ניקוי מוניטין באינטרנט – דחיקת ומחיקת אזכורים שליליים

ניקוי מוניטין באינטרנט - קורנגה בע"מ

תוכן עניינים

למוניטין שלילי יש נטייה לחמוק מהרדאר שלנו, זה בסך הכל הגיוני כי יחפש על עצמו תוכן שלילי, או מי רוצה להאמין שרשמו עליו או על החברה בבעלותו תוכן כזה, כנראה אף אחד מאיתנו.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי החיים הפכו לדיגיטליים לפני שנים רבות ולכן תוכן רב אודות החברה שלך או השם שלך כאיש עסקים הצטבר ברשת ומאונדקס על ידי גוגל במנוע החיפוש. כלומר, חיפוש קל תחת השם שלך או שם החברה וכל הטוב והרע יעלה יחד, מתוך תקווה שהטוב ייגבר על הרע וידחק אותו למקומות לא ריאליים.

העולם מלא בעוולות ואי צדק מכל הכיוונים, זה יכול להיות דבר קטן וזניח כמו ידיעה בה השם שלך, או של החברה משורבב פנימה לדוגמא או כחלק מהכתבה אשר ברובה שלילית ואינה חייבת להיות ממוקדת בחברה או בארגון שלך, אלא בתחום בו היא עוסקת ושמה שורבב פנימה לצורכי "המחשה בלבד".

גם תביעה קטנה בבית משפט בה היית צד בעניין, תגרום לשם שלכם לצוץ באינדקס של גוגל, שכן כל פסק דין עולה לרשת באמצעות אתרים יעודים לכך (למשל, אתר "פסקדין "או "תקדין").

כנ"ל גם כתבות חדשותיות או שיווקיות או כל פיסת מידע אשר נכתבה מתוך תום לב או כוונת זדון לפגוע בפעילות החברה המדוברת.

ישנם עשרות רבות של מקרים רק מהשנים האחרונות בהם ניסו באמצעות תוכן שלילי לייצר שם "רע" לחברה או לאיש עסקים, הכל למען סיכול מטרתו להשגת עסקה כלשהי או ניסיון לצאת להנפקה בבורסה. מהלך המסכן עד מאד מצבים מסוג זה שכן הרגישות הגבוהה מצד המשקיעים יכולה להפוך את ההנפקה לכישלון שיקבור כל סיכוי להצלחה. אף אחד לא משקיע בחברות שיצאו להנפקה אך נכשלו.

איך מבצעים ניקוי מוניטין באינטרנט?

מאחר והרשת הינה כמו היקום, מתרחבת מרגע לרגע ללא גבול וללא יכולת לשלוט בכך, הרי שכמות המידע היא אין סופית ולכן יש צורך במחקר מעמיק על מנת לאתר ו"להסיר את האזכורים והתכנים השליליים " בשביל לבצע ניקוי מוניטין ברשת בצורה מיטבית.

רבים מהמקרים בהם אנו נתקלים צצו מכורח המציאות, ולא מתוך ראייה עתידית לטפל במשבר בטרם נוצר. כך ניתן להקשות מאד על הצפת תוכן שלילי מטעם גורמים המחפשים להכפיש את השם שלכם בכל דרך שהיא וגם למנוע נזקים כלכליים גדולים מאד.

אין זה מחייב כי התוכן השלילי אודותיכם יופיע בעמוד הראשון בגוגל, כלומר בחיפוש תחת השם שלכם או שם החברה לא תמיד תראו את התוכן השלילי, אלא רק בחיפוש עמוק (" deep search") המאפשר לאתר תכנים, תמונות וחומרים נוספים המופיעים בהקשר של השם שלכם.

חיפוש זה מבוצע בכל אמצעי המדיה ומאפשר לבנות מפה עדכנית של הנראות והחשיפה שלכם ברשת, ומכאן להתקדם להקמת ויישום תוכנית פעולה שיווקית אשר נועדה לטפל בכך באופן חיובי, קרי תהליך ניקוי מוניטין באינטרנט 😊

זכרו, כי לגלות אזכורים שליליים באיחור יש השלכות וכנראה שהנזק לשמכם כבר קיים.

יחד עם זאת, גם גילוי תוכן שלילי במועד "מאוחר" ניתן לטיפול, אך מצריך יותר זמן ותקציב מאשר במקרה הראשון ולכן, אנו בקורנגה שיווק דיגיטלי, מציעים לכם בדיקת נוכחות וחשיפה אשר תספק לכם מידע מהימן ועדכני.

כך בצורת עבודה זו, גם אם ישנה בעיה תוכלו לטפל ביעילות רבה יותר ובתקציב נמוך משמעותית מאשר במקרה האחרון. מעבר לכך, ניתן לבנות תדמית חיובית מהירה יחסית ולקדמה בגוגל ובפלטפורמות אחרות בזמן סביר.

שירות הניקוי מוניטין באינטרנט, אינו קבוע או תחום בזמן ותלוי במהות העבודה הנדרשת, סוג התוכן השלילי, מקורותיו וכו'. בכל מקרה נבדק ונחקר לגופו על מנת לתת את המענה הטוב ביותר, בפרק הזמן הקצר ביותר.

לבדיקת המוניטין שלכם ברשת צרו קשר 

אלעד גושקס

אלעד גושקס

מומחה לקידום אתרים SEO בחברת קורנגה

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך: