קידום אתרים לרואי חשבון: איך להביא את העסק שלכם לראש התוצאות בגוגל?

קידום אתרים לרואי חשבון עם חברת קורנגה

תוכן עניינים

רואי חשבון רבים מבינים כיום, כי נוכחות מקצועית ואיכותית ברשת האינטרנט הינה קריטית להצלחת העסק שלהם. לקוחות פוטנציאליים מחפשים היום ברשת מידע על שירותים מקצועיים לפני שהם פונים ישירות לספק השירות.

על מנת למקסם את החשיפה ולמשוך לקוחות חדשים, על משרד רואה החשבון להשקיע באתר אינטרנט איכותי ומקצועי והאתר צריך לשקף את מומחיות רואה החשבון והמשרד שלו ולהציג בבירור את מגוון השירותים הניתנים בו.

אולם הקמת אתר איכותי אינה מספיקה במקרה של תחום ראיית החשבון (וגם במקרה של תחומי עיסוק רבים אחרים), שכן התחום הזה הוא תחרותי מאוד. על כן, אם אתם רוצים שהעסק שלכם יבלוט מעל המתחרים, אתם צריכים להשקיע בקידום אתרים עבור משרד ראיית החשבון שלכם/ן.

קידום אתרים הוא תהליך שמטרתו לשפר את דירוג האתר שלכם במנועי החיפוש (עם דגש בעיקר על Google ברוב המקרים, אלא אם הפנייה היא לשווקים מסוימים במדינות מסוימות), כך שיופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש. כאשר האתר שלכם מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש, יותר אנשים יראו אותו, מה שעשוי להוביל לעלייה במספר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

ישנם שני סוגים עיקריים של קידום אתרים: קידום אורגני (SEO=Search Engine Optimization) וקידום ממומן (PPC=Pay Per Click). קידום אורגני הוא תהליך שבו אתם משנים את האתר שלכם כך שיהיה רלוונטי יותר למילות מפתח רלוונטיות לתחום שלכם. קידום ממומן הוא תהליך שבו אתם משלמים לגוגל כדי להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות עבור מילות מפתח מסוימות.

קידום ממומן לרואי חשבון

קידום ממומן או PPC, הוא דרך מהירה וקלה יותר להביא את העסק שלכם לראש התוצאות בגוגל הרבה יותר מהר מאשר במקרה האורגני, אך הוא גם יקר הרבה יותר ולא מסייע לשפר את אתרכם מכל מיני בחינות.

כדי לקדם את העסק שלכם באמצעות ערוץ שיווקי זה, אתם צריכים ליצור קמפיין פרסום, למשל ב -Google ads או Microsoft Ads (Bing). קמפיין הפרסום שלכם יכלול מילות מפתח, תקציב יומי ומודעות.

כאשר אתם יוצרים קמפיין פרסום בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר, חשוב לבחור את מילות המפתח (Keywords) הנכונות. מילות המפתח שלכם צריכות להיות רלוונטיות לתחום שלכם ועדיף שיהיו גם בעלות נפח חיפוש גבוה.

אתם גם צריכים להגדיר תקציב יומי שתוכל לעמוד בו. התקציב היומי שלכם קובע כמה כסף אתם מוכנים/יכולים להוציא על הקמפיין שלכם בכל יום.

לבסוף, אתם צריכים ליצור מודעות מושכות שאנשים ירצו ללחוץ עליהן. המודעות שלכם צריכות להיות קצרות, ברורות וקולעות.

קידום אורגני לרואי חשבון

כדי להצליח בקידום אורגני במנועי חיפוש (או SEO), אתם צריכים להתמקד במספר דברים:

  • מחקר מילות מפתח: השלב הראשון הוא לבצע מחקר מילות מפתח בעזרת כל מיני כלים אונליינים (Google keyword planner, SEMRUSH ועוד) כדי להבין באילו מילות מפתח אנשים משתמשים כדי לחפש את שירותיו של רואה חשבון באזור שלכם.

קידום אתרים לרואי חשבון דורש התמקדות במילות מפתח רלוונטיות, כגון:

"רואי חשבון"

"חשבונאות"

"סוגים של רואי חשבון"

"שירותי רואי חשבון"

"מחיר רואי חשבון"

  • אופטימיזציה של התוכן: לאחר שתדעו אילו מילות מפתח אתם רוצים לייעד, אתם צריכים לייעל את התוכן של האתר שלכם כך שיכלול את המילים הללו באופן טבעי.
  • בניית פרופיל קישורים עשיר ומגוון: קבלת קישורים מאתרים אחרים לאתר שלכם, היא גורם חשוב בקידומו האורגני של אתר. אתם יכולים לבנות קישורים על ידי יצירת תוכן איכותי ששווה לשתף ברשת, השתתפות בפורומים וקהילות מקוונות, שיתוף תוכן שלכם ברשתות החברתיות ורכישת זכות לפרסום מאמרי אורח באתרים רלוונטיים.

ישנם מספר גורמים המשפיעים על דירוג האתר שלכם במנועי החיפוש, כולל:

  • איכות התוכן: התוכן של האתר שלכם צריך להיות איכותי ומועיל, וצריכה להיות לו רלוונטיות גבוהה לביטויי החיפוש שבהם אתם רוצים להופיע.
  • מבנה האתר: מבנה האתר שלכם צריך להיות נוח לניווט, וקל עבור הגולשים מבחינת מציאת המידע שהם מחפשים לקבל מכם.
  • אופטימיזציה למנועי חיפוש: האתר שלכם צריך להיות מותאם למנועי חיפוש, כך שהם יוכלו לקרוא אותו בקלות ולהבין את המשמעות של הדפים השונים שבו.
  • בניית קישורים: קישורים לאתר שלכם מאתרים איכותיים אחרים עשויים לעזור לשפר את הדירוג שלו.

הנה כמה יתרונות ספציפיים של קידום אתרים לרואי חשבון:

  • קידום אתרים יכול לעזור לכם למשוך לקוחות חדשים- כאשר האתר שלכם מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש, יותר אנשים יראו אותו, מה שיכול להוביל לעלייה במספר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
  • קידום אתרים יכול לעזור לכם לשפר את המוניטין שלכם- כאשר האתר שלכם מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש, זה מעיד על כך שאתם מקצוענים רצינים ומוכרים.
  • קידום אתרים יכול לעזור לכם להגדיל את המכירות שלכם- כאשר אתם מגיעים ליותר לקוחות פוטנציאליים, אתם יכולים להגדיל את הסיכויים שלכם למכור להם את השירותים שלכם.

קידום אתר לרואה חשבון - קורנגה שיווק דיגיטלי

טיפים נוספים לקידום אתרים לרואי חשבון

להלן מספר טיפים נוספים שיכולים לעזור לכם לקדם את העסק שלכם באמצעות קידום אתרים:

  • היו עקביים: על מנת להצליח בקידום אתרים, אתם צריכים להיות עקביים ביצירת תוכן ובבניית קישורים.
  • קבלו עזרה מקצועית: אם אתם לא בטוחים איך לקדם את העסק שלכם באמצעות קידום אתרים, שקלו לשכור  את שירותיו של גורם מומחה בקידום אתרים. מומחה לקידום אתרים או חברת קידום אתרים מקצועית, יוכלו לעזור לכם ליצור ערוץ שיווקי אפקטיבי שיביא לתוצאות מיטביות עבור המשרד שלכם.

קידום אתרים לרואי חשבון עם חברת קורנגה

אם אתם שוקלים בחיוב, לקדם את אתר משרדכם, חברת קורנגה יכולה להוביל אתכם בתהליך החשוב, בצורה הבטוחה והטובה ביותר. החברה מתמחה בקידום אתרים אורגני בגוגל ויתר מנועי חיפוש מובילים והיא בעלת ניסיון רב בעבודה עם רואי חשבון ושאר בעלי מקצועות חופשיים.

מה אנחנו נבצע עבורכם בתהליך הקידום:

  • ניתוח תחרות בתחומכם: החברה תערוך ניתוח תחרותי של האתר שלכם ושל מתחריכם, כדי לקבל את התמונה הברורה ביותר לגבי סדר גודל נוכחות הרשת של הפירמה שלכם ואת הסטטוס הקידומי הקיים לאתר שלכם, על מנת להעריך מראש את כמות וסדר הפעולות הדרושות כדי לשפר את הדירוג שלו, כבר בשלב ההתחלתי של תהליך הקידום על ידינו.
  • אופטימיזציה של התוכן: אנו נעבוד עמכם כדי לייצר תוכן איכותי ומועיל שיהיה רלוונטי ומעניין לקהל היעד שלכם.
  • בניית קישורים: קורנגה תעבוד במרץ כדי לבנות פרופיל קישורים לאתר שלכם, שיגיעו מאתרים איכותיים ורלוונטיים, מה שיעזור לדחוף את הנכס המקוון שלכם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל ודומיו.

אם אתם רוצים להביא את העסק שלכם לראש התוצאות, אנחנו – חברת קורנגה הבחירה הטובה ביותר עבורכם. עם ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום השיווק דיגיטלי ועם מיטב החומר האנושי בענף זה, אנו נוכל לעזור לכם לבצע את כל הצעדים הדרושים כדי לקדם את האתר שלכם ולהגדיל את החשיפה האינטרנטית לעסק שלכם ולהשפיע על גודל תיק הלקוחות שלכם.

קידום אתרים הוא תהליך מתמשך, אך הוא צפוי להיות בעל ערך רב מאוד עבורכם – יותר תנועת גולשים לאתר, יותר לידים ויותר מכירות אונליין.

מעוניינים לשמוע יותר? מוכנים לקדם את הפירמה שלכם לטופ בגוגל? חייגו אלינו או השאירו פרטים בטופס שלפניכם ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם.

אלעד גושקס

אלעד גושקס

מנהל מחלקת SEO, קידום אתרים בחברת קורנגה

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

בניית אתרים מקצועית - קורנגה נתניה

איך בוחרים מקדם אתרים ?

תוכן עניינים עסקים וחברות נעזרים בגופים חיצוניים בחיי היומיום העסקיים שלהם. חלק מאותן חברות צד שלישי מספקות מוצרים וחלקן מעניקות שירותים למטרות שונות. כאשר מדובר

קרא עוד »
איך להפוך עסק למותג ? מאמר מאת קורנגה חברת שיווק דיגיטלי

איך להפוך מעסק למותג?

תוכן עניינים   הזירה התחרותית התובענית והצפופה מחייבת עסקים לחשוב באופן יצירתי, מחוץ לקופסא, לחדש כל הזמן לקהל לקוחותיהם ולשדרג את הפעילות העסקית בדרך שתאפשר

קרא עוד »