דף שגיאה 404

דף שגיאה 404 אחד המקומות הנפוצים לשם חיפוש ואיתור מידע הינו זירת האינטרנט. אתרים שונים המייצגים אינספור עסקים קטנים, בינוניים ועד תאגידי ענק מוקמים ומתוחזקים כל העת. דרך מנועי החיפוש השונים ניתן למצוא את המידע המבוקש בעזרת שורת ביטויי ומילות חיפוש.

עובדה זו מביאה לתחרות גואה בין העסקים הרבים בתחומים בהם הם עוסקים. בעת הקמת אתר אינטרנט ובעת קידומו במנועי החיפוש, חשוב יהיה לשמור על רמת שימושיות תקינה לאורך כל העת. כלומר, דפי אינטרנט אשר ייראו "שבורים" או שלא ניתן יהיה להגיע אליהם, ישמשו כנגד בעלי האתר.

דף שגיאה 404 הינו מונח המתאר הודעת שגיאה בה נצפה, לו גלשנו לדף אינטרנטי אשר איננו קיים. כלומר, שם המתחם (הדומיין) עובד ופעיל, אך בעמוד המסוים לא יימצא כל תוכן רלוונטי.

מה הסיבות בגינן דף שגיאה 404 מזיק לקידום האתר?

כאשר גוגל סורק את אתרי האינטרנט כדי לדרגם בתוצאות החיפוש, העדיפות כמובן הינה שיסרוק דפים אשר אכן קיימים, בתצורה נכונה וברורה. בחלק מהמקים בגלל תקלה טכנית או טעות אנוש, ישנם אתרים המכילים את שגיאת דף 404 (העמוד אינו קיים).

דבר זה מביא להחלטה של גוגל בין היתר, כי אותו אתר איננו "דואג" מספיק לגולשים שלו או לחלופין איננו פעיל עוד. הנחה זו תוביל להנחה לעתים כי באם האתר מכיל עמודים שלא נמצאים, אזי האתר הלא מתוחזק הינו תוצאה של חברה או בית עסק איננו פעיל.

העובדה האחרונה תייצר נגזרת אשר יכולה לרמוז לגוגל כי אם בית העסק איננו פעיל, אזי אין צורך להמשיך ולדרג אותו ובכך להציג אותו בתוצאות החיפוש של גולשים מאותו התחום. כלומר, גולש שיחפש אחר מוצר או שירות אשר היה אמור להופיע באתר המסוים, כלל אינו יוכל להבחין בו מבין רשימת האתרים אשר יוצגו בפניו, לאחר שיחפש את מבוקשו בגוגל ולכן יש לתת לכך תשומת לב מירבית בתהליך של קידום אתרים בגוגל.

כפי שניתן להבין, ישנה משמעות גדולה מאוד להימצאותם של אתרי אינטרנט עובדים ומתפקדים.

העניין יהיה לתחזק כל אתר ולשים לב לכל בעיה ולכל תקלה שיכולה להתרחש. באם האתר עצמו נפל ואינו מוצג לקהל הרחב, או באם חלק מהדפים אינם מפנים לעמודי תוכן נכונים, הדבר בהחלט יכול להשפיע על תוצאות הקידום שלנו. המעניין הוא שלעתים חוסר תשומת לב שכזו עלולה לשבש את כל אסטרטגיית הקידום שלנו ולכפות עלינו עבודה מאומצת ומיותרת אותה לא תכננו מלכתחילה.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

בניית אתרי קטלוג - קורנגה

בניית אתרי קטלוג

תוכן עניינים פתחתם עסק חדש ו/או מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית ומחזור המכירות? הברירה הטבעית שלכם להתרחבות מסוג זה הינה האינטרנט- הזירה היחידה בה רוב

קרא עוד »