קידום אורגני בגוגל לאדריכלים

קידום אורגני בגוגל לאדריכלים - קורנגה

עולם האדריכלות נחלק למספר תחומים וכאן אני כולל גם נישות קטנות מאד…

אבל, ניתן להגיד כי מרבית משרדי האדריכלות נחלקים לשני תחומים.

קהל פרטי:

בעלי מגרשים המעוניינים לבנות וילה/בית פרטי או מועצות מקומיות המבקשות לבנות מתנ"ס או מבנה ציבורי שלרוב אינו עולה על 4 קומות. אומנם האחרונים אינם קהל פרטי ומחויבים לעבוד בכפוף לחוק המכרזים, אך את המידע הם שואבים מהאינטרנט ונעזרים בגוגל ככלי מקצועי לאיתור אדריכלים מתאימים, לכן לצורך המאמר הגדרנו אותם כסוג של קהל פרטי למרות שהם לא כאלו בשום מקרה.

קהל עסקי:

לרוב מדובר בקבלנים/יזמים אשר בבעלותם או בתחום אחריותם ישנם מגרשים גדולים לבנייה תעשייתית/משרדים/מגדלי מגורים, תכנון שכונות מגורים חדשות כחלק מסביבה עירונית מתפתחת. אדריכלות מסוג זה דורשת ידע רב, ניסיון והכרות מעמיקה עם השוק על כל מרכיביו.

אדריכלים המעוניינים לבנות מבנים בסדר גודל עצום, כפי שבונים כיום חייבים לקחת בחשבון כי מעבר לכל המורכבות המקצועית הנדרשת באמת לתכנן מגדלים ושכונות מגורים, ישנם שיקולים נוספים המתלווים להחלטה של אותו קבלן/יזם האם לעבוד אתכם או אף לתת לכם צ'אנס לפגישת הכרות בה הכדור כבר חצי בידיים שלכם…

אבל עד לאותו רגע מיוחל לפגישה עם יזם או קבלן עליכם לקחת בחשבון את שיווק המשרד והאופן בו הוא מוצג ללקוחות פוטנציאלים, האם הוא משדר את המסר הנכון והאם אותו מסר מניע לפעולה, מה שיגרום ללקוח הבא שלכם להקליק על צור קשר או להתקשר, שכן זו בעצם כל מטרת הקידום האורגני והנוכחות בדיגיטל או יותר נכון, בתוצאות החיפוש בגוגל!

תארו מצב בו קבלן קיבל המלצה על המשרד שלכם, הדבר הבא שיעשה הוא לחפש אתכם בגוגל והקלות בה ימצא את האתר שלכם תהיה אבן הבוחן הראשונה מבחינתו, האם אתם משרד רציני או לא (לתפיסתו ולאו דווקא כנתון מבוסס מציאות) הצעד הבא שלו יהיה לגלוש לאתר ולחקור את עמוד הבית שכן עמוד זה קובע ב-90% מהמקרים האם הגולש יקליק לעמודים נוספים, כגון: תיק עבודות, גלריה, המלצות וכו'. לכן, רוב המיקוד באתר הבית חייב ליצור "משפך שיווקי" יעיל וחכם אשר יגרום ללקוח הפוטנציאלי לשוטט באתר ולהתרשם. גם אם אין לכם תיק עבודות מפואר והנכם אדריכלים צעירים הלקוח לא ינטוש את האתר בשל כך, אלא הרושם הראשוני נוצר ממספר דברים. המרכזי שבהם, הוא החיפוש עצמו- טרם הגעתו לאתר הבית שלכם. תהליך החיפוש בגוגל חייב להיות קצר ומהיר וזה לא יקרה אם האתר שלכם ממקום בעמוד 2 ואילך. במקרים כאלה, הלקוח במרבית המקרים לא יגיע כלל לאתר שלכם ויעבור לאתרים המוצגים לו בראש תוצאות החיפוש האורגני – בעמוד ה-1.

לכן, בשלב הקריטי ביותר של השגת לקוח חדש אתם לא מעורבים/מודעים כלל ולכן החשיבות הקריטית לנראות האתר ולנוכחות שלכם בגוגל. לא לחינם מגדירים את גוגל "איש המכירות הטוב ביותר שאי פעם תכירו". כזה שלא מבקש העלאה או חופשים ולמעשה עובד עבורכם 24/7!

קידום אתרים לאדריכלים ובכלל…

אז איך מגיעים למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל? מבצעים קידום אתר באמצעות מומחים מנוסים בתחום. חברות או עצמאים שלמדו את התחום (מכירים את הקווים המנחים של גוגל, את המתודולגיה של גוגל לגבי מה זה אתר איכותי שמעניק לגולשים חווית שימוש אופטימלית וגורמת לו "לתגמל" אתכם בדירוג במנוע החיפוש שלו בתגובה לעמידה באותם כללים), חוו עבודה לאורך שנים מול האלגוריתם של גוגל ושאר מנועי חיפוש (Bing, Yahoo וכו') ויודעים מה לעשות ומה לא כדי להתברג גבוה בדירוגים ולהביא תנועה טבעית ואיכותית ללקוחותיהם במגוון שונים של ענפי שירות ומסחר, אשר יכולים להיות די שונים זה מה זה. הרי שלכל ענף עיסוק, יש את הסדרי גודל שלו – פופולריות שונה, תחרות שונה מבחינת כמות העסקים והחברות הקיימים באותו תחום וכד'. כלומר במילים אחרות, התחרות על קידום אורגני לאדריכלים – על התחרות הדי קשה שבתחום, כנראה לא תהיה דומה לזו של קידום אתר בתחום הנישתי של מרפאות ניידות וכד'. מה שבטוח, אם יש לכם אתר ואינכם מקודמים עדיין, בייחוד עם מדובר על תחום עם תחרות עזה על כל לקוח, מהרו לשנות את הגישה השיווקית שלכם והשקיעו בחברה מומחית לקידום אורגני. קידום אורגני (ידוע לרבים גם כ-SEO) צריך להיות התשתית השיווקית לכל בעל עסק שיש ברשותו אתר, בין אם הוא אתר מכירות אונליין ובין אם אתר תדמית המציג שירותים ועבודות עבר של העסק (כמו במקרה של אתרים המיועדים לאדריכלים). הקידום האורגני, אם נעשה כראוי, אמור לחזק את בריאותו הטכנית של האתר שלכם, לשפר את תוכנו ולהביא לכם תנועה איכותית של לקוחות פוטנציאליים שיגיעו לאתר שלכם ויהנו מחווית גלישה נאותה בו (מומחי קידום ראויים, ידאגו לשפר את מבנה האתר שלכם ואת זרימת התנועה בו, כמו גם את מהירות טעינתו ותגובתו לפעולות שונות מצד הגולש). לאחר הקמת תשתית הקידום האורגני כראוי, יהיה מומלץ שתיוועצו עם החברה או האדם ששכרתם את שירותיהם עבור קידום הנכס המקוון שלכם ותיקחו את חוות דעתו לגבי ערוצים נוספים (למשל קידום ממומן בגוגל) שבאמצעותם תוכלו להגביר את חשיפת הגולשים ברשת לעסק שלכם ובכך להגדיל גם את כמות ההמרות שאתם מייצרים מהאתר שלכם.

 

מדוע כדאי לכם לשקול קידום אורגני בגוגל לאדריכלים באמצעות קורנגה?

בתחרות העצומה בשוק הישראלי ומחוצה לו (שוק אמריקאי) אתם נדרשים לידע עצום בתחום שאינו המקצוע שלכם. אנו בקורנגה מתמחים מזה למעלה משני עשורים (החברה הוקמה בשנת 2002) בהקמת אתרים וקידומם באופן אורגני וממומן. יש לנו יכולות מוכחות בתחום והעמוד הראשון בגוגל יעיד על כך, שכן מבחר לקוחותינו מככבים בו בקביעות במגוון תחומי עיסוק.

אז אם אתם מחפשים להרחיב את פעילות המשרד, להרחיב את חוג הלקוחות ולצמוח כלכלית בתחום ההתמחות שלכם. הרימו את הטלפון וחייגו 0732555000 או צרו קשר באמצעות האתר.

נשמח להיות מנוע הצמיחה שלכם בגוגל 🥇

אלעד גושקס

אלעד גושקס

מנהל מחלקת SEO, קידום אתרים בחברת קורנגה

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מסחר באינטרנט - מאמר מאת קורנגה בע"מ

מסחר באינטרנט

תוכן עניינים אחת מאבני הדרך החשובות בהתפתחות האינטרנט והפיכתו לכלי עבודה עבור עסקים ברחבי העולם, היא המסחר ברשת המקוונת. כמו כל טכנולוגיה או פיתוח עובר

קרא עוד »
קידום ממומן או אורגני? מאמר מאת קורנגה

קידום ממומן או אורגני ?

תוכן עניינים קידום אורגני וקידום ממומן שונים במהות התכלית האחד מהשני, לכן כל ניסיון להכיל האחד לגבי השני נידון לכישלון בסופו של דבר. ראשית, חשוב

קרא עוד »