מה זה ניהול מוניטין ברשת (online reputation management) ?

ניהול מוניטין ברשת - קורנגה בע"מ
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

ניהול מוניטין באינטרנט (ORM בקיצור), נחשב כיום לאחד מהתחומים החמים ביותר בעולם הדיגיטל, בטח ובטח כאשר מדובר על ניהול מוניטין בגוגל.

כולנו עושים זאת – “מגגלים” במנוע החיפוש של גוגל אודות אדם/ חברה/ עסק אתו אנו מתעתדים לבצע עסקה/ התקשרות כזו או אחרת – בין אם השכרת דירה, סגירת עסקה ובין אם קבלת עובד פוטנציאלי, או סתם בשביל הריגוש “הצהוב”. אך בעולם העסקי, יותר ויותר חברות/ ארגונים/ אנשי עסקים מגלים (לעתים במקרה) כי כאשר מחפשים את שמם/ שם המותג/ החברה בגוגל- עולות תוצאות ואזכורים שליליים אודותיהם, מה שעלול לגרום לביטול עסקה/ ירידה בהכנסה/ נטישת לקוחות ומעבר למתחרים וכדומה.

ניהול מוניטין מקוון הוא למעשה סך הפעולות אותן מבצעת חברה מומחית לניהול מוניטין באינטרנט, על מנת להסיר, או לדחוק את האזכורים השליליים, תוך שיפור המוניטין של הנפגע.


לעסק יש מוניטין שלילי ברשת. מה עושים ?

אמנם כלשון האימרה המפורסמת- “מה שעולה לאינטרנט נשאר לנצח”, עדיין ניתן להשפיע על התוצאות במנוע החיפוש, כאשר הפרמטר העיקרי הוא- הזמן, קרי- ככל שהאזכורים השליליים רבים יותר ומפוזרים יותר ברשת (בעיקר באתרים/ עמודים חזקים), כך ייקח זמן רב יותר לדחוק אותם מהעמודים הראשונים בגוגל.

למעשה, ניהול מוניטין ברשת, אם נפשט את המונח, מדבר על ” קידום אורגני הפוך ” (Reverse SEO) – במקום לקדם אתר אחד עם ביטויי מפתח רבים – אנו מקדמים ביטויי מפתח רבים על אתר אחד, קרי, אנו מקדמים תוצאות מפרגנות/ חיוביות רבות ככל הניתן, שיעלו על חשבון אלו השליליות.


מתי מומלץ לעשות ניהול מוניטין ברשת ?

עצה שלנו- תמיד!

אם החברה / העסק שלכם חשובים לכם, מומלץ לבצע ניהול מוניטין באינטרנט באופן שוטף ולא לחכות לאזכורים השליליים להפתיע ולבטל לכם עסקאות/ מכירות, שכן, ניהול מוניטין איכותי ומעמיק דורש זמן וטכניקות ייעודיות לדחיקת האזכורים השליליים ועד שאלו אכן יידחקו לעמודים המרוחקים בגוגל (בז’רגון המקצועי sandbox google) נדרש זמן מינימום של 6 חודשים לערך עד שמתחילים לראות תוצאות.


האם ניתן לעשות ניהול מוניטין באופן עצמאי?

זו שאלה מצוינת ובכנות נענה עליה- כן, אך עם ציון כוכבית לידה, שכן, כל חברה / עסק/ איש עסקים אשר מעוניינים לקבל לידים איכותיים לביצוע עסקאות, אמורים לבצע ניהול מוניטין באופן שוטף וכפי שציינו קודם, ניהול מוניטין הינו משאב זמן כבד במיוחד, המצריך התמדה וטיפול שוטף, מה שלא תמיד יש לכל אחד, בטח ובטח אם אינכם מתמחים בכך.

אנו מניחים כי אם תשוטטו ברחבי הרשת, תוכלו למצוא כלים יישומיים לניהול מוניטין עצמי ברשת, אך ברגע שיתחיל התהליך, סביר להניח כי תבינו בעצמכם כי תהליך דחיקת האזכורים הרחק “מאור הזרקורים” דורש התערבות ופעולות מקצועיות מעמיקות ונרחבות ולכן ההמלצה היא לצור קשר עם חברה מקצועית לקידום אתרים שמתמחה בניהול מוניטין באינטרנט.


קורנגה – חברת קידום אתרים וניהול מוניטין ברשת

ניהול מוניטין באינטרנט אינו משחק ילדים ודורש ניהול מקצועי, איכותי ובלתי מתפשר! אנו בחברת קורנגה נתאים את עצמנו לדרישה שלכם, במידה ואתם מבקשים לבצע ניהול מוניטין שוטף (מומלץ) ובין אם ניהול מוניטין ממוקד להסרת תכנים שליליים או דחיקתם לעמודים האחוריים בגוגל.

חברות/ עסקים/ אנשי עסקים- אם חשובה לכם תדמית נקייה ואמינה, אתם זקוקים לניהול מוניטין אמין במקסימום!

חברת קורנגה, מתמחה מזה קרוב ל- 20 שנה בעולם הדיגיטל, עם הצלחות מוכחות בניקוי מוניטין ברשת וטיפול במוניטין של עסקים ואישים רבים.

אנו מחזיקים בניסיון בזירה הפוליטית/ ציבורית/ פרטית בכל הקשור ליצירת תדמית חיובית באינטרנט ודחיקת אזכורים שליליים.

חברת קורנגה מחזיקה בתג גוגל פרטנר (Google partner) היוקרתי המעיד על איכות ומקצועיות בלתי מתפשרת של החברה לאורך שנים בתחום ה- SEO קידום אורגני, כמו גם בתחומי שיווק דיגיטלי אחרים, תוך עמידה בסטנדרטים קשוחים במיוחד.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת. צוות קורנגה לניהול מוניטין באינטרנט.

כתבו לנו

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

דפי נחיתה

דפי נחיתה בעולם השיווק באינטרנט, מקובל לחשוב כי באם נשכיל להקים אתר אינטרנט לבית העסק שלנו ונספר אודות אופי החברה, בדרך זו נכיר לקהל הלקוחות את

קרא עוד »
חברות היי טק מפספסות בענק את גוגל - מאמר של קורנגה קידום אתרים

אחריות מנכ”ל

כמנכ”ל אני מבין היטב את האחריות הגדולה הרובצת לפתחי, למעשה מדובר באחריות כוללת ישירה ועקיפה על כל מהלך שמבוצע בחברה, על כל דבר שכל עובד

קרא עוד »