עבודת שיווק דיגיטלית של קורנגה עבור אדריכל החלומות – ישראלביץ'

לשמחתי הרבה אני עדיין מאוהב במקצוע שלי, כאיש שיווק דיגיטל מזה 24 שנה ראיתי את התחום גדל במהירות על ותופס חלק מרכזי בחיינו העסקיים והפרטיים יותר מכל דבר אחר (פרט לשינה) וגם כאן תלוי את מי אתם דוגמים.

לקוחות אשר השכילו לעלות על "הרכבת" הזו בזמן וידעו לזהות את המגמה כבר לפני שנים רבות, זוכים לעדנה ושגשוג כלכלי כפי שמעולם לא חלמו לקבל, בטח לא מאתר אינטרנט שאינו דורש מהם תשומת לב מיוחדת, העלאות שכר, ימי חופש ועוד אי אלו תנאים על מנת לספק את העבודה. לא, אתר האינטרנט הינו הצד השקט והמניב ביותר מבין ערוצי השיווק של רוב הלקוחות

(פרט לאלו המשקיעים מיליונים רבים בפרסומות בטלוויזיה וכו').

הפעם אני רוצה לשתף אתכם בחוויית לקוח כזה, משרד אדריכלות ישראבליץ' המתמחה בבתי חלומות, לרוב פרטיים. דן והילה בעלי המשרד הקימו אותו לפני כ- 15 שנה מתוך כוונה להפוך לאחד המשרדים המובילים בתכנון ועיצוב בתי חלומות, לאו דווקא לעשירי ישראל אלא לכל מי שחפצה נפשו וכיסו בבית פרטי מעוצב, כזה המתוכנן בדיוק לצרכיו ולבני הבית ובראייה קדימה גם לשנים הבאות בהם דיירי הבית גדלים והצרכים משתנים. לדעת לשלב את הטעם האישי של בעל הנכס יחד עם תנאי השטח והאישורים אותם ניתן לקבל באותו אזור וכו'.

דן והילה מישראלביץ' - מאמר מאת קורנגה שיווק דיגיטלי

דן והילה קשובים מאד ללקוחות ויודעים להתאים להם את הבית האולטימטיבי, כזה שיעלה להם חיוך בכל יום עת יצאו לעבודה ויחזרו ממנה. ובכל רגע בסופ"ש או בחופשים סביב הבריכה או בחצר וגם בתוך הבית. מימד תוך הבית קיבל משמעות עצומה ומחודשת בשל וירוס הקורונה (covid -19) אשר תקף את העולם וישראל במשך 15 חודשים וגרם לשינוי תודעתי אצל משפחות רבות שמצאו עצמן סגורות יחדיו לשבועות וחודשים ארוכים בשל הסגרים עקב התפרצות הנגיף.

דן והילה שכמו כולנו היו בסגר מתמשך בבית חשבו כיצד לפתור זאת בבתים החדשים אותם יבנו ללקוחות. החשיבה מחוץ לקופסא שוב תפסה תאוצה רבה וצוות האדריכלים בראשות הילה ודן דנו בנושא שעות רבות על מנת למצוא פתרונות יעילים ליצירת מרחבים פתוחים בחלל הבית וגם במרחב האישי, קרי, חדרי השינה. שכן תחושת הצפיפות אינה נחלת דירות בלבד אלא גם בבתים פרטיים שלא תוכננו לכך, אלא להיפך תוכננו בעבר לתחושת חמימות וריכוז המטבח והסלון וחדר האוכל יחדיו. או חדר טלוויזיה סגור ותחום ללא אוורור מספק.

לכן המשימה הראשונה של דן והילה היה לבצע שינוי חשיבתי בקרב צוות האדריכלים במשרד, ולהציג ללקוחות זווית ראיה שונה וחדשנית המותאמת ומשלבת גם מקרי חרום, כגון מגפה או צורך בבידוד דייר בתוך הבית, ויחד עם זאת לשמור עבורו את תחושת החופש והמרחב(כגון פתחי יציאה לחצר וכו').

העבודה עם דן והילה תמיד מספקת אתגר חדש לפתחנו כחברת השיווק והקידום האורגני שלהם. הצורך לחדש, לבחון ולהעמיק פעילות שיווקית באפיקים מסוימים, היישום המהיר לאחר קבלת ההחלטה והתוצאות הנראות בשטח מעניקות תחושת סיפוק גדולה, וגם אם לא צלחה דרכנו, הרי שבדקנו לעומק והסקנו מסקנות. זו המהות של עולם השיווק בדיגיטל, האפשרויות רבות ומגוונות וצריך לשקול בכובד ראש כל השקעה באפיק פרסומי כזה או אחר.

אבל לא באתי לדבר על פרסום ושיווק אלא להראות לכם כיצד דן והילה ישראלביץ הצליחו תוך שנים ספורות להפוך למשרד משמעותי ביותר בעולם האדריכלות הישראלי ואף מחוצה לו. כולל בתים פרטיים בארה"ב.

מאחר ושיווק זה לא רק מילים אלא הרבה מעבר, בחרתי להציג לכם מבחר מצומצם מהבתים שדן והילה ישראבליץ בנו בשנתיים האחרונות. כל אחד מהם ראוי לתואר יצירת אומנות מבחינתי.

תכנון ועיצוב בית פרטי בחיפה: שטח מגרש 2 דונם, שטח בנוי 600 מ"ר

בית שנבנה בהשראת חללית: שטח מגרש 1000 מ"ר, שטח בנוי 700 מ"ר

בית פרטי בכפר אז"ר: שטח מגרש 4000 מ"ר 560 מ"ר

אז מה דעתכם על הבתים המושלמים הללו?

כל אחד מהם בנוי בסגנון אחר, ברוח בני הבית והגשמת החלום שלהם, כמו בית החללית שעוצב תוך השראה עמוקה לאהבה הגדולה של בעל הנכס לחלליות וחקר החלל, תחושת המרחב האין סופי ו…הבנתם את הרעיון אני מניח.

אומנם נכסים אלו אינם מייצגים את מרבית הבתים הפרטיים הנבנים בישראל, אבל בהחלט יכולים להוות השראה לחשיבה ייחודית ומקורית ממנה ניתן לשאוב רעיונות(לא להעתיק אלא לקבל השראה)לגבי תכנון הבית שלכם ואיך בעצם תרצו לבנות אותו. עיצוב פנים הבית מאפשר מרווח פעולה עצום לכל חלום שיש לכם, כך שכל רעיון יכול להפוך למציאות היומית שלכם בבית החלומות בו תכנן עבורכם.

ואם נחזור רגע לעולם העסקי שלי, כמנכ"ל חברה הרי שדן והילה ישראלביץ הם באמת "אדריכלי חלומות" ולקוחות חלומות, שכן קל להיות יצירתי ומקורי בחשיבה השיווקית כאשר הצמד המוכשר הזה זורם איתנו. בניגוד לצערי ללקוחות אחרים (אך מעטים) שאינם פתוחים לשינויים ולחדשנות ולא מוכנים להתנסות באפיקי שיווק חדשים ובקידום אורגני לאדריכלים בפרט (אשר יכולים להתאים להם לשגשוג העסק והגדלת מחזור המכירות). לשמחתי רוב לקוחותינו קשובים ומוכנים לדגום את המים במובן הזה, לכן גם ציינתי שאני עדיין מאוהב בעבודה שלי 😊 כי הלקוחות הנם חלק בלתי נפרד ממדד מצב הרוח ואני לא מתכוון להציג לכם את זה אחרת.

במהלך השנים שאנו עובדים עם משרד אדריכלות ישראלביץ יצא לנו להיפגש בשטח, ממש ככה עם הקסדה הצהובה באתרי הבנייה. אנחנו באנו לצלם, להבין ולהפיק חומרים מעצם התהליך וכך למעשה אנו מתוודים לעבודה הנעשית בשטח, על הפיקוח המקצועי וההדוק על תהליכי הבנייה, החומרים וגם הלוז. כי מי רוצה לקבל בית באיחור?

דן והילה ישראלביץ-הופעה בתוכניות טלוויזיה:

במהלך העשור האחרון דן והילה הופיעו בתוכניות TV רבות ומגוונות, בכולן כמובן הנושא הנו האדריכלות ועיצוב הפנים המבוצע על ידי המשרד אדריכלות בבעלותם. לכן ריכזתי עבורכם מספר סרטונים מהם תוכלו להתרשם.

בהערכה ובברכת הצלחה ושגשוג 😊

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

קידום ממומן או אורגני? מאמר מאת קורנגה

קידום ממומן או אורגני ?

תוכן עניינים קידום אורגני וקידום ממומן שונים במהות התכלית האחד מהשני, לכן כל ניסיון להכיל האחד לגבי השני נידון לכישלון בסופו של דבר. ראשית, חשוב

קרא עוד »
מה זה GPT ? מאמר מאת קורנגה שיווק דיגיטלי

מה זה GPT ?

תוכן עניינים צ'אט GPT הוא הילד השובב החדש, המתקדם ומחוכם בעולם הטכנולוגיות. כמו בכל תחום, גם בטכנולוגיות מחשוב יש מגמות וטרנדים מגוונים. הפעם עיקר הפוקוס

קרא עוד »