קידום אתרים במרכז 🔝

קידום אתרים במרכז - קורנגה

תוכן עניינים

המרכז הוא אזור תוסס ומלא חיים, עם עסקים מכל הסוגים והגדלים. בין אם אתם חנות ריהוט קטנה בתל אביב או חברת הייטק גדולה ברמת גן, קידום אתרים יכול לעזור לכם להגיע לקהל היעד שלכם ולהגדיל את המכירות.

מרכז הארץ כולל בתוכו היצע ענק בכל תחום עסקי: שפע מסעדות ובתי קפה, שפע חנויות לממכר של כל דבר העולה בדעתכם, מרכזי תרבות, שירותים של בעלי מקצועות חופשיים (עורכי דין, אדריכלים, רואי חשבון, מפתחי תוכנה ועוד) ושירותים מקצועיים (חשמלאיים, מכונאי רכב, שרברבים, מנעולנים, ועוד).

לנו כצרכנים באזור המרכז, ישנו קושי אמיתי בבחירת העסק בו אנו מעוניינים לאכול את ארוחת הערב שלנו, לרכוש את המשקפי ראייה הבאים שלנו או להזמין ממנו את החשמלאי הבא שלנו לתיקון בבית.

המבחר והתחרות בכל תחום מסחרי הם כל כך גדולים, עד שלנו כלקוחות פוטנציאליים, קשה מאוד להחליט את מי אנחנו רוצים לבחור מבין שלל העסקים שמציעים מוצר / שירות דומה וכאן אתם בכבעלי עסקים, מוכרחים לבלוט מעל מתחריכם בעיקר באמצעות שיווק נכון!

ואיך משווקים עסק בצורה נכונה במאה ה-21, אם לא באמצעות שימוש בדיגיטל?!

שיווק דיגיטלי – לא פחות ממעולה, הוא הפתרון העיקרי, שצריך לעמוד לנגד עיניכם, כמענה לסוגיית התחרות שאתם כעסק (בעיקר באזור המרכז רווי התחרות בכל ענף) חווים על בשרכם כעסק חדש בתוך ים של עסקים אחרים דומים, שקדמו לכם.

הכי נכון לומר, שאתם כעסק באזור רווי תחרות, צריכים להתבלט מעל המתחרים, באמצעות שילוב של הבלטת יתרון תחרותי חזק שיש לכם מול המתחרים ("value proposition") – למשל משלוחים חינם, אחריות מורחבת וכד', שירות מצוין שיעשה לכם שם טוב מפה לאוזן ומעל הכל: קידום הנכסים הדיגיטליים שלכם במנועי החיפוש ופעילות נכונה ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וכד').

אז מה זה שיווק דיגיטלי בכלל? 🧐

שיווק דיגיטלי הוא מונח רחב, המתייחס למספר אפשרויות פרסום ברשת האינטרנט, ביניהן:

קידום פעילות חברה / מותג ברשתות חברתיות (Social networks), קידום אתרים במנועי החיפוש (ובראשם כמובן המלכה הבלתי מעורערת, חברת Google) בצורה אורגנית וקידום ממומן (פרסומות במנוע החיפוש של גוגל, פרסום מודעות ברשתות חברתיות, פרסומות כבאנרים בתוך אתרים מתחומים שונים, פרסום מאמרים ממומנים באתרים חזקים ועוד).

אם עד לפני עשור, המדיה המסורתית, קרי העיתונות, הרדיו והטלוויזיה עוד שלטו בענף הפרסום, אזי שהיום האינטרנט הוא זירת התחרות השיווקית שלוקח את הבכורה מבחינת היקפי תקציבי הפרסום והאפקט שמקבל המפרסם מערוץ שיווקי זה, הוא בדרך כלל הטוב ביותר מבין ערוצי המדיה האחרים.

בתקופה בה כמעט כל אחד מתושבי ישראל או כל מדינה מפותחת אחרת, מחזיקים ברשותם לפחות מחשב אחד- אם זה בדמות מחשב נייח, לפטופ או כמובן, מכשיר סלולרי חכם (Smartphone), אין זה פלא שהמדיום הדיגיטלי, הוא זה שמוביל את ענף הפרסום בישראל של 2022.

החלוקה בענף הפרסום בישראל לשנת 2019

למעשה, החל משנה שעברה, שנת 2021 החל האינטרנט לעקוף את את הטלוויזיה, כאמצעי הפרסום המוביל בארץ, כאשר את ההובלה בשוק הדיגיטל לוקחות השחקניות הוותיקות (במושגים של עולם האינטרנט): גוגל ופייסבוק.

היתרון של השיווק הדיגיטלי, מעבר לתפוצתו העצומה של האינטרנט שמושך אליו המון טראפיק אנושי (ועל כן גם המון כסף פוטנציאלי), היא היכולת לנטר את קהל היעד האופטימלי של העסק שלכם, לכוון אליו את הקמפיין השיווקי הרצוי ולעקוב אחר תוצאות הקמפיין שביצעתם.

זה יתרון עצום שיש לפרסום באינטרנט על גבי הפרסום בערוצים המסורתיים כדוגמת העיתון, שלטי החוצות, הרדיו וכו'.

בין אם אתם מרימים מודעות בתשלום ברשת האינטרנט ובין אם מנהלים בכלל קידום אורגני בלבד, יש לכם את האפשרות לדעת בכמה חשיפה עמודי האתר שלכם / העמוד עסק שלכם ברשתות החברתיות, זוכה, כמה כניסות אתם מקבלים מקהל הגולשים ברשת, האם הם מייצרים לכם המרות (לידים בצורת טופס יצירת קשר, חיוג לטלפון של העסק רכישות און ליין באתר וכד') או לא (נוטשים את האתר עוד טרם ביצוע הפעולה הרצויה לביצוע מבחינתכם).

ה-מ-ו-ן משתנים יכולים להימדד על ידיכם (או ע"י חברת השיווק ששכרתם את שירותיה) שאתם בוחרים בשיווק דיגיטלי לעסק שלכם. ניתן לומר שהקלישאה של "השמיים הם הגבול", אינה רחוקה מהמציאות, הכל הנוגע לאפשרות מדידה של נתונים בעולם הפרסום באינטרנט.

אתם יכולים לדעת למשל, כמה זמן בממוצע נשאר הגולש באתר שלכם, באלה עמודים ביקרו הכי הרבה ואלה עמודים הכי חזקים מבחינת הובלה לפעולה, מאלה ערוצים דיגיטליים הגיעו לאתר שלכם (מקידום אורגני דרך גוגל, מקמפיין ממומן כלשהו שהרמתם לאוויר, מהפנייה שמקורה באתר אחר ועוד) ואיזה מביניהם הכי ממיר, מאיזו מדינה הכי הרבה מגיעים אליכם ואפילו מאיזה סוג מחשב גולשים אליכם הכי הרבה (מחשב שולחני, טאבלט, או מכשיר טלפון חכם). 

מה אנחנו בקורנגה מציעים לכם?

  • קידום אתרים אורגני (SEO): אנחנו נתאים את האתר שלכם למנועי החיפוש ונבצע פעולות שונות כדי להביא אותו למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.
  • קידום אתרים ממומן (PPC): אנחנו ננהל עבורכם קמפיינים ממומנים בגוגל ובפלטפורמות פרסום נוספות, ונביא לכם תנועה איכותית לאתר.
  • בניית אתרים: אנחנו נבנה עבורכם אתר איכותי ומקצועי, שיהווה נכס דיגיטלי משמעותי עבור העסק שלכם.
  • שירותי שיווק דיגיטלי נוספים: אנחנו מציעים מגוון שירותי שיווק דיגיטלי נוספים, כגון, ניהול מדיה חברתית, כתיבת תוכן, ניהול מוניטין ברשת ועוד.

מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן?

קידום אורגני או בלעז SEO -Search Engine Optimization היא מעין מתדולוגיה הכוללת בתוכה את מכלול הפעולות שיש לבצע עבור מקסום פוטנציאל החשיפה של אתר מסוים במנועי חיפוש ובראשם גוגל כמובן.

התוצאות האורגניות, הן אלה המופיעות מיד לאחר המודעות  והן מוקלקות בצורה הרבה נרחבת יותר מאשר אותן מודעות בתשלום, שנתפסות אצל מרביתנו כדבר פחות "נקי" והרבה יותר ממוסחר בחריפות ועל כן פחות אהודות.

יתרונותיו של הקידום האורגני:

  • טראפיק איכותי של גולשים (במרבית המקרים)
  • חשיפה לא מוגבלת
  • קליקים של גולשים לא עולים כסף למפרסם – פר כניסה.
  • קידום אורגני טוב, בהכרח גם ישפר את תפקודו ומבנהו של האתר וכך תרוויחו גם אתר בריא יותר, שגם יניב עבורכם יותר ויותר הכנסות עם הזמן.

חסרונותיו (היחסיים) של הקידום האורגני :

  • לוקח זמן לא מבוטל לראות תוצאות – זהו תחום שיווק תחרותי (יש הרבה חברות קידום אתרים ומקדמי אתרים עצמאיים), המשתנה בקושי מתחום לתחום (יש תחומים תחרותיים שבהם גם אם הקידום מתבצע באופן סופר מקצועי, עדיין ייקח למעלה משנה לראות שיפור משמעותי בדמות עלייה בדירוגים בגוגל ויותר תנועה לאתר)
  • תלוי המון בידע של המקדם ונדרש ידע רב (שחובה להישאר בו מעודכנים בחידושים ומגמות- ללא הפסקה) וניסיון בשטח, כדי  לדעת לקדם אתר בצורה מיטבית (בעיקר בתחומים תחרותיים).
  • תחום דינאמי הנתון לשינויים תכופים – השינויים שמבצעים מנועי החיפוש כדוגמת גוגל, בינג ודומיהם באלגוריתם שלהם, משפיעים על הדירוגים שלכם כעסקים המפורסמים בתוצאות החיפוש. במידה והמקדם שלכם אינו מעודכן בשינויי האלגוריתם ופועל בהתאם, אתם עלולים להיות מושפעים לרעה ולהיפגע בדירוגכם על מגוון מילות מפתח (ובעקבות כך גם בטראפיק הגולשים / לקוחות פוטנציאליים שאתם זוכים לו מאתרכם).

    קידום אתרים ממומן או פרסום PPC – Pay Per Click, כאמור, יכול לקנות את ההופעה הנחשקת, בראש עמוד תוצאות החיפוש – מעל לשטח הפרסום של התוצאות הטבעיות או ה"אורגניות", תוך זמן קצרצר (עד כמעט מיידי), מתוך האינטרס הכלכלי הברור של ענקיות החיפוש כמו גוגל, להרוויח כסף גדול מהמפרסמים.

כל הקלקה על תוצאה ממומנת מכניסה לגוגל כסף (מהמפרסם שהסכים ליצור מודעה / קמפיין של קבוצת מודעות), כאשר אנו מדברים כאן על עלות שנעה בין שקלים בודדים לקליק ועד מאות שקלים לקליק (!!!) במקרה של ביטויים ותחומי עיסוק תחרותיים מאוד.

יתרונותיו של הקידום הממומן:

  • תוצאות מיידיות – במידה וזכיתם במכרז על ביטויי / מילת מפתח, אתם תתחילו להופיע עם המודעה שלכם בתוצאות החיפוש מהר מאוד!
  • אין חובה להיות הבעלים של אתר אינטרנט בשביל ליצור מודעות בגוגל ודומיו – גם דף נחיתה בודד, יכול להחזיק מודעה ולהמיר עבורכם גולשים לליד.
  • יכולת פרסום ממוקדת מאוד – מודעות ממומנות, יכולות להבטיח לכם פנייה לקהל לקוחות מצומצם, המתאים בדיוק לנישה שאתם משווקים. ע"י כך אתם יכולים להביא לידים יותר איכותיים וללכת על איכות במקום על כמות. אתם יכולים למשל "לטרגט" (מלשון טרגט – מטרה בתרגום מאנגלית) קבוצה מסוימת עפ"י מאפיינים כדוגמת: אזור מגורים רלוונטי לעסק, חתך גילים, תחביבים ותחומי עיסוק.
  • אידיאלי עבור פרסום אינטנסיבי על תקופת זמן מוגבלת, למשל שיווק מבצעים לחיסול מלאי, מבצעים לזמן החגים, השקת מותג חדש וכד'.

חסרונותיו של הקידום הממומן:

  • מחירים גבוהים מאוד לעיתים – ישנם תחומים תחרותיים, בהם קמפיין הכולל מספר מודעות, יהיו בגדר הוצאה אסטרונומית עבורכם ואינה מתאימה לעסקים קטנים – בינוניים.
  • אין בהשקעה בו הבטחה להשגת אפקט לטווח ארוך עבור העסק ונכסיו המקוונים.
  • איש ה-PPC שמקדם עבורכם את העסק, אינו משקיע כלום בביצוע אופטימיזציה לביצועי האתר שלכם שלכם ועל כן, בריאות האתר אינה משתפרת. התשתית של הנכס הדיגיטלי שלכם אינה משתפרת ולא תשרת אתכם בראייה קדימה.

קידום אורגני במרכז עם חברת קורנגה

השתכנעתם בנחיצותו של תהליך הקידום האורגני בשיווק לעסקיכם?

מעולה! אבל אתם בטח שואלים את עצמכם, מה עכשיו? למי אני פונה מתוך המאגר הענק של המקדמים שקיים בארצנו- סוכנויות ומקדמי אתרים פרילנסרים ?

אז נעים מאוד 👋🏻😃 חברת קורנגה בע"מ – מקדמים אתרים במרכז למעלה מ-20 שנה, עבור מאות לקוחות מתחומים שונים ומגוונים. אנו קיימים ופועלים משנת 2002, כאשר תחילת דרכנו המקצועית הייתה ב"עיר ללא הפסקה" – ת"א ובהמשך עברנו לליבו של אזור התעשייה פולג בנתניה – שם אנו ממוקמים גם כיום.

אנו מכירים את התחרות הגדולה במגוון רחב של תחומי עיסוק ומסחר באזור המרכז ונדע, באמצעות הניסיון הרב שלנו, הידע המשובח של אנשינו וסט הכלים הטכנולוגי העשיר שברשותנו, לנווט את העסק שלכם בתוך התחרות הצפופה על הופעה בדירוגים הגבוהים בתוצאות החיפוש של גוגל.

אנו מדברים על לקוחותינו בגובה העיניים: לפני תחילת עבודה, ניפגש עימכם פרונטלית, נשמע ממכם מהן ציפיותיכם מתהליך הקידום האורגני, נסקור יחד אתכם את תחום העיסוק שלכם ונאמוד על גודל התחרות ונערוך אתכם תיאום ציפיות.

המטרה שלנו היא, לשפר אצלכם באתר את המבנה וההיררכיה ולהזניק למעלה את חווית השימוש בו.

כפועל יוצא לכל אותן פעולות אופטימיזציה שאנו נבצע עבור נכסיכם הדיגיטליים (גם ב-ONSITE- שיפור ביצועי אתר ומיטוב איכות וכמות התוכן באתר וגם ב-OFFSITE- השגת קישורים מאתרים חיצוניים, פעילות ברשתות חברתיות וכו') האתר שלכם צפוי להתקדם במנועי החיפוש החשובים ולייצר לכם עקב כך הגברה בתנועת הגולשים לאתר ובמכירות הנכספות של שירותכם / מוצריכם.

אז נכון, לכאורה אין באמת חשיבות גדולה לעובדה שהעסק שלכם ממוקם במרכז וגם שלנו, מכיוון שקידום אתרים יכול להיעשות עבורכם אפילו ממדינה בקצה השני של העולם, אך קחו לתשומת ליבכם שאנחנו בקורנגה חיים את התחרות הגדולה בלב המרכז העסקי של ישראל ושולטים בשפה השיווקית שמתאימה להבאת תוצאות עסקיות מקסימליות לחברה המתמודדת עם התחרות הכה גדולה באזור זה.

מעוניינים לשמוע יותר על השירות קידום אתרים בנתניה של קורנגה או על כל נושא שיווקי אחר?

אלעד גושקס

אלעד גושקס

מומחה SEO, קידום אתרים בחברת קורנגה

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

הסרת אזכורים שליליים - קורנגה בע"מ

הסרת אזכורים שליליים

תוכן עניינים "הסרת אזכורים שליליים" באינטרנט, הינה חלק מתהליך שלם הנקרא "ניהול מוניטין ברשת" ומדבר על דחיקת האזכורים השליליים על אותו אדם/ חברה / מותג

קרא עוד »