הצפנת HTTPS לכל אתר מסחר – העולם על פי גוגל

HTTPS לאבטחת אתרים - מאמר של קורנגה

הצפנה HTTPS לכל אתר מסחר-העולם על פי גוגל רובנו מכירים את הסימן המוכר לנו HTTP כפרוטוקול אינטרנט, למעשה ככל שרוב האנשים מכירים אין להם מושג קלוש מה מייצג סימן זה, ובכן מדובר בפרוטוקול העברת מידע בין האתר בו אתם גולשים למחשב שלכם. מידע זה כגון טפסי רישום, תוכן וכו' עובר בצורה גלויה (יחסית) ברשת האינטרנט וכל זב חותם מבין דבר יכול לבצע איסוף (גניבה) של המידע ולעשות בו שימוש. לכן אתרי מסחר בהם ניתן לבצע רכישות מקוונות מחויבים בפרוטוקול HTTPS המהווה למעשה קוד אבטחה מוצפן של המידע העובר ברשת ואינו מאפשר גניבת המידע בקלות.

אך עם התקדמות הרשת, הטכנולוגיה והאפשרויות המגוונות של פריצה וגנבת מידע החליטה גוגל (שליטת העולם וירטואלי)להעלות את רף האבטחה ולדרוש מכל אתר מסחר אבטחה מוצפנת HTTPS החל מחודש ינואר 2017.

אתר שלא יעשה כן יינזק ברמת הקידום ותנועת הגולשים אליו שכן גוגל תפרסם אזהרה בדפדפן כרום על אתר שאינו בגלישה בטוחה.

בכך למעשה תמנע מגולשים להגיע לאתר שלכם ובכך לחסל את העסק הווירטואלי שלכם. לגולש אבטחה זו אינה משנה דבר וחצי דבר, פרט לסימן הזיהוי של מנעול אשר ימוקם בכתובת ה-URL.

בכך גוגל מכירה בעובדה כי ההאקרים למינם קפצו מדרגה וגונבים מידע מכל הבא ליד ומכל אתר בו מאוחסן מידע, גם אם לא רגיש או חשוב באופן קריטי. הרי מטרת האקרים הנה לגרום נזק ותו לא. לכן גוגל החליטה להקשיח את התנאים ולבצע "הידוק אבטחתי" של רשת האינטרנט.

מי יכול לסייע לכם בהתקנה?

קורנגה תשמח לסייע לכם לבצע את העדכון באתר בזמן קצר ויעילות, כל שנדרש מכם הנו לרכוש את התעודה הנקראת SSL.

לקוחות קורנגה כולם כבר מוגנים ועומדים בדרישות הסף החדשות.

להסבר נוסף נשמח לסייע,

צוות קורנגה

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

ניהול מוניטין לבכירים - קורנגה בע"מ

ניהול מוניטין לבכירים/ות

תוכן עניינים בעבר הלא רחוק ניהול מוניטין לבכירים היה מונח לפתחו של משרד היח"צ שטיפל בכל הקשור להודעות לעיתונות, פעילות יח"צ, כתבות ותוכן מטעם הלקוח.

קרא עוד »
קידום ממומן או אורגני? מאמר מאת קורנגה

קידום ממומן או אורגני ?

תוכן עניינים קידום אורגני וקידום ממומן שונים במהות התכלית האחד מהשני, לכן כל ניסיון להכיל האחד לגבי השני נידון לכישלון בסופו של דבר. ראשית, חשוב

קרא עוד »