הסרת אזכורים שליליים

הסרת אזכורים שליליים - קורנגה בע"מ

תוכן עניינים

"הסרת אזכורים שליליים" באינטרנט, הינה חלק מתהליך שלם הנקרא "ניהול מוניטין ברשת" ומדבר על דחיקת האזכורים השליליים על אותו אדם/ חברה / מותג – במנועי החיפוש או ברחבי הרשת.

פוליטיקאי / איש עסקים או חברה מוכרת בציבור, מועדים להכפשות ברשת על בסיס יומיומי, כאשר  בכל יום צצות כתבות ואזכורים רבים שליליים אשר עלולים להרוס את המוניטין הטוב עליו עמלו שנים רבות – השפעתם של אזכורים שליליים יכולה להיות הרסנית (גם אם אינה נכונה), גם באופן אישי וגם באופן עסקי והתאוששות מסיטואציה שכזו עלולה להימשך זמן רב.


כתבות או אזכורים שליליים יכולים להופיע במקרים שונים כמו למשל:

  • העסק שלכם העניק לפני תקופה שירות לקוחות לא מקצועי והלקוח העלה תגובה שלילית ולא מחמיאה שקפצה לעיניו של לקוח פוטנציאלי שביקש לרכוש מכם מוצר כלשהו.
  • נאלצתם לפטר עובד מהחברה וקבלתם תביעה מבית הדין לעבודה בגין פיטורין שאינם מוצדקים. פסק הדין יופיע באזכורים שליליים – מה שעלול להבריח משקיעים פוטנציאליים בעסק שלכם.
  • רופא/ מנתח פלסטי אשר הוגשה נגדו תלונה לא מוצדקת ושמו הוכפש – אנשים ימנעו מלהגיע אליו לטיפולים.

ועוד דוגמאות רבות ומגוונות…

אלו המכירים את כוחה של רשת האינטרנט, יודעים כי לא ניתן (כמעט) להסיר אזכורים שליליים, אך בהחלט יש מה לעשות על מנת למזער נזקים וזאת באמצעות העלאת תוכן חיובי איכותי אשר יוריד את התוכן השלילי מהעמודים הראשונים בגוגל, אליהם מגיעים מרבית הגולשים.

מה חשוב לדעת בהסרת אזכורים שליליים בגוגל ?

ראשית כל, דעו שיש מה לעשות ! זה הדבר החשוב ביותר שעליכם לדעת, אך יחד עם זאת חשוב לעשות זאת נכון ולא באופן חובבני. על מנת לבצע הסרת אזכורים שליליים בגוגל, מומלץ לפנות לחברה המתמחה בניהול מוניטין ברשת שיודעת כיצד לדחוק את כל האזכורים השליליים ממנועי החיפוש השונים, כמו גם כיצד והיכן לפזר תוכן חיובי בתדירות ובכמות גדולה, אשר תסייע לדחוק ולהעלים את הרושם השלילי הנוצר.

בעלי עסקים/ מנכ"לים/ יזמים וכדומה הנפגעים מתוכן שלילי, נפגעים לא רק ברמה האישית, אלא גם ואולי בעיקר, ברמה העסקית, שכן, לקוחות פוטנציאליים / קשרים עסקיים ייפגעו כאשר יתקלו באותו תוכן שלילי ועלולים להתרחק ולהימנע מכל התקשרות עסקית אתכם.

האם ניתן להסיר אזכורים שליליים באופן עצמאי? התשובה היא- כן. אבל…. ניהול מוניטין ברשת דורש זמן, ידע, מיומנות והכרת עולם הדיגיטל לעומקו ולרחובו. מתוך הנחה כי ליזם/ מנכ"ל/ איש עסקים אין את הזמן, או את הידע הנדרש על מנת "לשבת" על המחשב ולהעלות תכנים חיוביים באופן שוטף שיציף את הרשת במקומות הרלוונטיים, מומלץ שלא לבצע פעולות אלו באופן עצמאי אלא, לפנות לחברה אשר מתמחה בניהול מוניטין ברשת ובהסרת אזכורים שליליים ממנועי החיפוש. כך, בצורה זו, תוכלו לצמצם נזקים במהירות מרבית ובאופן מקצועי אשר ימזער את הפגיעה בעסק ובתדמיתו.

הסרת אזכורים שליליים וניהול מוניטין ברשת בידי קורנגה

איש עסקים / יזם / בעל חברה אשר נפגעו מאזכורים שליליים ברשת, זקוקים לניהול מוניטין ברשת באופן מיידי ואנו כאן על מנת לסייע.
חברת קורנגה, פועלת בעולם הדיגיטל מעל 20 שנה ולה הצלחות מרובות בהסרת והעלמת אזכורים ותכנים שליליים ובניהול מוניטין ברשת.
לחברה ניסיון רב בתחום הציבורי/ פוליטי / פרטי וביצירת תדמית חיובית, אמינה, תוך דחיקת/ העלמת אזכורים שליליים במנועי החיפוש.
חברת קורנגה מחזיקה בתג גוגל פרטנר (Google partner) היוקרתי עבור ביצוע עבודה מקצועית, איכותית ובלתי מתפשרת לאורך שנים בתחום הקידום ממומן (PPC).

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

צוות קורנגה לניהול מוניטין ברשת.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

קידום ממומן או אורגני? מאמר מאת קורנגה

קידום ממומן או אורגני ?

תוכן עניינים קידום אורגני וקידום ממומן שונים במהות התכלית האחד מהשני, לכן כל ניסיון להכיל האחד לגבי השני נידון לכישלון בסופו של דבר. ראשית, חשוב

קרא עוד »
קידום אתרים בחו"ל - קורנגה שיווק דיגיטלי מ-2002

קידום אתרים בחו"ל

תוכן עניינים   רבים מבעלי העסקים בישראל רוצים למכור את מרכולתם או שירותיהם מעבר לים, בחיפוש אחר הגדלת חוג הלקוחות והרחבת תזרים המזומנים בשורה התחתונה!

קרא עוד »