שאלות ותשובות
האם מותר לקשר בין מספר אתרים של אותו עסק?

האם מותר לקשר בין מספר אתרים של אותו עסק?

אכן מותר אך חשוב להקפיד על כללי גוגל בנושא זה, שכן טעות קטנה עלולה להיחשב על ידי גוגל כניסיון הונאה ומכאן הדרך לענישה קצרה…

קידום אורגני – מה באמת חשוב לדעת?! לחץ כאן

קידום בדפי זהב, האם עדיין רלוונטי?

מעולם לא היה כל כך לא רלוונטי כמו בימינו, בפועל התשלום שלכם מקדם את דפי זהב שכן ההפנייה הנה לעמוד בדפי זהב המציג עוד עשרה עסקים בתחום שלך, הגולש בוחר לאן להקליק או להתקשר. בכך למעשה אתם משלמים לדפי זהב על קידום שלהם ולא לאתר שלכם. מדובר בשיטה מיושנת אשר אינה רלוונטית בעליל ואף עלולה לגרום לנזק לעסק.

מקום ראשון בגוגל-האם ניתן להבטיח זאת ללקוח?

חד משמעית לא!

גוגל אוסר זאת במפורש ואף מבצע רוטציה במיקומים מעת לעת, לכן כל הבטחה כזו אינה מגובה במעשים אלא בהונאה.

 

האם קידום אורגני יכול להוזיל עלויות תנועה לאתר לאגורות בודדות?

האם קידום אורגני יכול להוזיל עלויות תנועה לאתר לאגורות בודדות? בהחלט כן, קידום אורגני אשר הבשיל לעמוד הראשון בגוגל ברוב מילות החיפוש יכול להביא את האתר למצב של אגורות בודדות להקלקה. שכן רייטינר ממוצע של קידום אורגני הנו כ-2500 ש"ח אך מניב בסופו של תהליך מעל 10,000 כניסות ומעלה..

 

שיווק באינטרנט-מה הכי כדאי?

שאלה מורכבת שהמענה לגביה קיים במאמרים באתר, בגדול הכל תלוי תקציב, השיווק החשוב ביותר לעסקים כיום הנן שיווק דיגיטלי, קרי, עולם האינטרנט כל כל רבדיו ושיטות השיווק שלו, רק לאחר מכן הייתי שוקל אמצעי שיווק מסורתיים.

מדוע כל החברות דורשות חוזה לשנה מינימום ולא לפרק זמן פחות מכך

הסיבה הנה אופי התהליך והתקדמות הקדיום האורגני, חשוב להבין כי קידום אורגני הנו הפעולה האיטית ביותר בעולם השיווק ולעיתים יכולה להניב תוצאות רק לאחר שנה ויותר של עבודה רציפה. תלוי בתחום הלקוח והקידום הנדרש. לכן חברות מקצועיות העוסקות בקידום אורגני לא יקחו לקוח לפרק זמן פחות משנה, הדבר יעיד על חוסר רצינות ומקצועיות.

קידום אורגני או קידום ממומן

בקצרה, קידום אורגני הנו היעיל ביותר והכדאי ביותר לפרסום ושיווק העסק, אך אין לפסול קידום ממומן ומומלץ לשלבו במידה ונותר תקציב. במידה ואין, אזי קידום אורגני הנו המועדף.

מה השיווק המוצלח ביותר לעסק בתקציב נמוך?

קידום אורגני הנו האמצעי היעיל ביותר לקידום העסק שלך והמכירות, מליוני עסקים נתמכים באופן מובהק במכירות המגיעות אליהם ישירות מאתר הבית והקידום האורגני, התקציב קבוע חוש בחודשו ואין הפתעות, הגולשים המגיעים מקידום אורגני הנם האיכותיים ביותר.

האם עמוד מותג בפייסבוק עוזר לקדם את האתר

האם עמוד מותג בפייסבוק עוזר לקדם את האתר רק במידה ואתם מבצעים הפניות מהעמוד לאתר הבית אזי התנועה תסרק על ידי גוגל,

בכל מקרה חשוב מאד לזכור כי אין להפנות תנועה הפוכה, קרי, מהאתר לעמודי מותג ברשתות חברתיות.

יש לשמור על "משפך שיווקי" נכון ולהפנות אך ורק לאתר הבית מכל זירות הפעילות שלכם

האם עדכון תוכן באתר מסייע לקדם אותו

האם עדכון תוכן באתר מסייע לקדם אותו אכן כן, עדכוני תוכן הם המועדפים על גוגל מבחינת תקינות האתר ונכונותו מול קהל היעד אותו אמור לשרת.

הדבר למעשה מעיד כי העסק משקיע באתר ומעניק תשומת לב וזמן לספר לגולשים מה חדש ולכן גוגל מעניק דרוג לנושא זה

האם להמשיך לקדם אתר מקודם?

האם להמשיך לקדם אתר מקודם? התשובה חד משמעית כן!

גם אתר אשר מקודם באופן אופטימלי נדרש לתחזוקת קידום מעת לעת באופן שוטף,

ללא עדכונים אלו ואחרים האתר יאבד מדרוגו בגוגל והמשימה להחזרתו למיקומים עליונים תהיה קשה ויקרה.

לפרטים נוספים בנושא קידום אורגני בגוגל בכתבה הבאה

מה ההבדל בין קידום בישראל למדינות אחרות?

כללי הקידום בישראל שונים מעט או מבוצעים מעט אחרת מאשר ביתר העולם,

לדוגמא, קידום ב-com מצריך פעולות נוספות כאלו שלא מבוצעות בישראל.

אך חשוב לבדוק כל אזור סיומת(דומיין)בטרם לתחילת עבודת קידום

תוכן באנגלית ניתן לקידום בגוגל co.il

אכן כן, גוגל מאפשר לקדם אורגנית אתרים בעלי שפות רבות, גם בתוך אזור הסיומות של ישראל בה השפה העברית היא הרשמית.

הסיבה לכך היא שגולשים רבים קוראים תוכן באנגלית למרות החיפוש בגוגל ישראל, מה גם שהשפה האנלית היא המוכרת ביותר בתבל

וככזו גם גוגל מייחס לה חשיבות גבוהה בכל אזור זמן/גאורפי ברחבי הגלובוס.

האם העמוד בפייסבוק תורם לאתר הבית

האם העמוד בפייסבוק תורם לאתר הבית עמוד המותג ברשתות החברתיות תורמים לאתר הבית רק במידה והאתר מקבל הפניות מפוסטים, מבצעי החברה והטבות,

כל אלו ועוד תמיד אמורים להפנות לאתר להמשך קריאה/הורדה וכו'.

 

האם כדאי לקדם את האתר עצמאית?

האם כדאי לקדם את האתר עצמאית ? איני ממליץ על כך כלל וכלל, כבעל עסק אתה לא באמת יכול לקדם עצמאית את האתר, זאת מבלי לעסוק בקידום אורגני באופן שוטף כמקצוע, ישנם שינוים רבים ועדכונים מגוגל, ישנם סודות מקצוע הנרכשים לאחר זמן רב וניסיון ואת אלו אינך יכול לרכוש כהשכלה מקצועית.

לפרטים נוספים ועדכונים על קידום בגוגל לחץ כאן

 

כיצד מסירים עונש מגוגל?

לא בקלות זה בטוח!

הדבר תלוי במספר גורמים ואופי העבירה שבגינה האתר נענש, לעיתים העברות חמורות עד כדי נטישת האתר.

אך לרוב מדובר בעברות קלות יחסית הניתנות לתיקון וטיפול מול גוגל בטווח של חודשים בודדים.

קידום אורגני או ממומן?

מתוך הנחה כי מדובר בשיקול תקציבי אני ממליץ על קידום אורגני.

מדובר בקידום המניב ביותר בעלות הנמוכה ביותר על פני הזמן.

במשפט אחד:קידום אורגני יעיל מניב הקלקות בעלות זניחה של עשרות אגורות ולא שקלים רבים כפי שקורה בקידום הממומן.

כיצד מקשרים בין אתרים מאותה קבוצה עסקית

לא כל אתר אמור או צריך להיות מקושר לאחר, גם אם הם מאותה קבוצה. כמובן שרצוי להתייעץ עם איש מקצוע שכן כל אתר מייצג מן הסתם פעילות אחרת שלאו דווקא נושקת או קשורה לשני.

 

אתר בוורד פרס בסיסי ניתן לשדרוג?

אתר בוורד פרס בסיסי ניתן לשדרוג? אכן כן, תלוי מה סוג התבנית והגרסה אך בגדול ניתן לשדרג כמעט כל תבנית וורד פרס.

לא תמיד מומלץ שכן ישנן תבניות הכוללות "באגים"מובנים במערכת ולכן עדיף להקים אתר חדש.

 

הקמתי אתר חדש אבל כל הקידום של האתר הישן נמחק, מה לעשות

מדובר בבעיה גדולה מאד אשר לרוב אינה ניתנת לתיקון בקלות, ככל הנראה לא בוצע פרוטוקול 301 ואין לכך קשר האם התוכן הועבר או לא בין האתרים ,אלא האם בוצע פרוטוקול מול גוגל כנדרש.

במקרה הזה תלוי גם כמה זמן עבר מעת ביצוע הפעולה, כמות התוכן ואיכותו ועוד פרמטרים נוספים.

בגדול..הקידום לא ישוב לקדמותו אלא לאחר חודשים רבים ועבודה מאומצת.

מה חשיבות התוכן באתר מבחינת קידום אורגני

תוכן הוא סוג של המלך החדש על פי גוגל, חשוב לשמור על תוכן איכותי, מקורי, עדכני. כזה שיעניין את הקוראים ויתרום להם מידע רלוונטי. חשוב לכתוב מינימום 250 מילים בכל מאמר, אך במקרים כמו חדשה(תקציר)יש לבנות את התוכן ברמת כותרת ותאור קצר וקישור לכתבת המשך(כנהוג בכל האתרים)

כל החברות קידום מתחייבות למיקומים, כיצד אדע מה המילת קידום הכי נכונה לאתר

אכן כל החברות מתחייבות למיקום כלשהו, חלקן אף מבטיחות ללקוח מיקום מסויים בעמוד הראשון.

אך התחייבות כזו אינה חוקית בעיני גוגל ואסורה על פי דרישותיו שכן גוגל מבצע רוטציה בין עסקים מקודמים.

הכי חשוב לסכם מול המקדם מילות מפתח רלוונטיות ואותן לקדם בהתאם, זאת בכפוף לתוכן באתר ועוד אי אלו פרמטרים שיש לבדוק טרם להתחייבות מצד הספק.

האם קידום אורגני בישראל זהה לקידום בארה"ב

האם קידום אורגני בישראל זהה לקידום בארה"ב בגדול התשובה היא כן, יחד עם זאת יש שוני מהותי בכמות העבודה הנדרשת, כמות התכנים העצומה, קישורים רבים ומגוונים בתחום הלקוח, שיתופי פעולה והרבה הרבה סבלנות שכן קידום אורגני בארה"ב יכול לקחת מספר שנים להבשיל. תלוי בתחום ומה המטרה שלפנינו.

באיזו שפת תכנות חשוב לבנות אתר

באיזו שפת תכנות חשוב לבנות אתר הדבר החשוב ביותר היא לא באיזו שפת תכנות שכן ישנן מספר שפות רלוונטיות לכך, הכי חשוב לזכור כי מומלץ להקים אתר בקוד פתוח, ריספונסיבי באופן מלא, עומד בדרישות גוגל לקידום אורגני וניתן לניהול עצמאי לחלוטין.

ישנם פרטים ותכונות חשובות נוספות אך זה לא המקום להרחיב בהסבר.

 

הקמתי אתר ב-wix, האם ניתן לקדם אותו אורגנית לפי דרישות גוגל

קודם כל תתחדש,

התשובה בהחלט כן, אתרי wix אומנם מבוססי תבנית אך יש בהן את מירב אפשרויות הקידום כמו כל אתר מתקדם וחדיש.

ההבדל הגדול הנו שהאתר למעשה"להשכרה" ואינו שייך לבעליו בקוד מקור.

 

האם מותר לשכתב תוכן מחדש לאחר שכבר פורסם

האם מותר לשכתב תוכן מחדש לאחר שכבר פורסם – במידה וכוונתך האם מותר לשכתב תוכן לטובת קידום אורגני , התשובה היא לא.

ובמחשבה שנייה בכל מקרה התשובה לא שכן שכתוב תוכן זו מילה מכובסת להעתקה וגוגל אינו מעודד זאת, ליהפך הגמור.

לפרטים נוספים בנושא תכנים לקידום אורגני בכתבה הבאה

האם מקדמים גם אפליקציות

האם מקדמים גם אפליקציות מדובר בתחום חדש לחלוטין שרק התחילנו לדבר עליו כאפיק חדש לקידום האורגני או יותר נכון אקסטנשן שלו לעולם המובייל.

בשנה הקרובה נוכל לראות האם מדובר בטרנד או במהלך ראוי ונחוץ.

האתר שלי קיבל עונש מגוגל, מה זה אומר ולמה זה קרה

שלום,

מדובר בבעיה חמורה מאד אשר תשפיע מהותית על כמות הכניסות לאתר, קרי, לא יהיו כניסות לאתר למעשה ולכן ישנו חשש גדול לקיומו הכלכלי של העסק.

גוגל קבע עשרות פרמטרים שונים ומגוונים בהם כל אתר אמור לעמוד או לפחות לציית לחוקים של גוגל, ישנן שיטות לא חוקיות ולא אתיות לקידום אורגני מהיר(black het)אותם גוגל מנטר ומאתר ומעניש אתרים בהם בוצעו עברות אלו. לעיתים בעל האתר אינו מודע בכלל לכך שהמקדם שלו מבצע פעולות לא חוקיות שכן מבחינתו הוא רואה תוצאות בפרק זמן קצר יחסית וריבוי פניות לעסק.

במקרה כזה מדובר ככל הנראה בקידום שחור ולכן הקפידו לעקוב אחר הנתונים שהמקדם שולח לכם ושימו לב כי הקידום יהיה לבן בלבד(white hat) ואף דרשו זאת בחוזה בינכם.

עונש מטעם גוגל יכו להיות לתקופה של חודש ועד לנצח …

האם כדאי להקים אפליקציה לעסק קטן

האם כדאי להקים אפליקציה לעסק קטן מגמה זו הולכת ומתרחבת בקרב בעלי עסקים קטנים ובינוניים ומוכיחה עצמה ככדאית מיום ליום. בייחוד כאשר מדובר בעסק היכול לספק שרות אימתי ובעל ערך ללקוח, לדוגמא חנות מכולת שתוכל לבצע הזמנה הביתה של מצרכים תחזיר לעצמה את הנתח שוק שאיבדה מול הרשתות הגדולות. כמובן שחשוב לבדוק מי קהל היעד ומה השרות שאתה חושב להציע.

האתר שלנו מיושן ואינו מותאם לגלישה בסלולר, האם שווה להתאימו או לבנות חדש

חשוב לבדוק מספר דברים בטרם נמליץ על מהלך כזה או אחר, יחד עם זאת כתשובה כללית אנו ממליצים לבנות אתר חדש למרות שמדובר בהשקעה גדולה יותר אך בטווח הארוך זה הדבר הנכון לעשות, האם תרצה לנהוג ברכב המורכב מטלאים של מכוניות אחרות? כך גם האתר הישן שיעבור שדרוג לסלולר אך לעולם לא יהיה אתר ריספונסיבי אמיתי לפי דרישות גוגל. גם בראייה לעתיד אתר מיושן בסופו של דבר פשוט לא יקודם.

האם חובה לקדם אורגנית את אתר העסק

האם חובה לקדם אורגנית את אתר העסק התשובה ברורה ומוחלטת, חובה לקדם את אתר העסק קידום אורגני שכן ללא קידום זה לא יגיעו לאתר קונים/צרכנים והאתר למעשה יהפוך לכרטיס ביקור ברשת ללא כל מטרה ברורה או מכוונות. לשם כך אינן נזקק לאתר שלם אלא לכרטיס עסק חינמי הניתן להקמה בכל אינדקס. אך מאחר וכאן מדובר באתר חובה לקדמו.

כלומר, היה והאתר לא יקודם אורגנית אזי לא יגיעו פניות דרכו ולמעשה יאבד את דרוגו, אמינותו בקרב הגולשים אשר ייחשפו לכל המתחרים שלך ולא לעסק שלך.

 

מה ההבדל בין asp ל- rwp

ההבדל עצום ולמעשה במונחי עולם הרכב מדובר בהשוואה בין סובארו חבוטה משנת 80 לבין רכב חדש שנת 2015.

טכנולוגית ASP של מיקרוסופט הייתה בעבר חלק מהותי בהקמת אתרים ומערכות, אך לפני מספר שנים טכנולוגיה זו ננטשה על ידי חברת האם ולכן לא עוסקים יותר בפיתוח ושדרוג, משמע, הטכנולוגיה גוססת לאיטה ועימה כל האתרים שנבנו בשפה זו, מעבר לכך ששפה זו אינה מותאמת למכשירי קצה, אינה תומכת באפשרויות רבות ומגוונות מבחינה טכנולוגית וקלה מאד לפריצה , כל זאת בשל אי שדרוגה.

אנו לא ממליצים בשום אופן על הקמת אתר בקוד מיקרוסופט כלשהו, אין בכך צורך והדבר מייקר משמעותית ומסרבל לאין שיעור את הקמת האתר ותחזוקתו.

מה חשוב לדעת בבחירת מקדם לאתר

ישנם דברים רבים אותם חשוב לברר מול הספק שלך, להלן מספר דברים: האם הוא מוסמך על ידי גוגל לקידום, האם הוא מספק לך מידע חשוב בטרם לחתימה על העסקה, האם הוא ביצע מחקר מילות מפתח והעביר לך מסקנות?

האם הצעת המחיר שקיבלת תואמת למחירי השוק או גבוהה מאד או נמוכה מאד.. היה וההצעה גבוהה אזי יש מקום למו"מ אך במידה וההצעה נמוכה מאד, ככל הנראה מדובר בספק לא מקצועי אשר אינו מעודכן.

כיצד לבחור חברת קידום לאתר שלי

שאלה מצוינת שכן במשק קיימות חברות רבות וגם מקדמים פרילנס(עצמאים)המספקים קידום אורגני לחברות ועסקים קטנים.

הדרך הטובה ביותר לבחור הנה לבקש המלצות מלקוחות, לקרוא חוות דעת על החברה, לגלוש לעמודי הרשתות החברתיות שלהם ולקרוא תוכן מאתר הבית שלהם. כל אלו ועוד יכולים לתת לך מושג טוב לגבי החברה.

הדבר הכי חשוב זה לדאוג כי בחוזה יירשם כי הם(הספק)אינו מבצע קידום שחור black hat אלא קידום לבן בלבד.

האם תוכן לאתר כל כך חשוב לקידום אורגני

האם תוכן לאתר כל כך חשוב לקידום אורגני חשיבותו של התוכן לקידום אורגני עצומה שכן גוגל מבסס את מרבית הפרמטרים שלו על תוכן, איכותי אך גם כמותי. כלומר על המאמר להיות בן מינימום 250 מילים אך עדיף שיהיה בן 2000 מילים. יחד עם זאת איכות התוכן קובעת את דרוגו הן על ידי גוגל והן על ידי הגולשים, לכן על התוכן להיות קריא, מתאים וברור.

אפשר להגדיר זאת כך, אתר ללא תוכן לא יקודם באופן משמעותי אך אתר הכולל תוכן יקודם באופן טוב יותר וממוקד יותר.

לכן חשיבות התוכן על כל סוגיו(חוויתי,אווירה,מקצועי) קריטי להצלחת הקידום.

 

אתר תדמית או אתר מסחר, מה יותר עדיף לעסק קטן

אתר תדמית או אתר מסחר, מה יותר עדיף לעסק קטן – שאלה מצוינת אך על מנת לתת תשובה מדויקת חשוב להכיר את העסק ותחום עיסוקו, חשוב לדעת כי לא רק מהות העסק ותחום עיסוקו קובעים אלא היכולת של בעל העסק לטפל בלקוחות אונליין המגיעים מהאתר וכי המלאי קיים.

מעבר לכך, חשוב לקחת בחשבון טווחי מחירים, מתחרים, יכולת לוגיסטית לטפל במשלוחים ללקוחות ועוד אי אלו נושאים הקשורים ישירות ליכולת העסק לספק שרות אונליין.

היה ולעסק אין יכולת כזו, אני ממליץ על הקמת אתר קטלוג ולא אתר תדמית, באתר קטלוג הגולשים יכולים לבצע הזמנה העוברת לבית העסק ונסגרת טלפונית ולא ברכישה מקוונת.

 

 

מדוע מומלץ לבנות אתר בוורד פרס ולא בשפה אחרת

אנו ממליצים על וורד פרס(word press)ממספר סיבות, ראשית מדובר בקוד פתוח המקובל בכל העולם ולמעשה אחד מכל חמישה אתרים בעולם נבנה בשפה זו, מדובר בטכנולוגיה יציבה מאד ומאובטחת דיה המספקת מענה רחב ויעיל גם לגולשים וגם למנהל האתר שכן תפעול המערכת נוח , קל וידידותי.

כמו כן שעת תכנת אינה יקרה כפי שדורשים בשפות תכנות אחרות וגם לא נדרש לשפה זו תחזוקה כלשהי, מעבר לכך קיימים מודולים נוחים ויעילים להטמעה, ללא צורך בפיתוח ייחודי.

 

מה זה קידום לבן וקידום שחור

קידום לבן(White Hat)הנו הקידום החוקי והנכון על פי גוגל, למעשה מדובר בחוקים אשר גוגל קבע וכל חריגה מהם עלולה לגרום להטלת עונש על האתר, כלומר האתר לא יעלה בתוצאות חיפוש וגם אם יקישו את הדומיין המדויק בדפדפן כרום תעלה הודעת אזהרה כי האתר אינו מאובטח או ראוי לגלישה.

קידום שחור(Black Hat)הנו קידום לא חוקי ואסור על פי דרישות גוגל, אתרים המבצעים קידום שחור זוכים בתחילה לקידום מהיר ולתנועת גולשים רבה אך בתוך זמן קצר גוגל מאתר את ביצוע העברות הללו ומעניש את האתר בחומרה רבה, עד כדי כך שעסקים רבים פשטו רגל בשל איבוד מיקומם בתוצאות החיפוש.

אני רוצה להקים אתר חדש לעסק, באיזו טכנולוגיה כדאי לפתח

אני רוצה להקים אתר חדש לעסק, באיזו טכנולוגיה כדאי לפתח – הטכנולוגיה העדיפה ברוב העולם הנה responsive word press שכן מדובר בקוד פתוח האהוב על גוגל, טכנולוגיה יציבה ונוחה לשינויים/שדרוגים בהתאם לצורך. בכך ניתן לשדרג את האתר מעת לעת ולהתאימו להתקדמות הטכנולוגיה ללא צורך לבנות חדש במקומו. ישנן טכנולוגיות נוספות בקוד פתוח אך אנו לא ממליצים עליהן ממספר סיבות, כאשר המרכזית בהן הנה עלות פיתוח ותחזוקה שוטפת.

ניתן לראות דוגמאות בתיק העבודות באתר או במחלקת פיתוח והקמת אתרים

 

 

כבעל עסק המשרת אזור מצומצם, האם עליי לקדם את האתר

שלום רב,

כבעל עסק מקומי המוכר רק לאזור הפיזי בו ממוקם העסק חשוב מאד להגדיל את קהל הקונים, זאת על מנת לשרוד כלכלית ולפתח מנוע צמיחה לעסק, הרי אזור מקומי מוגבל מאד בכוח הקנייה שלו ובכמות הצרכנים הרלוונטים. כיום אין משמעות למיקום העסק מבחינה פיזית שכן באמצעות אתר מסחר אתה יכול למכור מוצרים בכל מקום בישראל או מחוצה לה. בכך למעשה אתר מסחר מקודם אורגנית הופך את העסק שלך לרשת חנויות(בהשוואה למציאות) ואף יותר מכך, הקונים שלך מחפשים מדי יום בגוגל ולכן קריטי שתהיה לעסק שלך נוכחות בתוצאות החיפוש.

אני בעל עסק קטן, האם כדאי לי לקדם את האתר

אני בעל עסק קטן, האם כדאי לי לקדם את האתר

שלום רב,

במקרה שלך התשובה ברורה וחיובית!

עסק קטן/בינוי בגודלו אינו יכול להרשות לעצמו משרד פרסום מקצועי או גיוס של איש שיווק כשכיר. לכן קידום אורגני משמש כזרוע שיווקית/מכירתי של העסק ולמעשה אמור להפוך למקור החזק ביותר של מכירות והנעת גולשים/צרכנים לפעולה.

הרי כעסק קטן אין לך חשיפה משמעותית ולכן חשוב מאד לתת לקידום האורגני לקדם את העסק שלך 24/7 מבלי שאתה למעשה תהיה מעורב בכך. יוצר מ-80% מהעסקים הקטנים מבצעים פעילות שיווקית מינורית כגון פליירים, ברושורים וכו' ולכן אינן מחפשים ברמה הארצית הרחבה אלא לקהל יעד מצומצם ביותר. על מנת להגדיל את המכירות בעסק חובה לחשוף אותו באמצעות החיפוש בגוגל ולשם כך בדיוק נועד הקידום האורגני.

מה מומלץ יותר, קידום אורגני או ממומן

אומנם שתי השיטות מבוססות גוגל אך הדרישות לכל אחת מהן שונות לחלוטין וההבדל עצום למרות שבסופו של דבר שתי השיטות נועדו לייצר תעבורה של גולשים לאתר הבית.

קידום אורגני הנו תהליך ארוך הלוקח זמן להבשיל לכדי תוצאות מובהקות, קידום ממומן הנו תהליך קצר ומיידי ונועד לספק צורך מיידי כגון, מלאי שצריך למכור, מבצע ספציפי, או כל מבצע שיווקי אחר אותו יש להציף במהירות(עונתיות בביגוד, מלאי ישן, וכו').

בקידום אורגני מדובר בעבודה שוטפת חודש בחודשו ולמשך כל חיי האתר/עסק, בקידום ממומן אתה בוחר מתי להתחיל ומתי לסיים וכמה בדיוק תשלם על כל הקלקה.

ישנם עוד הבדלים רבים עליהם ניתן לקרוא במאמרים באתר.

האם ניתן לקדם כל אתר בקידום אורגני

האם ניתן לקדם כל אתר בקידום אורגני – בעקרון התשובה חיובית אך חשוב לבדוק מספר דברים בטרם יוצאים לדרך, האם האתר מתאים לקידום מבחינת דרישות גוגל, האם הוא מכיל כמות מספקת של עמודים וכן הלאה. כל אלו ועוד פרמטרים רבים אמורים להיבדק בטרם תתחיל פעילות קידום.

לדוגמא, מיני סייט אינו ניתן לקידום אורגני בשל מבנה וכמות עמודים מינימלית, כמו כן ברבים מהמקרים המיני סייט אינו יושב בדומיין הלקוח אלא תחת דומיין אחר. כל מקרה לגופו אך בעקרון לא ניתן לקדם מיני סייט או יותר נכון חבל להשקיע בכך שכן כשמו כן הוא..

מה קידום אורגני עושה בעצם

קידום אורגני הנו הקידום האיכותי ביותר להבאת גולשים לאתר העסק, הקידום מבוצע באופן שוטף וקבוע חודש בחודשו ומבוסס על מחקר מילות מפתח וביטויים הרלוונטיים לתחום עיסוקו של הלקוח. על ידי ביצוע עשרות פעולות שונות ומגוונות האתר יופיע במיקומים גבוהים בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש, בכך העסק זוכה לחשיפה רחבה ואיכותית ולהגברת המכירות.

רוצים להופיע בעמוד הראשון בגוגל? השאירו פרטים או התקשרו 073-2555000:

Call Now Buttonקבלו הצעת מחיר במקום
שינוי גודל גופנים
ניגודיות
× שלח הודעה לוואצפ שלנו