כתיבת תוכן לעסקים

בוודאי שמעתם לא פעם את המונח "תוכן הוא המלך". זה אמנם נכון, אך "תוכן" לא יכול להיות מלך מעצמו, ככה פתאום, מישהו צריך להכתיר אותו להיות מלך, מישהו צריך לכתוב אותו באופן כזה שישרת את המטרה ויעצים את העסק/ המוצר/ השירות, כך שיניע לפעולה את הלקוחות הפוטנציאליים הנתקלים בו וקוראים אותו. אותו אדם אשר ממליך את התוכן הוא – כותב התוכן.

תוכן שאינו נכתב על ידי כותב מקצועי ומיומן, כזה שמכיר את השפה על בוריה, את פלפוליה ואת רזי הקידום אורגני לא יוכתר אף פעם למלך ולכן, כאשר אתם נדרשים לכתיבת תוכן לעסקים, מומלץ מאד לאתר את הכותב הטוב ביותר שניתן, על מנת לייצר כתיבה שיווקית, איכותית, מקדמת ומניעה לפעולה!

כתיבת תוכן לאתרים - מאמר של קורנגה בע"מ

תוכן עניינים

כתיבה שיווקית לעסקים – מה חשוב לדעת?

על מנת שכתיבה תהיה "שיווקית" ו"מניעה לפעולה" ישנם חוקים וכללים בהם על הכותב לעמוד. לכל מאמר אשר נכתב יש מטרה ואותה מגדיר בדר"כ מקדם האתר של העסק ועל פיה על הכותב לנהוג, כמו למשל: ציון מילות מפתח, תוך שילובן באופן אקראי ולוגי בפסקאות השונות במאמר, או כתיבה שנועדה לציין את ייחודיות העסק ומדוע כדאי ללקוח הפוטנציאלי לרכוש מוצרים מהעסק, או כל דגש אחר לכתיבה מותאמת.

כתיבת תוכן לעסקים – סוגים

בעולם התוכן השיווקי ישנם כמה סוגים של כתיבה:

  • כתיבה אינפורמטיבית: מטרתה של כתיבה אינפורמטיבית היא להעביר מידע לקוראים מבלי להדגיש מילות מפתח. כתיבה אינפורמטיבית מיועדת לקריאה של כלל הציבור.
  • כתיבה מקצועית: מדובר על כתיבה מקצועית ברמה גבוהה ביותר, הדורשת שליטה בשפה העברית, רהיטות ויכולות כתיבה גבוהות. כתיבה מקצועית נועדה "לעבות" את נוכחות העסק ולשפר נראות ברשת במנועי החיפוש ומצד הגולשים.
  • כתיבה שיווקית לעסקים: כתיבה זו נועדה אך ורק למטרה אחת- לפרגן ולפאר את העסק, לספר על השירות הנפלא, המוצרים המצוינים וכדומה.
  • כתיבה קד"מ: כתיבה המבוססת על מילות מפתח (מילות חיפוש פופולריות). לרוב, כתיבת קד"מ אינה מיועדת לקריאת הגולשים אלא יותר לנוכחות בעמודי מנועי החיפוש השונים (בעיקר גוגל).

**הארה- טוב ככל שיהיה, מאמר שיווקי/ קד"מ/ אינפורמטיבי לא יסייע לעסק שלכם אם אינו ממוקם נכון ברחבי הרשת (on/off site).

כתיבה שיווקית לעסקים כהמשך למיתוג העסק

כתיבת תוכן שיווקי לעסק, אינה יכולה להיות מנותקת מהמותג וחייבת להתכתב באותו הסגנון והאופי של העסק וכמובן, באותה הפנייה לקהל היעד (מבוגרים/ צעירים/ אימהות/ אנשי עסקים וכדומה).

כתיבת תוכן לעסקים – ללא נגיעה אישית.

לכל בעל עסק ישנה תחושת שייכות חזקה לעסק וברור שכך, אך בבואם לכתוב תוכן שיווקי לעסק, הרגשות והמעורבות האישית מתערבבים בין המילים והתוכן הנכתב מקבל אופי אישי/ פרטי שאינו מועיל ולעתים גם מזיק. לכן, חשוב להתמקד בפנים של העסק ולא בפנים של בעל העסק, כך הכתיבה תהיה חדה ומדויקת יותר שיווקית ותדמיתית.

מי כותב תוכן שיווקי לעסקים?

יש לכם עסק / אתר / עמוד עסקי ברשתות חברתיות ואתם זקוקים לתוכן מקצועי, איכותי, שיעבוד עבורכם? המלצה שלנו – אם אתם לא מבינים בכתיבה שיווקית, שכרו את שירותיו של כותב תוכן מקצועי, כזה שיודע לקחת את המילים ולהלבישן על העסק בצורה מיטבית שתשרת את המטרה – הנעת הגולשים לפעולה (או כל מטרה מוגדרת מראש).

נסכם

התוכן אינו רק המלך, הוא הלב והנשמה של האתר (העסק) שלכם, בוודאי בכל הקשור למנועי החיפוש ברשת. היה והתוכן באתר טוב ואיכותי – כך תהיה אליו תנועת גולשים איכותית ומדויקת לפי קהלי יעד שהוגדרו מראש.

זקוקים לכתיבת תוכן שיווקית לעסק שלכם?

צרו קשר כעת, נשמח לסייע.

לכתיבת תוכן שיווק מקצועי, צרו קשר>

מידע נוסף שעשוי לעניין אתכם