בואו נדבר על עמודי נחיתה עבור קידום אתרים בגוגל

קידום אתר באמצעות דפי נחיתה - מאמר של קורנגה
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

אולי לא נעים לחשוב על כך, והרבה מאיתנו חווים “משבר יצירתיות” בדיוק במקרים כאלה, אך חשוב לזכור את הדבר הכי הכי חשוב בעמודי נחיתה, מעבר לעיצובים המושקעים שהם כמובן חשובים, ומעבר למסגור הדברים ולבניית הקונספט: אנחנו מדברים כמובן על התוכן עצמו, ועל כמה שחשוב להשקיע בו בקפידה ובכבוד הראוי לו.

אז איך תעשו זאת? בעזרת המדריך הבא שהכנו עבורכם, תוכלו להפוך למקצועני דפי נחיתה ולמומחי תוכן הייעודי לדפים אלו.

קודם כל – התרווחו לאחור בכסא

זה אולי נשמע כמו הדבר האחרון שאתם רוצים לעשות כרגע, אבל חשבו על כך: מבחינתו של הגולש שהגיע ולחץ על הקישור לדף הנחיתה שלכם, למעשה מדובר בסיטואציה שצריכה להיות למעשה מאד נוחה ואף נעימה לכם: הדבר משול לאדם שבא והתיישב לידכם, וזאת במיוחד כדי לשמוע – ברוגע ובכיף – על המוצר שלכם. לכן כל צעד פזיז שתעשו, שיווק יתר ובכלל הענקת תחושה שאתם להוטים מדי למכור, רק ירתיעו אותו (ובצדק), ויעניקו לו את הרושם שאינכם באמת בטוחים במוצר מפני שאתם מזדרזים מדי למכור אותו.

וכעת – לניסוח

אחרי שנכנסתם ל”מוד” הנכון של אופן הפעולה, יגיע הזמן להגיד את כל הדברים הטובים שאתם רוצים לסקרן ולעורר דרכם גירוי בקרב הגולש. אך ממש כמו סיפור שכתוב טוב, הקפידו לשמור על הכלל הראשון האמור על כתיבת סיפורים טובים, והוא – “showing, not telling”; כלומר לתאר בכמה מילים קצרות את המצב, ובכך להוביל את הקורא לבד למקומות שאליהם הוא אמור להגיע, ולתחושות שהוא אמור להרגיש.

כך למשל, הקפידו להימנע כמה שאפשר ממילים מפוצצות כמו “יוצא דופן”, “מהפכני” או “משתלם”, והעדיפו ניסוחים מעודנים ומרומזים יותר כמו “בעל רמת דיוק בסדר גודל X”, “הראשון שמסוגל לעשות כך וכך”, ונקיבת מחיר ספציפי.

כך יבינו הקוראים שלכם מעצמם את מה שיש להבין, וכל זאת עוד לפני ששיווקתם באופן אקטיבי או הנעתם לאיזושהי פעולה.

ובאופן מפורט עוד (קצת) יותר

זיכרו כי ניסוח עמודי נחיתה שונה עדיין במהותו מכתיבת קידום אתרים בגוגל באופן כללי, מפני שבשונה מדפים כלליים של קידום אתרים בגוגל המוכרים לכולנו, בהם ההתעכבות על כל מילה ומילה אינה תמיד קריטית, הרי שכאן המקרה בדיוק הפוך: כל מילה צריכה להיקרא ולהיאמר מספר פעמים כדי להיות בטוחים שהיא נמצאת במקום הנכון, אם בכלל מקומה בדף הנחיתה שלכם. אך עם זאת חשוב מאד לזכור, כי במיוחד בתחום כללי וסובייקטיבי כמו כתיבת תוכן בעת קידום אתרים ובניסוח דפי נחיתה באופן ספציפי, אין באמת דבר כזה “מושלם” באופן אחיד, מפני שלכל אחד סגנון משלו ודרך ייחודית לו להעביר (ולקבל) את הדברים בצורה הטובה ביותר עבורו.

לכן, חשוב מאד להשקיע בבחירת המילים, אך מומלץ להקצות לשם כך פרק זמן מסוים שאותו לא תעברו – ופשוט תפרסמו; כדי לא להישאב חלילה ל”לופ” שימנע מכם לקוחות פוטנציאליים וזמן יקר ערך למציאת לקוחות חדשים.

כתבו לנו

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

קידום מילות מפתח - קורנגה

קידום מילות מפתח באתר 🔐

הצורך בקידום אתרים, נובע ממבנה הרשת הדיגיטלית הצפופה, וגם מהצורך לפעול לפי החוקים של מנוע החיפוש גוגל. חשוב להתמקד בחלוקת הערך לגולשים, לכתוב תוכן רלבנטי

קרא עוד »
קידום אתרים בחו"ל - קורנגה שיווק דיגיטלי מ-2002

קידום אתרים בחו”ל

רבים מבעלי העסקים בישראל רוצים למכור את מרכולתם או שירותיהם מעבר לים, בחיפוש אחר הגדלת חוג הלקוחות והרחבת תזרים המזומנים בשורה התחתונה! ובכן..על מנת לעשות

קרא עוד »