מי בכלל צריך מומחה קידום ממומן (PPC)?

גם מומחה קידום ממומן מוצאים בחברת קורנגה

עולם הקידום ממומן/פרסום/שיווק ממומן נמדד באמצעות פעולות גולשים ( Pay Per Click= תשלום לפי הקלקה).

פשוט וקל לתפעול ככל שיצטייר, הודות לשיווק אגרסיבי, ערוץ הקידום הממומן הוא עולם מורכב שחייבים להבין אותו טוב מאוד בטרם פותחים בו קמפיין גדול ומזינים עבורו את כרטיס האשראי. מוטב עבורכם שתפנימו (לפני שזה יעלה לכם בלא מעט כסף מבוזבז): "חבר" בלי רקע משמעותי בתחום השיווק הדיגיטלי (ובקידום ממומן בפרט) אשר אומר לכם שהוא יקדם עבורכם את הנכסים האינטרנטיים שלכם בקלות, מפני שזה קל ונוח לתפעול ו"חבל שתשלמו עמלה לאיש מקצוע. פשוט שימו כרטיס אשראי, תרשמו כמה מודעות והנה הלקוחות בדרך לעוף עליכם"… בסבירות גבוהה שיעשה עוול לעסק ולכיס שלכם בסופו של דבר! מכרים וחברים משכנעים אתכם שזהו תחום קל – שלא מצריך הרבה ידע מוקדם?

מומחה קידום ממומן בגוגל - קורנגה בע"מ

אז זהו שלא!

בעלי פלטפורמות הפרסום המעוניינים כי כל בעל עסק רענן יניח בקופתם תקציב, מגישים לבעל העסק על מגש של כסף (תרתי משמע) כלים חינמיים ידידותיים ואינטואיטיביים, ובעלי יכולות אוטומטיות להשיג לבעל העסק כמה שיותר חשיפה. אז נכון, אכן פלטפורמות ה PPC הינן אפקטיביות מאוד (שוב, בידיים מיומנות) וגם בשימוש והגדרת פרסום ע"י אדם בעל ידע בסיסי ביותר בשיווק דיגיטלי, ניתן אולי לקבל תוצאות די סבירות שאולי יכסו את עלויות הקמפיין שהעליתם לאוויר (בגוגל, פייסבוק, אתרים אחרים וכד')

אך מה לגבי רווחים נאים עבור העסק?

אז ככה, מבט חטוף מצד עין מקצועית ומנוסה בתחום, יכול לחסוך לכם עשרות אחוזים מהתקציב המושקע  בקמפיין, ולמקד את הפרסום לקהלי היעד הנכונים לבעל העסק.

דוגמא שאני אוהב להזכיר מתוך ניסיוני בעבודה עם לקוחות:

בעל עסק מתחום ה"דקים" למרפסת, גינה וכו' (סֶפֶן בעברית) שפרסם בכוחות עצמו במשך מספר שנים והיה מאוד מרוצה מנתוני הפרסום אליהם נחשף מידי יום, שבוע, וחודש ולטענתו זכה ל"כמות חשיפות מטורפת", וכמות כניסות מספקת לאתר (שייצרו לו תנועה טובה של לקוחות פוטנציאלים). אם כן אותו בעלי עסק, הסכים לתת לנו- המומחים של קורנגה, להעלות עבורו קמפיין ממומן מקצועי. לטענתו, הופתע לגלות שכבר בשבוע הראשון לפעילות הקמפיין, גדלה החשיפה לנכס המקוון שלו, בשיעורים שאינם פרופורציונליים ואיתם גם כמות הכניסות לאתר.

לאחר מכן, הוצגו לו העובדות כי 30% מהתקציב שלו עד היום, בוזבז בידי סקרנים שחיפשו "מסכים דקים" מאחר ובהגדרות הפרסום לא הגביל את המערכת להופיע אך ורק בביטויים ממוקדים למוצר שלו, והביטוי "דקים" מופיע בתוך הביטוי "מסכים דקים". כלומר במילים פשוטות: מודעות הפרסום שלו הופיעו בשאילתות חיפוש שאינן רלוונטיות.

ההבנה של בעל העסק כי פרסום על ידי מקצוענים משתלם לו בהרבה מהשיטה שבה נקט בעצמו, הגיעה כאשר כמות הפניות מצד לקוחות ממוקדים עלתה ועימה גם כמות העסקאות שנולדו מפעילות זו (וכל זאת באותה מסגרת תקציבית שקדמה לשירותינו המקצועיים).

PPC לעסק - קורנגה שיווק דיגיטלי

לסיכום – כדאיות שכירת שירותיו של מומחה קידום ממומן

קידום ממומן, הינו תחום מתפתח וצובר תאוצה, ככל שהטכנולוגיה מתפתחת ולא בכדי. היכולת של פלטפורמות טכנולוגיות לבצע מדידה בשיעורי דיוק גבוהים ביותר מאפשרת לבעלי העסקים, לא רק לחוש או לשער שההתגברות בהכנסות ורווחי החברה היא כתוצאה מהשקעה בפרסומות, אלא לחזות ולקבל הוכחות למקור הגעת העסקאות וכימות מדויק של ההחזר על ההשקעה בפרסום.

אז מדוע כדאי לכם להשקיע במומחה קידום ממומן ?

  • יכולת פרסום מאד ממוקדת- למשל עבור מבצע מסוים שמוגבל בזמן, למכירות סוף עונה/חיסול מלאי וכדומה.
  • הופעה כמעט מיידית בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל (לאחר שהגדרתם וניסחתם מודעה והצעתם סכום בשיטת המכירה פומבית של ממשק ה-  Google Ads). אין המתנה ותהליכים מתמשכים ומורכבים, כדי להיות מוצגים בעמוד התוצאות הראשון של גוגל (בחלק של המודעות, שמצויין לגולשים כ"מודעה").
  • קמפיין קידום ממומן, הוא אידיאלי עבור מבצעי שיווק אגרסיביים / מבצעים מוגבלים בזמן/ השקות של ליין מוצרים וכו'.

עכשיו אחרי שעברנו על הסיבות בגינן שווה לכם בתנאי מסוימים, להקים קמפיינים ממומנים בגוגל ושאר מנועי חיפוש מובילים, נעבור ברשותכם על השאלה שאתם בוודאי כבר שואלים את עצמכם מתחילת המאמר…

למה לי לפנות למומחי קידום ממומן של חברת קורנגה

מחלקת הקידום ממומן (PPC) שלנו כבר בת 20 שנה (אנו פועלים בזירת השיווק דיגיטלי, כבר משנת 2002 – ראשית תקופת האינטרנט המהיר בישראל) ומספיק מנוסה ומהוקצעת כדי לדעת את רזי ה"טרגוט" והבאת הלקוחות הנכונים ביותר עבור כל עסק, חברה וארגון המעוניין לזכות בחשיפה משמעותית באינטרנט והגדלת הטראפיק של לקוחות פוטנציאליים לאתר.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

הקמת אפליקציות - קורנגה שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

הקמת אפליקציות 📱

עולם העסקים נמצא במירוץ אחר אפליקציות שונות ומגוונות, כאשר מבחינת לקוח הקצה, התועלת שלו מפיתוח האפליקציות היא: שיפור איכות חייהם וקבלת מענה ממשי לצרכיהם היומיומיים

קרא עוד »
בניית אתרי תדמית לכל סוגי העסקים - קורנגה שיווק דיגיטלי משנת 2002

בניית אתרי תדמית

תוכן עניינים נכס דיגיטלי אמיתי הוא אתר הנמצא בשליטתכם המלאה, רשום תחת השם שלכם ומנוהל על ידיכם. הכוונה היא לאתר בית המייצג את העסק שלכם

קרא עוד »