קידום אתרים לעורכי דין

קידום בגוגל לעורכי דין - קורנגה בע"מ

תוכן עניינים

קידום אתרים אורגני (בלועזית: Search Engine Optimization או בקיצור "SEO"), הינו אחד מערוצי השיווק האהודים (בידי סוכנויות שיווק דיגיטלי ובעלי אתרים) ואפקטיביים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

הרעיון העומד מאחורי קידום אורגני לאתרים, הוא ביצוע מנעד רחב של פעולות (בעגה המקצועית: "ביצוע אופטימיזציה") בתוך אתר האינטרנט אותו אנו בוחרים לקדם וגם מחוצה לו (במרחב האינטרנטי הכולל את הרשתות החברתיות ואתרים אחרים מהתחום או מתחומים חופפים לו), עבור הבאתו של האתר, על שלל עמודיו השונים, לפסגת עמוד התוצאות של גוגל ושאר מנועי חיפוש מובילים (Bing, Yandex, Baidu וכדומה) על מבחר מילות וביטוי מפתח הקשורים לתחום העיסוק של העומדים מאחורי האתר.

מרבית בעלי העסקים במציאות של ימינו  מבינים שהם מוכרחים להיתמך בשיווק דיגיטלי על מנת להצליח בגיוסם של לקוחות חדשים בכמות ראויה (על אחת כמה וכמה מאז שפרץ וירוס הקורונה הארור לחיינו, לפני שנתיים וקצת). אחד מהערוצים החשובים ביותר (אם לא החשוב שבהם) עבור שיווקו הדיגיטלי של עסק, הוא ללא ספק קידום אתר האינטרנט של העסק ובעיקר קידומו האורגני (SEO). במאמר שלפניכם, בחרנו להתמקד בתחום העריכת דין. נמחיש לכם כיצד קידום עורכי דין באינטרנט, מסייע לעסק בחיזוק המוניטין ובהגדלת תיק הלקוחות.

מדוע כדאי לעורכי דין לבצע קידום אתר בהקדם האפשרי?

תחום עריכת הדין עבר ועובר שינויים מאסיביים בעשור האחרון ולכך ישנן מספר סיבות מובהקות אשר מחייבות בעלי פירמות לבצע שינוי בגישה ובאסטרטגיה לטובת גיוס לקוחות חדשים.

הסיבה המרכזית הינה הצפת השוק בעורכי דין בישראל של ימינו. למעשה, ישראל מובילה את "העולם המערבי" בכמות עורכי הדין לנפש, שזה אומר המון!

הכמות האדירה של משרדים הקטנים שקיימת כאן, משמעותה היא גם המון (!) אתרי אינטרנט של עורכי דין. התוצאה היא, תחרות חריפה על הדירוגים בעמודי התוצאות (SERP) של גוגל וקושי עצום של משרדי עורכי דין לזכות בחשיפה מספקת ברשת, ללא קידום אתר מקצועי- ברמות הגבוהות ביותר.

מקדם אתרים מתחיל, לצורך העניין, יתקשה מאוד להתמודד שווה בשווה עם אתרים המקודמים כבר תקופה ארוכה בידי מומחי קידום מהשורה הראשונה, בזירה הרוויה של תחום עריכת הדין.

לתשומת ליבכם – בדומה לתחומים אחרים, לקוח של חברת קידום אתרים, בדמות משרד עורכי דין, אינו יודע לאמוד על מקצועיותו של מומחה קידום אתרים ולכן תלוי רבות בהמלצותיהם של מקורבים או בחיפוש עצמאי ברחבי הרשת ובראשה מנוע החיפוש של גוגל, אחר חברת הקידום הראויה ביותר. כך גם לגבי לקוחותיכם כמשרד עורכי דין, אין להם לעיתים תכופות, את היכולת לקבל החלטה מושכלת לגבי בחירת העורך דין המתאים ביותר עבורם והם נאלצים להסתמך על תוצאות החיפוש של גוגל (ושאר מנועי חיפוש) ועל אינדקסים מקצועיים רלוונטיים לתחום ("המידרג", "המקצוענים" וכד'). גוגל בא לסייע בידנו לבחור את המשרד הנכון, בכך שקבע פרמטרים לקידום אורגני, כמו איכות התוכן המוצג באתר, מהירות הטעינה של עמודי האתר, היגיון מבנהו וכד',כך שהגולש/לקוח פוטנציאלי יכול להיכנס לאתר המופיע במקום הראשון בתוצאות החיפוש ולדעת בוודאות טובה, שהוא אינו מבזבז את זמנו ומגיע לאתר עם חווית שימוש ראויה (לא הולך לזחול לו בשיטוט בין העמודים השונים) ועם הקשר מובהק למילת החיפוש שהקליד.

מגמת הצפת השוק בעורכי דין, יצרה מצב בו עורכי דין רבים, מקימים אתרים מפוארים במיטב כספם, אך למעשה אין להם את הידע לשווקם ושהם בוחרים לקדמם בסופו של דבר, הם שוגים בבחירת הערוץ המרכזי בו הם צריכים לשים את יהבם בכל הנוגע להבאת לקוחות חדשים למשרד באמצעות נכסיו המקוונים של המשרד.

אנו ממליצים לכם לבחור חברת קידום אתרים שאתם סומכים עליה והתייעצו עימה אודות בחירת אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של העסק שלכם.

מהן הדרכים השכיחות בקידום אתרים לעורכי דין כיום?

אנו יוצאים מנקודת הנחה שאתם מכירים בעובדה מנוע החיפוש של גוגל מתחלק ל-2: תוצאות אורגניות ותוצאות ממומנות (מודעות). 
כך זה נראה:

קידום עורכי דין באינטרנט - קורנגה

בעיקרון, לכל אחד משני הערוצים יש את יתרונותיו וחסרונותיו היחסיים, אך החיסרון הבולט ביותר של הקידום הממומן (Pay per click) בגוגל הוא המחיר הגבוה שיעלה לכם בתחום כה תחרותי כמו משרדי עריכת דין.

עלות הקליקים (שגולשים מייצרים בלחיצה על המודעה בתוצאות החיפוש) בפלטפורמה הפרסומית של גוגל, הולכת ונהיית יותר ויותר יקרה ככל שהזמן עובר ואתם עלולים למצוא עצמכם בהרפתקה כלכלית משוגעת שה-ROI (return of investment)) של הקמפיין שהעליתם, ממש אינו מצדיק את ההשקעה בערותץ שיווק זה. במילים אחרות, אם אין לכם את האורך רוח הכלכלי המתאים ו/או את איש המקצוע המתאים שילווה אתכם בהעלאת קמפיינים כאלה לאוויר, מומלץ שתימנעו ממנו.

בנוסף, הקידום הממומן בגוגל ובכלל, הינו פעיל לזמן מוגבל מאוד בשל עלויות הפרסום הגבוהות ולכן אם אתם מחפשים פתרון שיווקי ארוך טווח לאתר שלכם, זהו לא הערוץ הנכון עבורכם.

ערוצים נוספים בתשלום, שהינם אופציה עבור יצירת חשיפה לאתר העסק שלכם, הם:

  • פרסום באינדקסים רלוונטים לעולם המשפט-

ישנם אינדקסים חינמיים וישנם כאלה הגובים תשלום עבור פרסום הפירמה שלכם בתוכם (רוב האינדקסים). ערוץ שיווקי זה, הוא כבר די "פאסה" ומאוד מיושן, אך במידה ולא תבחרו לתלות בו יותר מדי משקל במסגרת אסטרטגיית השיווק שלכם, אלא רק תוספת קלה לשאר הערוצים השיווקים, אז יכול להיות שהוא ייתן לכם עוד דחיפה קלה מבחינת הנוכחות רשת שלכם ומבחינת ייצור לידים.

  • פרסום ברשתות חברתיות (פייסבוק, לינקדאין וכו') – 
    פרסום בפייסבוק פחות משמעותי עבור קידום האתר של העסק, אך עשוי לייצר לכם לידים לא רעים, אם תשקיעו סכום כסף מכובד ותתייעצו עם מומחים לקידום ממומן. אשר יידעו לסנן לכם קהלים לא רלוונטים ולטרגט את קהל היעד הנכון ביותר עבורכם.
  • שיווק באמצעות תוכן – באמצעות פרסום דרך ממשק טאבולה/אאוטבריין בשלל אתרים חזקים – מדובר כאן על מאמרים המוצגים לגולשים כ"תוכן ממומן" ואינם מאוד פופולריים במקרים רבים. זהו אפיק שיווקי שאינו עומד בפני עצמו כמעט אף פעם, אלא מהווה ערוץ משלים לקמפיין ממומן בגוגל או בסושיאל
  • קידום אורגני לעורכי דין –
    קידום אתרים לעורכי דין – בדגש על אורגני, או SEO, מהנסיון שלי לפחות, זה הטראפיק הכי איכותי שיש היום באינטרנט (לפעמים מתחרה ראש בראש מול איכויות של רשימת תפוצה).

זאת, מהסיבה הפשוטה שאנשים יותר סומכים על התוצאות האורגניות (הטבעיות) במנוע החיפוש, ולא הפרסומות שמופיעות מעליהן ו/או מתחתיהן.

לא משנה באיזה פרופיל אני מסתכל, תמיד בתנועה האורגנית יש המדדים הטובים ביותר מבחינת המרות, זמני שהייה, וכו’.

תהליך קידום אתרים לעורכי דין דורש סבלנות רבה – בעיקר למי שמתחיל עם אתר חדש עם נקודת פתיחה חלשה.

נוסיף לכך את העובדה שמרבית התחום של עורכי הדין הם בעלי תחרות גבוהה מאד בגוגל – החיסרון העיקרי של קידום אורגני, בדגש על קידום אתרים עורכי לעורכי דין, הוא משך הזמן שזה לוקח, אבל באתרים שבכל מקרה צריכים להשקיע בתכנים – זה הערוץ הטבעי לבחור בו (אפשר כמובן לשלב עם ערוצים אחרים).

קורנגה סוכנות שיווק דיגיטלי, תשמח לספק מידע נוסף ולהציג בפניכם את הלקוחות המקודמים במספר הטלפון:  0732555000 .

שאלות נפוצות שאנחנו נשאלים עליהן בנושא קידום עורכי דין באינטרנט

בכל תחום עיסוק שהוא, ישנה תחרות שונה בגוגל וברחבי הרשת. כלומר במילים אחרות, כמות המתחרים על כל זירה, תקבע את מידת הקושי להתברג בפסגת תוצאות החיפוש של גוגל ושאר מנועי חיפוש מובילים. ספציפית בתחום עריכת הדין, התחרות בישראל היא אדירה, שכן כמות משרדי העורכי דין בארצנו, היא מהגבוהות לנפש בעולם. מסיבה זו, ביצוע קידום אורגני לאתר פירמת עורכי דין, תתחיל לשקף תוצאות חיוביות, רק לאחר פרק זמן שאינו יורד מחצי שנה לערך, במידה ונעשתה בידי מקצוענים מנוסים בתחום, כדוגמת אלה המרכיבים את צוות המקדמים של חברת קורנגה 🙂

טרנדים חדשים בתחום השיווק הדיגיטלי לאתרי עסקים, קמים אחת לתקופה לא ארוכה ומתווספים לערוץ המרכזי של קידום אורגני (שהוא בגדר הכרחי עבור קידום אתר והנבת לידים לאורך זמן), אך לא כל אחד מהם מטביע חותם אמיתי ונשאר אפיק רלוונטי לקידום, לאורך זמן ממושך. בין האלה שכן "תפסו", ראוי לציין את  הפרסום הממומן במדיום החברתי הייעודי לעסקים: "לינקדאין" ואת הפרסום באמצעות תוכן ממומן (אאוטבריין וטבאולה). גם הפרסום בערוץ היוטיוב הוא פלטפורמה טובה בהחלט עבור שיווק לעורכי דין. 

רועי ילון

רועי ילון

מומחה לקידום אורגני בגוגל בחברת קורנגה ובעל ניסיון של שנים בתחום

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: