אפליקציות לעסקים וחברות

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

בשנתיים האחרונות תחום האפליקציות צבר תאוצה מטורפת כאשר תחת כל עץ רענן חברות הקימו אפליקציות שונות ומגוונות, חלקן נועדו לשמר את תדמית המותג ותו לא, חלקן מהוות כלי נוסף לטובת קשר עם הלקוחות וחלקן גם נועדו לרכישה והזמנת מוצרים/שרותים.

אפליקציות לעסקים וחברות – הדבר היחיד המשותף לכל אלו הנו המחיר הגבוה אותו תשלמו על מנת להקים אפליקציה ופרק הזמן שייקח להקימה.

כמובן שיש חברות קידום אתרים רבות ותכנתים למינהם שיבנו עבורכם אפליקציה זולה במחיר אך נכון להיום ועקב חוסר הידע של בעלי העסקים בתחום, איני ממליץ על כך כלל וכלל, שכן ייתכן והאפליקציה כלל לא תוכל לבצע את הנדרש בהמשך הדרך, הכל תלוי אפיון ראשוני, קוד פיתוח ויכולות של אותו תכנת.

כעת נסו לדמיין איך בכלל אתם מאפיינים עבור אותו תכנת את הצרכים של העסק וכיצד זה מתורגם לשפה המקצועית על מנת להקים בדיוק את האפליקציה הנדרשת.

ישנם מספר אפשרויות להקמת אפליקציה, אז בואו נתחיל קודם לעשות סדר בין האפליקציות השונות וההבדלים בינהן:

1.web app: האפשרות הטובה ביותר למקסם אתר אינטרנט ולהמנע מפיתוח יקר של אפליקציה, הקמת אתר ריספונסיבי (responsive) המציג את האתר באופן מיטבי בכל מכשיר קצה, חוסך זמן יקר בעדכון מספר מערכות ניהול ומאפשר חשיפה רחבה מכל מכשיר.אופציה זו הנה המועדפת מכל הבחינות.

2.Native app: אפליקציה שנבנתה במיוחד עבור מכשירי קצה בלבד ומאפשרת חווית משתמש מותאמת יותר לגודל המכשיר ולאפשרויות גלישה, יחד עם זאת דורשת פיתוח יקר ומשאב זמן, מוגבלת רק למכשירי קצה (לא מופיעה ברשת) דורשת אישור להעלאה לחנויות האפליקציות מגוגל או אפל ולרוב גם קיים תשלום נוסף להורדות בחנויות אלו.

3.Hybrid app: אפליקציה המשלבת תוכן מאתר האינטרנט ומידע נוסף המגיע מהאפליקציה, מדובר באופציה הטובה בעיקר לחברות גדולות היכולות לממן פיתוח של אפליקציה ואתר בו זמנית ושילוב התוכן בין השניים. אפשרות זו פחות מומלצת שכן בעבודה השוטפת תידרש עבודת עדכון תוך ריבוי מערכות ניהול ובפרקטיקה של היום יום הדבר לרוב אינו מבוצע כיאות. דבר הגורם לנטישת האפליקציה על ידי הגולשים וכישלון שיווקי.

אז מה מתאים יותר לעסק/חברה?

התשובה כמו במקרים רבים אחרים תלויה בסוג החברה/עסק, יכולות כספיות ופרקטיות על מנת לנהל את הפלטפורמות השונות.

לרוב הדבר אינו מתקיים במציאות ולכן אנו ממליצים על הקמת אתר ריספונסיבי, כזה המאפשר לעלות מידע ועדכונים ממקום אחד ובכך לעדכן את כל הפלטפורמות ולשמור על אחידות מידע ותוכן.

גם בהיבט הכספי מדובר באופציה הזולה ביותר והפרקטית ביותר.

לפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות אלינו.

בברכה,

צוות קורנגה,

כנסו עוד לבלוג שלנו בנושא מה חשוב לדעת על קידום אורגני

כתבו לנו

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

קידום אתרים במרכז - קורנגה שיווק דיגיטלי במרכז, משנת 2002

קידום אתרים במרכז 🔝

אזור המרכז (מתל אביב עד נתניה בצפון ועד אשדוד בדרום) הוא לב העסקים של מדינת ישראל, בשל גודל האוכלוסייה שהתיישבה בו ומניעה את המסחר וכלכלה.

קרא עוד »
הסרת אזכורים שליליים - קורנגה בע"מ

הסרת אזכורים שליליים

“הסרת אזכורים שליליים” באינטרנט, הינה חלק מתהליך שלם הנקרא “ניהול מוניטין ברשת” ומדבר על דחיקת האזכורים השליליים על אותו אדם/ חברה / מותג – במנועי

קרא עוד »