כיצד תזהו מקדם אתרים טוב? מספר טיפים לשימושכם

מומחה קידום אורגני - קורנגה

קידום אתרים, ובפרט קידום אתרים אורגני, דורש מיומנות וניסיון רב, ולא פעם עבודה עדינה ומחושבת שניתנת ל"פיצוח" רק בעקבות הבנה מעמיקה של הנעשה בתחום. בתוך כך, חשוב להבין מהם הקריטריונים המדויקים שיקבעו האם חברת קידום היא טובה או לא, ובמיוחד עבור אנשים שמתבוננים על התמונה "מבחוץ", ורוצים לדעת האם חברה כזאת או אחרת אכן מתאימה להם – כל שכן כאשר כבר נבחרה חברה שתעשה עבורכם קידום אורגני, ואתם רוצים להיות עם היד על הדופק ולהבין האם היא אכן עומדת בתנאים שלכם.

לשם כך, אספנו עבורכם ארבעה כללי אצבע שיעזרו לכם לקבוע האם החברה שבחרתם בה (או שאתם עומדים לבחור בה) היא אכן איכותית ומקצועית כפי שהיא מעידה על עצמה:

1. התחדשות

היום יותר ויותר אנשים מבינים זאת, וודאי מקדמי אתרים – כי כדי להוביל בראש תוצאות החיפוש צריך (בין היתר) לעדכן כל העת את התכנים באתר, להזרים בו "דם חדש" ולהראות שמתרחשת בו תנועה מתמדת.

מעבר לעובדה שהאתר שלכם חייב להתעדכן באופן דומה כמובן, כדאי לבדוק האם האתר של חברת הקידום עצמה אכן מתעדכן כל העת – ובמיוחד אם עוד לא סגרתם עסקה איתה.

2. תכנים מחדשים

עוד באותו עניין, אם אתם עדיין משוטטים באתר של החברה הפוטנציאלית, בדקו האם היא אכן מחדשת ומביאה מידע ענייני וחיוני בנושא של קידום אתרים בגוגל: האם יש לה טיפים מיוחדים שלא ניתן למצוא במקום אחר? האם צורת הכתיבה והצגת התכנים נהירה ומזמינה?  למעשה, מכל סוגי השירות שאי פעם תתעניינו בהם, קידום אתרים אורגני הוא אולי הקל ביותר לבדיקה בנוגע לחברה שאתם מעוניינים בה, שכן זוהי אולי הפעם היחידה שבה המשפט "אין הנחתום מעיד על עיסתו" הוא ההיפך מנכון – ואתר התדמית הוא דוקא בדיוק הדרך לבחון את טיב החברה ואת רמת המקצועיות שלה.

3. הצגת תכנית עבודה ברורה

בכל פגישת היכרות, אפילו אם בת כמה דקות בלבד, חשוב שתבינו בתור לקוחות מה בדיוק אתם עומדים לקבל. כמובן, ייתכן שבמקרה הספציפי שלכם תידרשנה התאמות מיוחדות שיש להתחשב בהן, וחשוב לקחת זאת בחשבון – אך עם זאת יש לזכור כי חברה רצינית חייבת להחזיק בתכנית עבודה סדורה ומובנית, וללא הסבר אודות השלבים השונים בתהליך הקידום שלכם, כנראה שלא יהיה לכם מה לחפש עם החברה המוצעת לכם.

4. מומחים במגוון תחומים

קידום אורגני בגוגל אינו יכול להתקיים בצורה אידיאלית ללא עזרתם של מומחים מכמה תחומי ידע שונים: תכנות (ובפרט תכנות WORDPRESS, כמו גם תכנות אפליקציות – אם יש בכך צורך), עיצוב, שיווק ויחסי ציבור – וכל המרבה הרי זה משובח. חשוב להבין שבתחום כמו קידום אתרים, אין חשש מ"עומס" של מומחים ומעודף מידע, שכן מדובר בתחום שהוא באמת מורכב וסבוך, ודרושים מספר מומחים כדי "לפצח" אותו ולמצוא בו את הדרך הטובה ביותר עד להצלחה – הכל כדי להבטיח שהאתר שלכם אכן יזכה לפרסום ולחשיפה שהוא כל כך זקוק להם, ובדיוק כפי שמגיע להם.

איציק גולדנברג

איציק גולדנברג

מנכ"ל ובעלים בחברת קורנגה בע"מ

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

בניית אתרים מקצועית - קורנגה נתניה

איך בוחרים מקדם אתרים ?

תוכן עניינים עסקים וחברות נעזרים בגופים חיצוניים בחיי היומיום העסקיים שלהם. חלק מאותן חברות צד שלישי מספקות מוצרים וחלקן מעניקות שירותים למטרות שונות. כאשר מדובר

קרא עוד »
הקמת אפליקציות - קורנגה שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

הקמת אפליקציות 📱

עולם העסקים נמצא במירוץ אחר אפליקציות שונות ומגוונות, כאשר מבחינת לקוח הקצה, התועלת שלו מפיתוח האפליקציות היא: שיפור איכות חייהם וקבלת מענה ממשי לצרכיהם היומיומיים

קרא עוד »