דחיקת תוצאות שליליות בגוגל

דחיקת אזכורים שלילים - קורנגה בע"מ

תוכן עניינים

סביר מאוד להניח, כי אתם, כמו רבים אחרים בעת הנוכחית, מחפשים ביקורות / חוות דעת על מוצרים מסוימים לפני ביצוע רכישה, או הזמנת שירותים של אנשי מקצוע שונים או כאלו המועמדים לעבוד בחברה/ במשרד שלכם.

רגע לפני התקשרות עסקית, או חתימה על חוזה מול ספקים / חברות חדשות/ משקיעים פוטנציאליים, נחפש תמיד את האזכורים החיוביים ברשת, אך לעתים ניתקל גם באזכורים שליליים ואלו, לא נעלמים לעולם – אולי מעיני הגולשים, אך לא מעיני "האח הגדול"- מנועי החיפוש השונים והגדול מכולם- GOOGLE

מה עושים כדי להביא להסרת פרסום שלילי בגוגל?

אם נתקלתם בתוצאות החיפוש באזכורים שליליים ברשת אותם אתם רוצים להעלים, קחו בחשבון כי משימה זו הינה כמעט בלתי אפשרית, אך בהחלט יש מה לעשות על מנת לצמצם את הנזקים ואף להעלימם וזאת באמצעות דחיקת תוצאות שליליות בגוגל, כמו למשל באופן הבא:

  • פנייה אל בעל האתר בו פורסם האזכור השלילי- אפשר לנסות ולשכנעו להסיר את האזכור השלילי, משימה שלא תמיד מצליחה, אלא אם כן מדובר באזכור שקרי וניתן יהיה לאיים בתביעת דיבה נגד בעל האתר (אם ניתן להוכיח כמובן).
  • פנייה ישירה לגוגל- גוגל אינה מאפשרת תכנים שקריים/ פוגעניים/ תכנים המפרים זכויות אדם וכדומה ופועלת להסירם מתוצאות החיפוש. היה והאזכורים המדוברים משתייכים לאחת מהקטגוריות הללו ואתם יכולים להוכיח זאת- גוגל תיעתר לבקשתכם ותסיר אותם די במהירות.
    • סיוע מתוך הצללים- 
    לא מומלץ, רווי סיכונים, לא חוקי ואנו בקורנגה לא מבצעים. פנייה להאקר (בעברית: "פצחן") שיפרוץ אל שרת האתר בו מצוי האזכור השלילי ויסירו באופן פיראטי.
  • פנייה לחברה מקצועית העוסקת בניהול מוניטין ברשת- הפעולה הטובה ביותר מבין כל האופציות הנ"ל.
    קחו בחשבון, דחיקת תוצאות שליליות בגוגל אינה מתאימה לחובבנים ודורשת טיפול מקצועי ומדויק בכמה זירות ברשת האינטרנט.

לאדם/חברה עליה מופיעים אזכורים שליליים אין את הידע, הניסיון והזמן לעסוק בכך ולכן מומלץ מאוד לפנות לחברה מקצועית המתמחה בניהול מוניטין ברשת (Online Reputation Management).

 

קורנגה- עבור דחיקת תוצאות שליליות בגוגל על העסק שלכם

מתוך הבנה כי האזכורים השליליים לא ייעלמו, נדרשת דחיקת האזכורים הללו אל דפי התוצאות הנמצאים בעומקן של התוצאות במנוע החיפוש של גוגל (דפים אחוריים של המנוע, הנקראים בעגה המקצועית: "sand box"). אופן פעולה שכזה, דורש זמן, השקעה וידע אמיתי-מקצועי בתחום ה- SEO והפלטפורמות השונות ברשת באמצעות העמסת תוכן חיובי שיתרום למוניטין של החברה / העסק / האדם שבו נוגע האזכור השלילי.

ככל שהתוכן המועלה יהיה איכותי, שוטף ובתדירות גבוהה יותר, כך יוכל להתברג גבוה יותר בדפי התוצאות וע"י כך- יידחק האזכור השלילי עוד ועוד אחורה בתוצאות גוגל.
לחברת קורנגה, יש בארסנל,  אסטרטגיות פעולה מתאימות לפי הצורך של העסק שלכם ועבור דחיקת תוצאות שליליות בגוגל.

לצוות שלנו, ניסיון מקצועי עשיר בעולם העסקי/ פרטי/ ציבורי, ביצירת תדמית חיובית באינטרנט ודחיקת אזכורים שליליים, תוך ניטור הרשת באופן שוטף וקבוע ודיסקרטיות מלאה.
אנו עוסקים בשקידה של 20 שנה בעולם הדיגיטל בכלל וניהול מוניטין ודחיקת תוצאות שליליות בפרט ומחזיקים בתג Google partner היוקרתי המעיד על איכות ומקצועיות בלתי מתפשרת של החברה לאורך שנים בתחום ה -SEO קידום אורגני.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

צוות קורנגה לניהול מוניטין

אלעד גושקס

אלעד גושקס

מומחה SEO, קידום אתרים בחברת קורנגה

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

CHAT GPT - מאמר מאת קורנגה קידום אתרים

צ'אט GPT

תוכן עניינים הכוכב הטכנולוגי החדש שעולה בשכונה הגלובלית שלנו, הצ'אט שכולם מדברים עליו בימים אלה: מהללים, מכחישים, ואף ספקנים לגביו, הוא הצאט GPT של חברת

קרא עוד »