קידום אתרים – נכון לשנת 2024

קידום אתרים משנת 2002 - קורנגה

תוכן עניינים

האינטרנט הוא כלי רב עוצמה עבור עסקים בכל הגדלים. הוא מאפשר לעסקים להרחיב את החשיפה שלהם, להגיע ללקוחות חדשים ולצמוח.

אחד הצעדים החשובים ביותר לשיווק מוצלח באינטרנט הוא קידום אתרים. קידום אתרים הוא תהליך של שיפור דירוג האתר שלכם בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש ובראשם גוגל כמובן.

אבל איך לבחור את איש המקצוע שיקדם את אתר האינטרנט שלכם?

אתם מכירים את זה שאתם צריכים קידום אתרים באינטרנט עבור הנכסים הדיגיטליים שלכם ולא מוצאים את איש המקצוע/ החברה ה-אחת, שאיתה תרגישו שזה זה?

נעים מאד 😇 קורנגה חברה לקידום אתרים משנת 2002.

אנו מתמחים במתן פתרונות אינטרנט: בניית וקידום אתרים וגם ניהול מוניטין באינטרנט – מהמובילים באזור השרון ומהוותיקים בענף (כאמור הקמנו את העסק בשנת 2002 כאשר תחום השיווק הדיגיטלי עוד היה בחיתוליו בארץ). אך עוד לפני שנשכנע אתכם שכדאי לכם לבחור בנו עבור שירותי קידום אתרי אינטרנט, הרשו לנו לפתוח בהקדמה אודות תחום הקידום אתרים.

 

מה זה קידום אתרים? ההסבר המקיף

במציאות ימינו הנוכחית, בה תחום השיווק ופרסום באינטרנט לוקח את הנתח המשמעותי ביותר בתעשיית הפרסום, עסק שלא מחזיק בנוכחות מקוונת, יתקשה מאוד לזכות בכמות מספקת של לקוחות ולסגור את החודש בכבוד. אולם האם זה מספיק שלעסק יש אתר אינטרנט חדיש ויפהפה, שהקים במיטב כספו?

התשובה שלנו לכך היא, שגם אם יש לכם אתר אינטרנט "מדוגם", שעובד בצורה חלקה ומספק לגולש חווית שימוש נהדרת, במידה והוא לא יעמוד בקווים המנחים של גוגל למה זה אתר איכותי וסמכותי ובמידה ולא תשתמשו במשתנים כמו מילות מפתח רלוונטיות לחיפושי גולשים, אזי שרמת החשיפה שבה תוכלו לזכות בגוגל ושאר מנועי חיפוש מובילים- תהיינה מוגבלת מאוד ולא תוכלו לממש את מלוא הפוטנציאל של הנכס הדיגיטלי שלכם!

במילים אחרות, אם האתר שלכם לא יקודם בצורה מקצועית, על בסיס קווי היסוד של גוגל למה זה אתר איכותי, מהימן ובעל תוכן איכותי, לא תוכלו להיות מדורגים גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל וסופו של האתר לדשדש מבחינת כמות הגולשים שיגיעו אליו וייצרו עבורכם עסקאות. רק קחו בחשבון, שבמידה והאתר נבנה ללא הכוונה והיוועצות עם מומחה לקידום אתרי אינטרנט, עבודת הקידום תהיה מורכבת וארוכה יותר, שכן בסבירות גבוהה ששינויים יצטרכו להתקיים במבנה האתר ובפונקציות מסוימות בו.

קידום אתרים יכול לבוא במספר צורות: אורגני (נקרא בעגה המקצועית: SEO) – "Onsite" ו-"Offsite", וממומן (בתור מודעה במנועי החיפוש השונים ובתור מודעות באנר או מאמרי אורח משולמים באתרים אחרים-חיצוניים. ידוע כ-PPC= Pay Per Click).

ניתן להגדיר קידום אתרים באינטרנט כמתדולוגיה הכוללת בתוכה מגוון פעולות שעל מומחה הקידום לבצע על מנת להביא את האתר אותו נרצה לקדם, כמה שיותר גבוה במנועי החיפוש.

 

המשתנים המרכזיים בתהליך הקידום אתרים:

מנועי חיפוש, כגון גוגל, משתמשים באלגוריתם מורכב כדי לקבוע את הדירוג של אתרים בתוצאות החיפוש. האלגוריתם הזה לוקח בחשבון מגוון רחב של גורמים, כולל:

  1. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) – ככל שהאתר מכוון טוב יותר למילות מפתח רלוונטיות, כך גדל הסיכוי שהוא יופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש. זה כולל אופטימיזציה של תוכן, כותרות, תגיות מטא ועוד.
  2. חוויית משתמש – גוגל נותן משקל רב לנוחות השימוש באתר. אתר מהיר, נוח לניווט, רספונסיבי (מותאם בצורה אידיאלית לכל גודל מסך – דסקטופ, מובייל וטאבלט) ומעוצב היטב צפוי להיות מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
  3. תנועת משתמשים – ככל שיש יותר מבקרים הנכנסים לאתרכם ומבלים בו זמן רב יותר,תוך שהם מבצעים בו פעולות שונות (צופים בתמונות, קטעי וידאו ועוד מדיה נוספת, מורידים קבצים מהאתר ושולחים טופס יצירת קשר) כך הדירוג שלו צפוי להיות גבוה יותר.
  4. איכות ורלוונטיות תוכן – תוכן איכותי, מעודכן ורלוונטי למילות החיפוש של המשתמשים חיוני לדירוג גבוה.
  5. גיל וסמכותיות האתר – אתרים ותיקים וסמכותיים בתחומם נהנים בדרך כלל מדירוג גבוה יותר (על אף שגוגל מכחישה את הקשר בין ותק הדומיין לדירוג בתוצאותיו וטוענת כי זה לא חלק מה"סיגנלים" המשפיעים על דירוג האתר). לגבי "אתר סמכותי", זה אתר בעל פרופיל קישורים מגוון (לא המון קישורים המגיעים מאותו אתר, אלא המון קישורים מדומיינים שונים) ואיכותי, קרי הקישורים מגיעים מאתרים סמכותיים בעצמם. אינדיקציה לגבי סמכותיות האתרים המקשרים אליכם (או למתחרים שלכם ואז אתם צריכים לשאוף שאלה יפנו גם לאתר שלכם), ניתן לקבל באמצעות כלים הנותנים ציון איכות לדומיינים של אתרים, כמו למשל: SEMRUSH ו-AHERFS, המנתחים את איכות הקישורים של האתר ומציגים לכם גם קנה מידה של תנועת גולשים המתקבלת באתר. אלו יכולים לתת לכם אינדיקציה מסויימת על איכותו של אתר מסוים, אך אין להתייחס אליהם כמשהו "מקודש", היות ואינם משקפים בצורה מושלמת בהכרח, את דעתו של מנוע החיפוש על אתרים אלו. 
  6. פרופיל קישורים חיצוניים – ככל שיותר אתרים איכותיים (קרי סמכותיים ורלוונטיים לתחום עיסקוכם) מפנים קישורים לאתר שלכם, זה יטיב עם קידום האתר שלכם.
  7. מהירות טעינת האתר – אתר איטי (עולה לאחר למעלה מ-2.5 שניות) מרתיע משתמשים ועשוי בהחלט לפגוע בדירוג. מהירות טעינה אופטימלית מקבלים בעזרת מיטוב זכרון המטמון (Cache) וגודל קבצי המדיה בנכס הדיגיטלי שלכם.
  8. התאמה לטלפון נייד – ביצועים טובים של האתר במכשירים ניידים הפכו קריטיים לדירוג הכללי של האתר במנועי החיפוש, בשל העלייה הגוברת בנפח השימוש של אוכלוסיית העולם, בטלפונים חכמים עבור גלישה באינטרנט.
  9. אבטחה ופרטיות – אתר מאובטח היטב ומכבד את פרטיות המשתמשים צפוי ליהנות מתגמול חיובי ממנועי חיפוש. שימוש בפרוטוקול HTTPS, התקנת תעודת SSL ושימוש בכלים טכנולוגיים להצפנת פרטי אשראי באתרי מסחר (Ecommerce), הם הכרח בימינו עבור תהליך קידומו של אתר.

 

למי זה מתאים/מועיל במיוחד לבצע קידום אתרים?

אם יש לכם אתר- אתם צריכים לדעת כי קידומו אינו מותרות, אלא הכרח מציאות בזירה המאוד(!) תחרותית של היום!

בין אם יש לכם עסק קטן או בינוני- עם תקציב לא גדול ובין אם אתם מנהלים תאגיד רב עוצמה, אין מילים שיתארו מספיק טוב, כמה חשיבות יש לתהליך קידום אתרי אינטרנט, יעיל ומתאים לסוג האתר וצרכי העסק שלכם.

אצלנו בקורנגה, תופרים "חליפות קידום אתרים באינטרנט" בהתאם לתקציב ולצרכים המדויקים של הלקוח. כן, כך זה עובד אצלנו. כאשר ניפגש, נעלה על הכתב את כל דרישותכם, נבצע מחקר יסודי אודות הנכסים הדיגיטליים שברשותכם (אתרי אינטרנט, דפי נחיתה, עמודי עסקים ברשתות חברתיות, מאמרי אורח וכתבות ממומנות), אופי וסדר הגודל של פעילות השיווק הדיגיטלי שמבצעים המתחרים שלכם ברחבי הרשת ולבסוף נבצע אבחון מפורט ונבנה תכנית יעילה, אשר תמנף את העסק שלכם, בזכות יצירת חשיפה מוגברת ותנועת גולשים גדולה יותר לנכסים המקוונים שלכם (בעיקר בזכות שיפור משמעותי של דירוגכם בתוצאות גוגל, על מגוון רחב של ביטויי/מילות מפתח).

קידום אורגני הוא תהליך ארוך טווח, אך הוא יכול להיות יעיל מאוד בשיפור הדירוג של האתר בתוצאות החיפוש.

 

יתרונותיו של תהליך קידום האתר

קידום אתרים מציע מספר יתרונות משמעותיים לעסקים, כגון:
  • חשיפה רבה יותר: קידום אתרים מאפשר להגדיל את הנראות של האתר שלכם בתוצאות החיפוש, מה שמביא לחשיפה רבה יותר של העסק שלכם ללקוחות פוטנציאליים.
  • לידים איכותיים: קידום אתרים מאפשר לכם להגיע ללקוחות פוטנציאליים רלוונטיים יותר, מה שמגדיל את הסיכוי שהם יהיו מעוניינים בשירותים או המוצרים שלכם. קידום אתרים באינטרנט, במידה ונעשה בצורה מקצועית לעילא, הוא ערוץ מדיה הצפוי להניב עבורכם יותר המרות איכותיות (לידים ועסקאות אונליין באתר) מכל ערוץ שיווקי "מסורתי" כדוגמת פרסום בעיתונות, רדיו וטלוויזיה וניתן גם למעקב וניטור מיטבי, באמצעות שימוש בכלים אנליטיים כמו Google Analytics ו- Google Search Console.

איזה סוג קידום אתרים מתאים לכם?

הבחירה בין קידום אורגני (SEO) לקידום ממומן (PPC) תלויה בצרכים ובמטרות העסק שלכם. אם אתם רוצים להגדיל את הנוכחות שלכם בטווח הארוך וליהנות אחרי זמן מה של התהליך, מלידים איכותיים במיוחד, קידום אורגני הוא הבחירה הטובה ביותר עבורכם. אם אתם צריכים חשיפה מהירה יותר ומכוונים ללידים/מכירות בצורה מיידית (גם אם הם מגיעים מלקוחות פחות איכותיים, קרי פחות מכווני מטרה ופחות בשלים להמרה), קידום ממומן צפוי להיות פתרון טוב יותר עבורכם.בנוסף, ניתן וכדאי לשלב בין שני סוגי הקידום (ברוב המקרים, אם כי לא בכולם וכל מקרה לגופו), כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר. לדוגמה, תוכלו להתחיל בקידום ממומן כדי להניע עסק חדש בתחילת דרכו, אשר "צמא" לעסקאות בטווח הזמן המהיר ביותר ולאחר מכן, לאחר שהעסק ייבנה ויהיה לו מרווח נשימה פיננסי גדול יותר, להוסיף את הקידום האורגני לסל שיווק העסק ברשת וליהנות מלידים איכותיים יותר ומעסקאות רבות וטובות יותר באמצעות ביצוע תהליך קידום אורגני לנכס הדיגיטלי שלכם. 

מה קורנגה יודעת לעשות?

אנו מתמחים כבר למעלה מ-22 שנה (משנת 2002), במתן פתרונות שיווקיים מותאמים לשיפור הנוכחות שלכם- בעלי העסקים, במרחב האינטרנטי ויצירת משפך שיווקי ללידים וביצוע מכירות אונליין מהנכסים הדיגיטליים שלכם, בעזרת שימוש בערוצי הקידום ופרסום הבאים:

  • קידום אורגני SEO: קידום אתר הלקוח בדירוג תוצאות גוגל (הטבעיות- לא מודעות בתשלום) על מבחר רחב של מילות/ביטויי מפתח שקשורים לתחום עיסוקכם. מבצעים את זה בעזרת ביצוע מחקר מילות מפתח (כמויות, סדר גודל תחרות).
  • יצירת תוכן איכותי: התוכן הוא הגורם החשוב ביותר המשפיע על דירוג האתרים. לכן, חשוב להשקיע ביצירת תוכן איכותי, רלוונטי ומועיל עבור המשתמשים.
  • בניית קישורים: קישורים מאתרים אחרים לאתר שלכם הם גורם חשוב המשפיע על סמכות האתר. לכן, חשוב לבנות קישורים איכותיים לאתר שלכם.
  • שיפור חוויית המשתמש: חוויית משתמש טובה היא גורם חשוב המשפיע על הדירוג של האתרים. לכן, חשוב לשפר את חוויית המשתמש באתר שלכם.
  • אופטימיזציה טכנית: אופטימיזציה טכנית היא גורם חשוב המשפיע על הדירוג של האתרים. לכן, חשוב לוודא שהאתר שלכם מותאם לאופטימיזציה טכנית.
  • קידום ממומן- PPC: קידום אתר הלקוח במתכונת ממומנת בגוגל, קרי פרסום מודעות בתוצאות גוגל (בשיטה שמזכירה מכירה פומבית) ורכישת שטחי פרסום באתרים חזקים אחרים שמקשרים לאתרכם או לדפי נחיתה ייעודיים.
  • הקמה ותפעול עמודי מותג ברשתות חברתיות, מציאת ו"טרגוט" קהל היעד המתאים ביותר לפעילות העסק שלכם ויצירת הפעילות השיווקית שמתאימה לו בצורה אידיאלית, למשל יצירת מודעות בתשלום בפייסבוק, יוטיוב וכו' ויצירת פוסטים מעניינים ומניעים לפעולת גולשים .
  • פיתוחים טכנולוגיים- בניית אתרי אינטרנט מתקדמיםאתרי מסחר (בעלי מנגנון סליקה שמחייב את המשתמשים באתר, באונליין), אתרי קטלוג מוצרים המשלבים טופס המניע גולשים לבצע רכישה טלפונית באתר (לא מוטמע בהם מנגנון סליקה מקוון) ואתרי תדמית לאנשי מקצוע וחברות המעוניינות בחיזוק הנוכחות והמוניטין+מעוניינות ליצור משפך שיווקי עבור השגת לידים מהאתר.
  • ניהול מוניטין ברשת דחיקת תוצאות שליליות בתוצאות החיפוש של גוגל (ושאר מנועי חיפוש מובילים) אודותיכם, בעזרת שיפור כמות האזכורים החיוביים ברשת אודותיכם.

 

ובכל זאת, מה מבדיל אותנו מחברות אחרות שעושות קידום אתרים? אתם בוודאי שואלים…

בכן, ראשית, נשמח אם תציצו לדף הפרויקטים שלנו, תיווכחו בעצמכם כי יש לנו נבחרת רצינית ומובחרת ביותר של לקוחות איכותיים, אשר נמצאים איתנו תקופות ארוכות.

מעבר לכך, דווקא בעידן בו הכל קורה מהר יותר ומנוכר יותר, אצלנו בקורנגה, הורדנו מחיצות, שחררנו עניבות ושמנו דגש על מה שבאמת חשוב:

  • מקצועיות ויעילות: צוות החברה מורכב מאנשי מקצוע העוסקים במלאכה מדי יום, עוברים הכשרות מקצועיות של גוגל וזוכים ומתעדכנים באופן שוטף במגמות הבולטות. קידום אתרים המתמחה בזיהוי מגמות עתידיות ויישומן לטובת שיפור ביצוע האתר ללקוח.
  • ערך מוסף ותשומת לב לכל הפרטים והמרכיבים: בקורנגה מקפידים להתעדכן באופן רציף בטכנולוגיות חדישות ואפליקציות, אשר מסייעות להצלחת העסק ברחבי המדיות השונות.
  • אכפתיות ו"יחס משפחתי" ללקוחות: מדברים בגובה העיניים, מקפידים על שקיפות באופן שוטף.

קידום אתר עם חברת שיווק דיגיטלי מנוסה וותיקה - קורנגה
קידום אתרים – רק עם קורנגה!

הצלחתכם היא הצלחתנו 🏆

חברת קורנגה מעסיקה צוות מומחים בקידום אתרים בעל ניסיון רב בתחום. החברה מתמחה בבניית אסטרטגיות קידום אתרים מותאמות אישית לעסקים, תוך שימוש בשיטות קידום אתרים מתקדמות.אנו מספקים שירותי קידום אתרים איכותיים ואמינים, תוך מתן דגש על תוצאות עסקיות.

בינתיים עד שתיצרו קשר ונשוחח על איך לשווק ולקדם את העסק שלכם נכונה, קחו טעימה קטנטנה מהצלחות הקידום שלנו בעת האחרונה:

חלק קטן מהצלחותינו בשנים האחרונות, כולל:

  • לקוח מתחום ההשכרת ציוד לאירועים שהגיע אלינו עם אתר שקודם במשך תקופה והיה מדורג נכון לחודש מרץ 2023 במקום ה-18 בגוגל עבור הביטוי הפופולארי (2400 חיפושים בממוצע חודשי) "השכרת ציוד לאירוע", מדורג כיום, 8 חודשים לאחר מכן, במקום ה-2!
  • לקוחה מתחום הייבוא ושיווק של חלונות, תריסים ודלתות עץ – הגיעה אלינו עם אתר שהיה מדורג במקום 16 עבור הביטוי הפופולארי (490 חיפושים בממוצע חודשי) והכ"כ חשוב עבורה של "חלונות עץ", במקום ה-16 וכיום היא מדורגת במקום ה-1(!) והייתה מדורגת במקום ה-65 😐 עבור הביטוי "תריסי עץ" וכיום האתר מדורג במקום ה-1(!) עבורו ולא זז מהפסגה כבר חודשים רבים.
  • לקוח מתחום האופטיקה – חנות משקפיים בודדת (לא חלק מרשת) הנמצאת במרכז ת"א – הבאנו אותו לדירוג 5 בגוגל עבור הביטוי "מסגרות משקפיים", לפני מספר אתרי רשתות אופטיקה מובילות כמו "אופטיקה הלפרין" ו-"קרוליינה למקה"!!

 

רוצים גם אתם להיות חלק מסיפורי ההצלחה שלנו?! קבלו מאיתנו שיחת ייעוץ מקצועי חינמית.

חייגו אלינו: 073-2555-000

שאלות שלקוחותינו נוהגים לשאול על קידום אתרים

משך הזמן שלוקח לבצע תהליך קידום אתרים בגוגל, בצורה יעילה ומניבה, משתנה בין ערוצי השיווק הדיגיטלי שתבחרו בהם עבור תהליך בניית/שדרוג עסקיכם. למשל קידום אורגני (SEO) מקצועי וטוב, כזה שיביא לכם תוצאות עסקיות ראויות, סביר כי לא ייקח פחות מחצי שנה, כאשר בתחומים תחרותיים מאוד, כמו: עריכת דין, ראיית חשבון, חבילות נופש לחו"ל ועוד, תצטרכו להתחייב לתהליך לפחות לתקופה של שנה במינימום והרבה פעילות מצד מומחה הקידום שלכם -באתר ומחוצה לו (יצירת קישורים). קידום באמצעות מודעות ממומנות בגוגל וכדומה (PPC), הוא כמעט מיידי ואתם צפיים לראות תוצאות כלשהם, כבר לאחר זמן קצר. לכל ערוץ שיווק , יש את יתרונותיו וחסרונותיו, אך בגדול קידום אורגני הוא ערוץ השיווק הטוב ביותר לאתר עסק, אם יש לכם אורך רוח וסבלנות לתהליך.

חברת קורנגה היא מהחברות הותיקות, מנוסות ומקצועיות בישראל, בכל הקשור לשיווק דיגיטלי וקידום אתרים בפרט, עם 20 שנות פעילות ברזומה (משנת 2002). הניסיון שצברנו במהלך שני העשורים בהם אנו פעילים, בשילוב עם ניסיונם האישי המכובד של מומחי הקידום שלנו בצוות החברה (אין אצלנו מקדמים בדרגת "junior" ש"יתגלחו" על אתר העסק שלכם) והמשאבים שאנו משקיעים ברכישת רישיונות הפעלה למבחר כלים טכנולוגיים מתקדמים בתחום השיווק דיגיטלי- אמורים להבטיח לכם שקט נפשי, שהנכסים הדיגיטליים שלכם בידיים הטובות ביותר ושאתם צפויים להגדיל את החשיפה והתנועה לאתרכם – בעתיד הקרוב.
קידום אתרים בגוגל אינו מתמטיקה או שום מקצוע מדעים מדויקים אחר, כך שלדעת SEO (Search Engine Optimzation) בתאוריה בלבד, צפוי להיכשל במבחן התוצאה בתהליך חיזוק נוכחותו של עסק ברשת.
קידום אתרים דורש ניסוי ותהיה רבים מלבד התעדכנות מתמדת בחומר התיאורטי של התחום (דרך בלוגים וסרטונים העוסקים בעולם זה) ועל כן, לניסיון רב שנים, ישנה חשיבות רבה בהצלחת תהליך הקידום ומשתנה זה אמור להיות משמעותי בבואכם לבחור חברת קידום אתרים שתדחוף את העסק שלכם קדימה באמצעות שיווק דיגיטלי מקצועי. קורנגה מתמחה כבר למעלה מ-20 שנה בקידום אתרים, כך שאיתנו תהיו בידיים טובות!

ישנם גורמים רבים המשפיעים על רמת ההצלחה/אי הצלחה של קידום אתרי אינטרנט. אלה הם הגורמים הבולטים לדעתנו המקצועית:

  • אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO): האתר צריך להיות מותאם למנועי חיפוש כך שניתן יהיה למצוא אותו בקלות על ידי בוטים ה"זוחלים" ברחבי המרשתת וסורקים את תוכן האתרים. כמו כן, האתר צריך להיות בעל תוכן רלוונטי במיוחד לביטויי החיפוש של הגולשים בתחום תחום העיסוק של האתר. התוכן גם צריך להיות מעניין מאוד ולגרום לגולשים ליצור פעולות נוספות באתר כמו מילוי טופס יצירת קשר או רכישת מוצר אונליין.
  • שיווק במדיה חברתית: שיווק בערוצי סושיאל כמו: פייסבוק, יוטיוב, לינקדאין, אינסטגרם ועוד, יכול להיות דרך מצוינת לקדם אתר ולהגיע לקהל רחב יותר של גולשים/לקוחות פוטנציאליים.
  • פרסום בתשלום (PPC): ניתן להשתמש בפרסום בתשלום כדי למקד קמפיין שיווק לקהלים ספציפיים ולהוביל לתנועה לאתר.
  • שיווק בדוא"ל: ניתן להשתמש בשיווק במיילים כדי לשמור על קשר עם לקוחות ולקדם מוצרים או שירותים חדשים.
  • עיצוב האתר: עיצוב האתר צריך להיות ידידותי למשתמש ובעל היררכיה ברורה ומובנת, כך שהאתר יהיה נוח לניווט (וגם לבוטים של מנועי החיפוש, אשר סורקים את אתרכם ומנתחים אותו).
    על ידי התמקדות בגורמים אלו, תוכלו להגדיל את סיכויי ההצלחה של תהליך קידום האתר שלכם.

ישנן טעויות נפוצות רבות בתהליך קידום אתרים. חלק מהטעויות השכיחות ביותר כוללות:

  • אי הצבת מטרה ברורה לקידום בתחילת התהליך: חשוב שתהיה מטרה ברורה לקמפיין קידום האתר שלך. מה אתה רוצה להשיג עם מאמצי קידום האתר שלך? האם אתה רוצה להגדיל את התנועה לאתר? לייצר לידים? להגביר את המכירות? ברגע שאתה יודע מה אתה רוצה להשיג, אתה יכול לפתח אסטרטגיה שתעזור לך להגיע ליעדים שלך.
  • לא למקד את קהל היעד שלך: חשוב למקד את מאמצי קידום האתר שלך לקהל היעד הרלוונטי ביותר. למי אתה מנסה להגיע עם האתר שלך? מה האינטרסים שלהם? מה הצרכים שלהם? ברגע שתדע מי קהל היעד שלך, תוכל לפתח תוכן ומסרים שיווקיים שימשכו אותו נכונה.
  • אי שימוש בערוצי הקידום הנכונים לצרכיך: ישנם כלים רבים זמינים שיעזרו לך לקדם את האתר שלך. כמה מהכלים הפופולריים ביותר כוללים: קידום אורגני למנועי חיפוש (SEO), מדיה חברתית, ופרסום בתשלום (PPC). חשוב לבחור בכערוצים הנכונים לקמפיין קידום האתר שלך ולהשתמש בהם בצורה יעילה.
  • אי מעקב אחר תוצאות תהליך קידום האתר: חשוב מאוד לעקוב אחר תוצאות קידום האתר שלך, בשלבים שונים של התהליך, כדי שתוכל לראות מה עובד ומה לא. זה יעזור לך לשפר את מאמצי קידום האתר שלך לאורך זמן. ישנו מגוון ענק של כלים לניטור ומעקב אחר תוצאות תהליך קידום האתר בערוצי שיווק שונים, כמו SEO, PPC, רשתות חברתיות וכו'. בין הכלים הידועים והטובים למעקב אחר קידום אתר האינטרנט שלכם, ראוי לציין את: Google Analytics, Google Search Console, תוכנות בדיקת מיקומים כמו "ZEFO" ו"Kolyom" ועוד.
    על ידי הימנעות מטעויות נפוצות אלו, תוכל להגדיל את סיכויי ההצלחה של קמפיין קידום האתר שלך.

הנה כמה אסטרטגיות שיעזרו לכם לשפר את הנראות של אתרכם במנועי החיפוש (וכפועל יוצא גם להיות מדורגים גבוה יותר בתוצאותיהם):

  • אופטימיזציה "Onsite": בצעו מיטוב של התוכן בדפי האתר שלכם, על ידי שילוב מילות המפתח הממוקדות בכותרות העמוד, כותרות המטא וכתובות ה-URLS's שלהם . ודאו שהתוכן שלכם בנוי היטב (מחולק לפסקאות עם כותרות רלוונטיות וכו'), קל ומעניין לקריאה ומספק ערך למשתמשים.
  • תוכן איכותי: צרו תוכן איכותי, אינפורמטיבי ומרתק המתייחס לצרכים ולאינטרסים של קהל היעד שלכם. השתמשו במגוון סוגי תכנים: טקסטים (HTML) איכותיים כמובן, אבל גם תמונות מקוריות, סרטונים, אינפוגרפיקה ועוד. תוכן המספק תובנות ייחודיות, פותר בעיות ומספק מידע בעל ערך, נוטה להיות מדורג היטב בתוצאות החיפוש.
  • ארכיטקטורת אתר וניווט: ודאו שלאתר האינטרנט יש מבנה ברור והגיוני המאפשר לסורקים של מנועי החיפוש ("זחלנים" בעגה המקצועית) לנווט ולהוסיף את הדפים של האתר לאינדקס שלהם בקלות. השתמשו בקישורים פנימיים כדי ליצור קשרים בין עמודי תוכן קשור ולהקל על משתמשים ומנועי חיפוש לגלות ולנווט באתר.
  • רספונסיביות- התאמה לנייד: עם השימוש הגובר במכשירים ניידים, אופטימיזציה של האתר שלכם לגודל מסך של טלפון נייד, היא חיונית. ודאו שהאתר מותאם לנייד, נטען במהירות ומספק חווית משתמש חלקה בגדלי מסך שונים.
  • בניית קישורים נכנסים ממקורות חיצוניים ("backlinks"): עבדו קשה על יצירת פרופיל קישורים נכנסים לאתר שלכם, כדי לחזק את סמכותו ולבנות לו ולידציה מול מנועי החיפוש. קישורים נכנסים באיכות גבוהה מאתרים מוכרים ורלוונטיים לתחום עיסוקכם, נתפסים ע"י מנועי החיפוש כהצבעות אמון מאתרים אחרים, והם מתייחסים אליהם כגורם דירוג חשוב. חפשו אחר הזדמנויות לפרסם מאמרי אורח בבלוגים שונים, ליצור שיתופי פעולה עם משפיענים וקבלת אזזכורים בבפרסומים אינטרנטיים מהתעשייה.
  • קידום במדיה חברתית: השתמשו ברשתות החברתיות השונות (פייסבוק, לינקדאין, יוטיוב, אינסטגרם וכו'), כדי לשתף ולקדם את תוכן האתר שלכם. צרו קשר עם הקהל שלכם, עודדו שיתוף חברתי ובנו קהילה סביב המותג שלכם. אותות חברתיים יכולים להשפיע בעקיפין על דירוג מנועי החיפוש.
אלעד גושקס

אלעד גושקס

מומחה SEO, קידום אתרים בחברת קורנגה

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

ניהול מוניטין בגוגל ושאר מנועי חיפוש - קורנגה

ניהול מוניטין בגוגל

תוכן עניינים של המאמר ניהול מוניטין ברשת, או ניהול מוניטין בגוגל, נחשב לתחום די חדש שנכנס בשנים האחרונות לתודעה, בעיקר בכל הקשור לעסקים, חברות, אנשי

קרא עוד »
CHAT GPT - מאמר מאת קורנגה קידום אתרים

צ'אט GPT

תוכן עניינים הכוכב הטכנולוגי החדש שעולה בשכונה הגלובלית שלנו, הצ'אט שכולם מדברים עליו בימים אלה: מהללים, מכחישים, ואף ספקנים לגביו, הוא הצאט GPT של חברת

קרא עוד »