זמן הטעינה של אתר אינטרנט

זמן הטעינה של אתר אינטרנט , קרי זמן הטעינה של המסך שלך בדפדפן של המשתמש, הוא בעל חשיבות מכרעת לחווית המשתמש (UX) ובעקבות כך גם לקידום האתר בגוגל – קידום אורגני.

אתרי וורדפרס (WordPress) מודרניים, כוללים בתוכם שפע אפשרויות לאופטמיזצית האתר מבחינת מהירות הטעינה (מבנה דינאמי עם קבצי קוד אתר לא כבדים מדי ושלל תוספים שניתן להתקין על האתר במטרה להקטין את נפח קבצי הקוד והתמונות שיושבים על השרת).

אולם המאמר שלפניכם, אינו מיועד אך ורק לבעלים ומקדמי אתרי וודרפרס (על אף שאם שבהרבה מאוד מקרים, נמליץ ללקוחותינו על אתר בפורמט זה).

צפו במספר טיפים לייעול מהירות הטעינה באתר:

לקובץ גדול יותר, יידרש זמן רב יותר לטעון, וקבצים גרפיים יכולים להיות גדולים מאוד .

גרפיקה מוגזמת בגודלה באתר כלשהו, היא סימן ברור של האתר חובב, והיא תבריח את המבקרים משם.

למרבה המזל, ישנם מספר דברים שניתן לעשות כדי לשמור על זמן הטעינה שלך סביר.

הראשון: הוא פשוט להיות חסכני עם גרפיקה. אם תמונה לא שווה אלף מילים, לא להשתמש בו.

בנוסף, לשמור אותם קטנים. באופן פרדוקסלי, תמונה גדולה (יותר רחבה מ 300 פיקסלים) לא סבירה יותר  מכמה דברים קטנים . שקול שבירת תמונה גדולה לתוך קטנות יותר, ו- "mortising" אותם יחד עם טבלה, ניתן ללמוד זאת ברשת.
עוד דבר חשוב לעשות זה "אופטימיזציה" קבצים גרפיים שלך. קבצים גרפיים כולל מידע על לוח הצבעים של התמונה, אשר יכול להיות מיותר.

על ידי השלכת מידע אודות צבעים שאינם משמשים בתמונה, את גודל הקובץ לפעמים ניתן לצמצם באופן משמעותי, עם הפסד לא באיכות. למעשה, יש מספר קטן של תרגילים ניתן להשתמש כדי למזער תמונות אלה ניתן לעשות זאת אף ע"י תוכנות. ראה  ברשת במונח של המבנה של 101 פיקסלים ללמוד טריקים .

עוד טריק שימושי הוא להשתמש בפורמט GIF שילוב קובץ זה .

תמונה כזאת  נטענת בתוך גושים נפרדים, כמו קרטון יצור המתמלא בקופסאות קטנות GIF  . עם זאת, מבין עניין יראה שכל העניין של החדות יעלה בהדרגה, והתמונה המטושטשת הזאת הופכת חדה עד שהיא נטענת במלואה . כמו מגש של הקפאת המים לקרח, נראה טעינה מהירה יותר ,אע"פ שזה אותו זמן בסופו של דבר, זה נוח יותר עבור המשתמש, מכיוון שהם יכולים לקבל מושג על מה את התמונה היא בלי לחכות לכל דבר.

קבצי GIF עשוים להיות גם שקופים. בפורמט GIF שקוף מאפשרת לך להקצות צבע אחד להיות שקוף, כלומר את הרקע שיראה דרך התמונה. בדרך כלל, את צבע הרקע של התמונה שנבחרה כצבע שקוף, כך התמונה תיראה "לצוף" מעל דף אינטרנט. שקיפות GIF עם זאת, לא נראה לי קופסה סביב זה.

רוב התמונות ייראו טוב יותר שקוף. חריג אחד הוא הבאנר המודעה. מודעות באנר לא צריך להיות שקוף, זה עשוי להיות מוצג באתרים שונים , ואתה לא יודע מה צבע הרקע שלהם יהיה.

.
ניתן לקרוא עוד קצת עלינו בעמוד הזה.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מה זה SEO ? מאמר מאת קורנגה שיווק דיגיטלי

מה זה seo ?

תוכן עניינים המילה SEO הינה ראשי תיבות של Search Engine Optimization ובעברית – אופטימיזציה למנועי החיפוש. המטרה של SEO היא לשפר את מיקומו של האתר

קרא עוד »