קניית קישורים – איך עושים את זה כמו שצריך ?

הקמת אתרי תדמית - קורנגה בע"מ

רוב האנשים המאתרים שירותים או מוצרים אחריהם מחפשים, ניגשים קודם כל לרשת האינטרנט ומעושים זאת באמצעות מנועי החיפוש הקיימים. אחד מאותם מנועי חיפוש מוכרים הוא אתר גוגל הידוע והטוב.

אולם האם אי פעם חשבנו לעצמנו כיצד מתבצע קידום האתרים דרך גוגל ? מהן הפעולות הנדרשות מבעלי האתר בכדי שדווקא הוא יהיה זה שיימצא בתוצאות החיפוש השונות ובמקומות הראשונים? מענה על שאלות אלו יצריך מעבר על הוראות ולמידה אינטנסיבית לאורך זמן.

אולם ישנם כמה דברים פשוטים ויעילים שיביאו לתוצאות מוכחות. קניית קישורים היא אחת שכזו.

לשם מה נחוצה קניית קישורים לתהליך קידום אתרים ?

קניית קישורים מתארת פעולה בה אתר אינטרנט המייצג חברה או בית עסק, מבקש לעבות את התכנים הקיימים בין דפי האתר שלו, ולהפנות קישורים אל ו-מאותו אתר החוצה. "החוצה"- אל תוך אתרי אינטרנט אחרים המדברים את אותו התחום ואת אותו עולם תוכן הזהה לזה של האתר המקודם.

כך בצורה זו הרובוט הסורק של גוגל מבין כי האתר עליו מתבצע קידום אורגני, קשור בצורה זו או אחרת אל אתר דומה ובעל תוכן עשיר ורלוונטי. או אז מבין הוא כי אותו אתר יהיה רלוונטי ונכון לגולש שמצא את אשר חיפש בצורה מועילה הרבה יותר.

בדרך כלל, קניית קישורים תהיה ביחס ישיר לרשימת מילות וביטויי המפתח עליהם מבוצע הקידום.

למשל, אם בית העסק מייצר מטבחים כפריים, וחברת הקידום של אותו אתר תרכוש קישורים עבורו, אזי תעשה זאת באותו עולם תוכן, לצד היצמדות לרשימה הראשונית המקודמת. אולם, חשוב לזכור בנקודה זו כי גוגל מכירה את כל המניפולציות שחלק ממקדמי האתרים מבצעים, כגון רכישת קישורים אשר מאפירה את התכנים האמיתיים של אותו אתר.

כלומר, תכנים שנרכשו ואינם משקפים את פועלו של העסק או מנסים לרמות את היותו של האתר רלוונטי בצורה זו או אחרת. במקרים שכאלו נקבל פסילות וגוגל תדרג אותנו לא במקומות להם ציפינו וייחלנו.

לסיכומו של דבר ניתן בהחלט לומר כי קניית קישורים הינה פעולה הכרחית ברוב פעולות קידום האתרים כיום.

אך לצד כל זה מוטב לזכור, כי לא בכל פעם ובד"כ לא באופן תדיר, עלינו לרכוש קישורים חיצוניים!

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

קידום בגוגל – SEO

קורנגה חברה המתמחה במתן שירות ופתרונות קידום אתרים ובניית אתרים הוקמה בשנת 2002, ונחשבת לאחת מהחברות הוותיקות והמובילות בתחומה בישראל- שיווק באינטרנט ואופטימיזציה למנועי חיפוש-SEO.

קרא עוד »