שאלות ותשובות
כבעל עסק המשרת אזור מצומצם, האם עליי לקדם את האתר

שלום רב,

כבעל עסק מקומי המוכר רק לאזור הפיזי בו ממוקם העסק חשוב מאד להגדיל את קהל הקונים, זאת על מנת לשרוד כלכלית ולפתח מנוע צמיחה לעסק, הרי אזור מקומי מוגבל מאד בכוח הקנייה שלו ובכמות הצרכנים הרלוונטים. כיום אין משמעות למיקום העסק מבחינה פיזית שכן באמצעות אתר מסחר אתה יכול למכור מוצרים בכל מקום בישראל או מחוצה לה. בכך למעשה אתר מסחר מקודם אורגנית הופך את העסק שלך לרשת חנויות(בהשוואה למציאות) ואף יותר מכך, הקונים שלך מחפשים מדי יום בגוגל ולכן קריטי שתהיה לעסק שלך נוכחות בתוצאות החיפוש.

אני בעל עסק קטן, האם כדאי לי לקדם את האתר

אני בעל עסק קטן, האם כדאי לי לקדם את האתר

שלום רב,

במקרה שלך התשובה ברורה וחיובית!

עסק קטן/בינוי בגודלו אינו יכול להרשות לעצמו משרד פרסום מקצועי או גיוס של איש שיווק כשכיר. לכן קידום אורגני משמש כזרוע שיווקית/מכירתי של העסק ולמעשה אמור להפוך למקור החזק ביותר של מכירות והנעת גולשים/צרכנים לפעולה.

הרי כעסק קטן אין לך חשיפה משמעותית ולכן חשוב מאד לתת לקידום האורגני לקדם את העסק שלך 24/7 מבלי שאתה למעשה תהיה מעורב בכך. יוצר מ-80% מהעסקים הקטנים מבצעים פעילות שיווקית מינורית כגון פליירים, ברושורים וכו’ ולכן אינן מחפשים ברמה הארצית הרחבה אלא לקהל יעד מצומצם ביותר. על מנת להגדיל את המכירות בעסק חובה לחשוף אותו באמצעות החיפוש בגוגל ולשם כך בדיוק נועד הקידום האורגני.

מה מומלץ יותר, קידום אורגני או ממומן

אומנם שתי השיטות מבוססות גוגל אך הדרישות לכל אחת מהן שונות לחלוטין וההבדל עצום למרות שבסופו של דבר שתי השיטות נועדו לייצר תעבורה של גולשים לאתר הבית.

קידום אורגני הנו תהליך ארוך הלוקח זמן להבשיל לכדי תוצאות מובהקות, קידום ממומן הנו תהליך קצר ומיידי ונועד לספק צורך מיידי כגון, מלאי שצריך למכור, מבצע ספציפי, או כל מבצע שיווקי אחר אותו יש להציף במהירות(עונתיות בביגוד, מלאי ישן, וכו’).

בקידום אורגני מדובר בעבודה שוטפת חודש בחודשו ולמשך כל חיי האתר/עסק, בקידום ממומן אתה בוחר מתי להתחיל ומתי לסיים וכמה בדיוק תשלם על כל הקלקה.

ישנם עוד הבדלים רבים עליהם ניתן לקרוא במאמרים באתר.

האם ניתן לקדם כל אתר בקידום אורגני

האם ניתן לקדם כל אתר בקידום אורגני – בעקרון התשובה חיובית אך חשוב לבדוק מספר דברים בטרם יוצאים לדרך, האם האתר מתאים לקידום מבחינת דרישות גוגל, האם הוא מכיל כמות מספקת של עמודים וכן הלאה. כל אלו ועוד פרמטרים רבים אמורים להיבדק בטרם תתחיל פעילות קידום.

לדוגמא, מיני סייט אינו ניתן לקידום אורגני בשל מבנה וכמות עמודים מינימלית, כמו כן ברבים מהמקרים המיני סייט אינו יושב בדומיין הלקוח אלא תחת דומיין אחר. כל מקרה לגופו אך בעקרון לא ניתן לקדם מיני סייט או יותר נכון חבל להשקיע בכך שכן כשמו כן הוא..

מה קידום אורגני עושה בעצם

קידום אורגני הנו הקידום האיכותי ביותר להבאת גולשים לאתר העסק, הקידום מבוצע באופן שוטף וקבוע חודש בחודשו ומבוסס על מחקר מילות מפתח וביטויים הרלוונטיים לתחום עיסוקו של הלקוח. על ידי ביצוע עשרות פעולות שונות ומגוונות האתר יופיע במיקומים גבוהים בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש, בכך העסק זוכה לחשיפה רחבה ואיכותית ולהגברת המכירות.

רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל? השאירו פרטים או התקשרו 073-2555000:

קבלו הצעת מחיר במקום
שינוי גודל גופנים
ניגודיות