מאמרים לקידום אתרים או איך להכניס תוכן מנצח לאתר שלכם?

מאמרים לקידום אתרים - קורנגה

בעידן של היום קשה עד בלתי אפשרי לעסקים להגיד "ניצחתי את השיטה, וכעת המקום הראשון בגוגל שמור ומובטח לי". במיוחד כאשר מדובר על תחומי שירות נישתיים יחסית, או באתרים ועסקים בסדר גוגל קטן עד בינוני, המטרה הגדולה של להיות בראש תוצאות החיפוש אף פעם אינה יכולה להיות מובנת מאליה, וזאת גם אם הצלחתם לעמוד בהצלחה במשימה המורכבת הזו לאורך זמן רב. כדי להבטיח שהאתר שלכם יהיה תמיד רלוונטי, חדשני ובעל נוכחות מותאמת לנדרש בכל רגע, יש כמה כללים חשובים שכדאי שתעקבו אחריהם.

בחנו את המתחרים

הכלל הראשון ואולי המפתיע שיש לעקוב אחריו, הוא מעקב מתמיד אחרי המתחרים. נכון, זה אולי לא נשמע אידיאלי ואפילו מעט בעייתי, אך אין משמעות הדבר שעליכם חלילה להעתיק מהם – אלא להיפך: עליכם ללמוד את השטח, ולהבין מי נגד מי בתחום השירות הספציפי שאתם מציעים ולמעשה מתחרים עליו. כמובן שכך ניתן להגיע לפעמים גם לטכנולוגיות חדשות ולדברים שאולי לא חשבתם עליהם, אך זהו אינו העיקר – מכיוון שהעיקר במעקב אחר מתחרים, ובמיוחד כאשר מדברים על קידום אתרים בגוגל, הוא לבדוק כל העת כיצד תתעלו עליהם בכל פרמטר: באיכות התכנים, בעיצוב האתר, בתכנות החכם שלו ובמידת ההתאמה שלו לקהל היעד שלכם ולקהלים פוטנציאליים נוספים.

בחרו חברת עיצוב מנצחת

על פניו, העיצוב הוא כמובן לא הדבר החשוב ביותר שצריך לדאוג לו בכל הנוגע לנושא של קידום אורגני בגוגל אך עיצוב נכון של האתר בהחלט יכול להכריע את הכף האם הגולשים יישארו בו עוד דקה אחת נוספת או לא. זהו למעשה הכלל המוביל לקידום אתרים איכותי על כל הפרמטרים המאפיינים אותו לאחר מכן, ולכן חשוב להקפיד על סטודיו שמתמחה בכל מה שחשוב בעיצוב – החל מהתאמה מושלמת של האתר לשימושים השונים שלו בעולם הדיגיטל וה- web, ועד לחשיבה בוגרת ונכונה שיודעת להתגמש ולהתאים את עצמה לקהלי היעד הספציפיים שלכם (ולא רק לפי מה שנראה "מגניב" או "יפה" בעיני אנשי הצוות).

הפסיקו להשתמש במילה "הזנת תכנים"

החשיבה על האתר שלכם במושגים טכניים ומשימתיים יבשים, ככאלה שצריך "להזין" בהם תכנים כבדרך קבע ובצורה מכאנית וסיזיפית, היא פסולה ולמעשה מהווה את שורש הבעיות כולן. חשבו על כך: הרי האתר שלכם הוא הבמה וההזדמנות הטובה ביותר שלכם להראות לעולם מדוע אתם כל כך טובים, מה הניע אתכם לפתוח את העסק או החברה בפעם הראשונה שחלמתם על כך, ובמילים פשוטות – למה כדאי לכל אחד ואחת בארץ ובעולם להכיר אתכם? זוהי הדרך אחת והנכונה לראות את האתר שלכם, והעלאת מאמרים לקידום אתרים, צריכה להיות מרגשת ומאתגרת (בצורה חיובית כמובן) בדיוק באותו האופן.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

קידום בגוגל – SEO

קורנגה חברה המתמחה במתן שירות ופתרונות קידום אתרים ובניית אתרים הוקמה בשנת 2002, ונחשבת לאחת מהחברות הוותיקות והמובילות בתחומה בישראל- שיווק באינטרנט ואופטימיזציה למנועי חיפוש-SEO.

קרא עוד »
ניהול מוניטין בפייסבוק - קורנגה בע"מ

ניהול מוניטין בפייסבוק

תוכן עניינים בעשור האחרון או קצת יותר, אנו חולקים את חיינו ברשתות חברתיות, מעלים תמונות, סיפורי חיים, פוסטים נוקבים עם טענות ומענות, פירגונים לספקי שירות

קרא עוד »
מה זה GPT ? מאמר מאת קורנגה שיווק דיגיטלי

מה זה GPT ?

תוכן עניינים צ'אט GPT הוא הילד השובב החדש, המתקדם ומחוכם בעולם הטכנולוגיות. כמו בכל תחום, גם בטכנולוגיות מחשוב יש מגמות וטרנדים מגוונים. הפעם עיקר הפוקוס

קרא עוד »