מה קידום אתר בגוגל יכול לעשות לעסק שלך ?

מה קידום אתר בגוגל יכול לעשות לעסק שלך ? מאמר של קורנגה

תוכן עניינים

זה הלהיט העסקי של העשור האחרון, כל בעל עסק רוצה לקדם את האתר שלו לעמוד הראשון בגוגל, למיקומים גבוהים ככל הניתן. עד כאן כולם רוצים אותו דבר אבל השאלה כיצד מגיעים למיקומים אלו בגוגל ומה בעצם נדרש מבעל העסק.

חשוב לדעת, כי לא כל אתר ניתן לקידום מקצועי!

לא כל חברה יכולה ומסוגלת לקדם אתר באופן אורגני, הדבר אינו פשוט וקל כפי שבעלי עסקים חושבים. מדובר בעבודה סיזיפית חודש בחודשו, תשתיות רחבות הנשענות על שנים רבות של הקמת אתרים, פורטלים, בלוגים וכו'. ועוד ידע רב ונצבר המשולב בידע חדש ועדכני. כל אלו מול חוקי גוגל המשתנים מעת לעת ולדינמיות התחום בין אם במובייל או במחשב (דקסטופ).

קידום אתרים בגוגל -לאילו עסקים זה מומלץ?

כמעט ואין עסק או תחום היכול להרשות לעצמו שלא לקדם את האתר בגוגל, גם חברות העוסקות בתחומים נישתיים מאד, או חברות ותיקות אשר די שולטות בתחום שלהם, גם הן נזקקות לקידום אורגני. הדגש הוא על נזקקות שכן בעולם הדינמי של ימינו, ברגע שחברה לא קיימת בתוצאות החיפוש בגוגל היא פשוט לא קיימת מבחינת הקהל שלה. לפני כשנה וחצי נפגשתי עם הנהלת חברת ענק, ממש תאגיד בינלאומי מוכר המשווק את מוצריו (B2B) במדינות רבות בעולם, בשיחה עלה הצורך לחדור לשוק ההודי אך ניסיונות עבר כשלו לגמרי שכן לא הייתה תשתית שיווקית ראויה והתאגיד ככל שהיה מוכר בעולם המערבי, כלל אינו מוכר בהודו ולכן לא הצליח להתברג כספק מן המניין. לאחר כשנה וחצי של עבודה מאומצת בקידום האורגני ועל ידי הקמת תשתיות מגוונות עבור הלקוח הצלחנו למקם את האתר בעמוד הראשון בגוגל במספר רב של מילות מפתח גנריות+long tail, מאז ועד היום הלקוח מקבל פניות לא מעטות מרחבי הודו, עסקים ברמות שונות ולצרכים שונים, גם לפרויקטים גדולים כגון מגדלי משרדים וכו'.

אותו מנכ"ל סקפטי כבר לא נותר כזה, אלא הפך לאוהד נלהב של האינטרנט ויכולות הקידום אשר נגלו בפניהם. כיום הפעילות הורחבה למדינות נוספות כאשר התוכנית הנה להיות נוכח בתוצאות החיפוש ב-12 מדינות שונות במהלך ה-4 שנים הקרובות.

קידום אורגני – מניב כניסות, לידים ועסקאות עבור העסק שלכם!

בעלי עסקים מחפשים ללא לאות את המקור הטוב ביותר אשר יכול להניב להם כניסות איכותיות לאתר, מכאן שגם חלקם ירכשו באתר או יבצעו פעולה כלשהי. רבים מהם סבורים כי הרדיו או הטלוויזיה תספק להם את המענה המתאים, אך כמו רובן האמת המרה מתגלה מהר מאד כאשר האבק מתפזר ובעל העסק מגלה כי אומנם הוא מכר את מוצריו אך הדבר התרחש בגל אחד נקודתי, ללא יכולת למנף אותו להמשכיות בשל יוקר הפרסום והעלויות הנלוות לכך(הפקה וכו').

הקידום האורגני הוא בהחלט הדבר המתאים ביותר לעסקים שכן בחישוב עלות תועלת (ROI) מדובר באפיק המניב הכי הרבה כניסות לאתר ומכאן שמהווה את המשפך החשוב ביותר של ההכנסות.

מה גם שככל שהקידום מבשיל והמיקומים משתפרים, המחיר החודשי לקידום אינו משתנה ולכן העלויות של העסק להקלקה יורד לאגורות בודדות, דבר שלא קורה/יקרה בשום מדיה אחרת או אפיק שיווקי כלשהו.

סיפורי הצלחה של קידום אתרים אורגני בגוגל

רבים מלקוחותינו התחילו את הפעילות עמנו לפני שנים ספורות, חלקם אגב היו עסקים קטנים מאד, קרי, חנות בעיר כלשהי ולאו דווקא במיקום מרכזי. כלומר סיכויי ההצלחה והחשיפה שלהם לא היו גבוהים מלכתחילה ולכן נאלצו לפרסם את העסק במיטב כספם, כאשר זה לא החזיק מים כמעט ופשטו את הרגל.

החכמים מבניהם פנו ובדקו אפיקי שיווק נוספים, כאלו שהם יוכלו לשלם עבורם. להלן חלק מהלקוחות שלנו אשר הגיעו כחנות והתפתחו לעסקים גדולים, מפאת כבודם לא נחשוף את שמותיהם כאן אך ניתן לקבל את פרטיהם בשיחה אישית עימנו.

חנות צעצועים קטנה הממוקמת בעיר רחוקה מהמרכז, החנות קיימת שנים רבות אך בעקבות פעילות שיווק אשר כללו הקמת אתר מסחרי חדש וקידום אורגני החנות מוכרת כיום כחברה גדולה, החליפו את תשתית המחשוב על מנת להתגבר על העומס, הוסיפו כח אדם לרצפת המכירה וגם לשרות המשלוחים. כל אלו נזקפו על ידי בעל העסק לזכות קורנגה והקידום האורגני אותו אנו מבצעים לעסק.

מפעל לייצור גופי מתכת היה מעוניין להרחיב את הפעילות שלו ברחבי העולם, אנשי המכירות ומחלקת השיווק של הלקוח לא הצליחה לחדור את החסמים הרבים אשר נקרו בדרכם, ככל הנראה בשל גודל החברות וריבוי הגורמים אותם עליך לעבור עד למחלקת הרכש. לאחר כשנה וחצי בהם ניסו למעשה כל פתח אפשרי, פנו אלינו על מנת שנפעל לקדמם אורגנית, בכך בעצם קיוו ליצור עניין מצד הלקוחות ולגרום להם לפנות אליהם במקום שהם ירדפו אותם…

לאחר כשנה של קידום אורגני , אתר החברה הגיע למיקומים הראשונים בגוגל במספר ביטויים ומילות מפתח רלוונטיות ואף חלקן גנריות. הצור קשר באתר החל להעביר מדי יום פניות מכל רחבי העולם והחשיפה שנוצרה בעקבות הקידום הניבה להם מספר עסקאות בהודו.

אז אם גם לכם יש עסק הנזקק לקידום אורגני בישראל או ברחבי העולם, אתם מוזמנים לפנות אלינו, ללא כל התחייבות.

נשמח להיפגש ולבחון יחד את הדרך להצלחה שיווקית-עסקית עבורכם.

צרו עימנו קשר>>

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מה זה GPT ? מאמר מאת קורנגה שיווק דיגיטלי

מה זה GPT ?

תוכן עניינים צ'אט GPT הוא הילד השובב החדש, המתקדם ומחוכם בעולם הטכנולוגיות. כמו בכל תחום, גם בטכנולוגיות מחשוב יש מגמות וטרנדים מגוונים. הפעם עיקר הפוקוס

קרא עוד »
מסחר באינטרנט - מאמר מאת קורנגה בע"מ

מסחר באינטרנט

תוכן עניינים אחת מאבני הדרך החשובות בהתפתחות האינטרנט והפיכתו לכלי עבודה עבור עסקים ברחבי העולם, היא המסחר ברשת המקוונת. כמו כל טכנולוגיה או פיתוח עובר

קרא עוד »