בונים עסקים-השיטה של מנכ"ל קורנגה

המתדולוגיה של מנכ"ל קורנגה עבור בניית עסקים

להיות מנכ"ל זה לא פשוט בכלל, יתרה מכך האחריות הגדולה ביותר רובצת לפתחי מדי בוקר מחדש.

לדאוג לרווחת העובדים, לדאוג ללקוחות שיקבלו דליברי גבוה תמורת הכסף, כן כן ממש ככה.

לדאוג שכל המערכת תעבוד בצורה מקצועית ואיכותית על מנת לספק את המקסימום האפשרי בכל יום עבודה ולקדם את הלקוחות ואותנו ככל הניתן. ועוד אי אלו דאגות ולקיחת אחריות גם כאשר אינה מונחת לפתחי אלא במעגל השני והשלישי.

כל עוד אני מנווט את הספינה האחריות הכוללת הנה שלי ורק שלי.

לקחת אחריות זו לא מילה גסה אלא חובתו של כל מנהל ובעל תפקיד, בפרט של מנכ"ל, כאשר אני קורא על מנכ"לים שחטאו / פשעו /מעלו בתפקידם אני מרים גבה ומסנן "ברכה".

הרי מנכ"ל שמועל בתפקידו זה כמו אבא שמטריד מינית את ילדיו ואני לא מגזים בכלל. כך אני רואה את הדברים כי מי שמועל בתפקידו הרי מעל גם באמון שנתנו בו, מעל בעובדיו ובלקוחות שלו שעסקיהם תלוים בתפקוד החברה ובשרות אותו הם אמורים לקבל תמורת הכסף.

בקורנגה – חברת קידום אתרים, אנחנו מתנהלים אחרת לגמרי, סיפור יוצא דופן של חברה פרטית מסחרית אשר שמה למטרה מרכזית לשלב את עבודת הקידום עם המציאות העסקית ולייצר סביבה מקצועית ואמינה להרחבת העסק, בין באזור הגאוגרפי בו היא ממוקמת פיזית או מעבר לים במחוזות רחוקים. זו לא עוד סיסמא או "שטיק" שיווקי.

זו הבטחה אמיתית שמוכחת בכל יום מחדש והלקוחות מצביעים בלייק גדול.

אני מאמין כי בדרך הישרה ניתן להגיע טוב יותר וחזק יותר למטרה ומעבר לכך לשמר את התוצאות לפרק זמן ממושך ולא רק כהבחלה לרגע (זה מה שקורה בדרך כלל לאלו שמקדמים קידום שחור בגוגל) היכולת של קורנגה ואנשי צוותה המוכשרים היא במספר מישורים:

  • מחקר אודות תחום עיסוק הלקוח-SWAT.
  • יישום תובנות העולות מהמחקר.
  • קביעת תכנית עבודה לשנה קדימה.
  • מעקב וניטור שוטף אחר התוצאות ושינוי בהתאם לצורך.
  • תחזוקת המותג והחשיפה על מנת להמשיך לייצר פניות לעסק והגברת המוניטין.

פעולות אלו ואחרות אודותם נרחיב רק בפגישה מספקים לנו את היכולת להבין לעומק את עיסוק הלקוח והדרך הנכונה לשווק את העסק בקרב קהל היעד ואף להפתח לקהלים חדשים שטרם חוו או מכירים. למעשה אנו מרחיבים את החשיפה של הלקוח גם בקרב קהל היעד העיקרי וגם בקרב המשני.

חשיפה זו מניבה פניות לאתר הלקוח בין בטלפון (עקב ריבוי השימוש במכשירים סלולריים) או באמצעות טופס צור קשר באתר המשמש בעיקר את אלו שגולשים ממחשב נייד באותו זמן.

חשיבות החשיפה הגבוהה היא יצירת הנעה לפעולה של הצרכן שלנו, בין אם מדובר בקהל עסקי B2B או בקהל צרכנים פרטי B2C, כולם צורכים ומחפשים מידע באינטרנט.

לכן, שיטת קורנגה לעסקים הנה הדרך הבטוחה, היעילה והזולה ביותר להשגת מטרות שיווקיות איכותיות.

אני יודע ומבין כי כולם מדברים את אותו דיבור, ברור לי שלהמציא את הגלגל איני מוכשר דיו אך ברמת הביצוע החשיבה והיישום קורנגה חברת קידום אתרים -מובילה !

רוצים לדעת איך אנו עושים זאת? צרו קשר: 0732555000

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

קידום בגוגל – SEO

קורנגה חברה המתמחה במתן שירות ופתרונות קידום אתרים ובניית אתרים הוקמה בשנת 2002, ונחשבת לאחת מהחברות הוותיקות והמובילות בתחומה בישראל- שיווק באינטרנט ואופטימיזציה למנועי חיפוש-SEO.

קרא עוד »
בניית אתרי קטלוג - קורנגה

בניית אתרי קטלוג

תוכן עניינים פתחתם עסק חדש ו/או מעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית ומחזור המכירות? הברירה הטבעית שלכם להתרחבות מסוג זה הינה האינטרנט- הזירה היחידה בה רוב

קרא עוד »