממש.. חשוב להבין מה נכון לעסק ומה יניב לו את העלות תועלת הטובה ביותר עבור הכסף (ROI) ומה האפיק הפרסומי / שיווקי הנכון לעסק. כל אלו ועוד חשובים לאין ערוך בחיי העסק שלכם ולא משנה מה תחום עיסוקו, אלומיניום, קבלני בניין, שיפוצניקים, בעלי מקצועות חופשיים וכו'. כל אלו ורבים אחרים תלויים לחלוטין ביכולת שלהם לשווק את עצמם ולהיחשף בפני קהל היעד.

המקום היחיד והאיכותי ביותר לפגוש את הלקוחות הפוטנציאלים שלך הנו ברשת, או יותר נכון בתוצאות החיפוש בגוגל!

האם אתה שם? האם הקידום מניב לך תוצאות טובות דיין? שאלות אלו ורבות אחרות חייבות להשאל ולהענות על מנת להבין מה התועלת לעסק מכל מדיה או אפיק שיווקי אחר. במחקרים רבים ובדיקת תוצאות בשטח עולה באופן מובהק כי הקידום האורגני בגוגל הינו האפיק השיווקי / קידומי המניב גם את כמות הכניסות הגדולה ביותר אלא גם האיכותית ביותר, קרי, אתר הבית שלכם פוגש את הלקוח הפוטנציאלי בדיוק בנקודת הזמן המתאימה עבורו, בעת שהצרכן שלך מחפש בגוגל ונתקל באתר הבית שלכם. מכאן ועד להנעה לפעולה ויצירת קשר הדרך קצרה.

איך תוכל לבחור מתוך כל כך הרבה חברות לקידום?

ישנם ערכים רבים על פיהם חשוב לבחור חברת קידום אתרים בגוגל כאשר השיקולים העיקריים חייבים להיות מושתתים על מקצועיות ואמינות.

1.מקצועיות: המקדם חייב להיות מנוסה ומבין בתחום, בעל ידע ויכולות איכותיות מדידות לביצוע העבודה הנדרשת. יצירת דוח אפס בתחילת העבודה יחסוך לשני הצדדים כאב ראש בהמשך, מדידה מדוייקת של המיקומים בעת קבלת הלקוח והצגת התוצאות והקידום מחודש לחודש יראה ללקוח כי מילות המפתח מקודמות ועושות דרכן לראש העמוד הראשון.

2.אמינות ותשומת לב ללקוח: שמירה על אמינות מול הלקוח ואף הודאה בטעות כאשר נעשית הנם עקרונות בסיס בקורנגה, אנו לא מסתתרים אחר תירוצים כאלו ואחרים אלא לוקחים אחריות מלאה על העבודה שלנו. תשומת לב לתיק הלקוח הנה נדבך קריטי במשוואת ההצלחה שכן ללא תשומת לב גם המקצוען הטוב ביותר ייכשל בדברים הקטנים ויגרום להצגתו כלא מקצועי בעליל. על כך אין עוררין!

3.שיתוף הפעולה עם המקדם: לקוחות רבים נוטים להתעלם מבקשות המקדם לכתיבת תכנים, הצגת תמונות וכו'. פעולות אלו ואחרות חשובות מאד למדד ההצלחה אך בהעדר שיתוף פעולה או אישור לקוח לפעולות אלו יגרור קידום איטי ולא איכותי. לכן אנו בקורנגה מקפידים לספק ללקוח שרות כתיבת תכנים ועדכון אתר הבית המקודם בתוכן וידיעות החשובות לציבור הגולשים ולקידום בגוגל.

ישנם עוד ערכים רבים וחשובים אך אלו אבני הדרך העיקריות בקידום מקצועי, זכרו כי קידום אורגני אינו "טייס אוטומטי" אלא יש להשקיע בקידום ובקשר רציף עם המקדם שלכם.

אנו לא ממליצים לקדם את האתר עצמאית שכן גוגל משנה את הדרישות שלו מעת לעת והיה ולא תהיו מעודכנים אזי תגרמו נזק יותר מאשר תועלת.

למידע נוסף צרו עימנו קשר ונשמח להפגש.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מסחר באינטרנט - מאמר מאת קורנגה בע"מ

מסחר באינטרנט

תוכן עניינים אחת מאבני הדרך החשובות בהתפתחות האינטרנט והפיכתו לכלי עבודה עבור עסקים ברחבי העולם, היא המסחר ברשת המקוונת. כמו כל טכנולוגיה או פיתוח עובר

קרא עוד »