בניית אתרי תדמית

בניית אתרי תדמית לכל סוגי העסקים - קורנגה שיווק דיגיטלי משנת 2002

תוכן עניינים

נכס דיגיטלי אמיתי הוא אתר הנמצא בשליטתכם המלאה, רשום תחת השם שלכם ומנוהל על ידיכם. הכוונה היא לאתר בית המייצג את העסק שלכם במרחב האינטרנטי.

לא משנה מה תחום עיסוקכם, בין אם עו"ד, רו"ח, יועץ בתחום כלשהו- מנטור, קואצ'ר, מנהל פרויקטים וכן הלאה, כולכם חייבים להפגין נוכחות איכותית ברשת גם אם העסק שלכם לא מוכר דבר וחצי דבר ברשת, אלא נועד לצורכי תדמית ומוניטין.

גם אז האתר מניב פניות איכותיות שכן מדובר בפניות של גולשים שחיפשו שירות (לרוב) כלשהו בגוגל וכך הגיעו לאתר שלכם.

אתר תדמית, אומנם אינו מכיל מוצרים ואינו מאפשר רכישה אונליין, אך אין הוא מיועד לכך, שכן רוב אתרי התדמית נבנים לצורכי מתן שירות ולכן אין מוצר ספציפי אותו אתם יכולים לרכוש מעסקים אלו אונליין. בתקופת הקורונה (הארורה) בעלי מקצועות רבים, להם לא הייתה נוכחות מקוונת, פתחו אתרים חדשים והחלו לספק את שרותיהם אונליין – כולל ולרבות רופאים ופסיכיאטרים שהחלו לספק שירות טיפולי באמצעות שיחת וידאו ב"זום", סקייפ או כל פלטפורמה מוכרת אחרת. גם עו"ד המספקים יעוץ על בסיס שעתי אונליין, מדריכי ספורט ומאמנים למינהם, התחברו לעולם הדיגיטל.

על כן, ניתן להכריז באופן גלוי, כי כמעט ותמו ימי ה"כרטיס ביקור דיגיטלי" ומנגד, הצורך באתר תדמית מרהיב ועדכני הפך לכורח המציאות עבור כל עסק. אתר הבית אמור להיות "סוכן המכירות הטוב ביותר" של העסק שלכם וכך גם אכן קורה במרבית המקרים.

הדברים הנדרשים להקמת אתר תדמית איכותי 📝

  • תוכן איכותי- אשר יעביר את מהות העסק בצורה ברורה ומהירה, תוכן מפורט/מקצועי המפרט אודות כל שירות/התמחות.

רבים מבעלי העסקים סבורים שהם יודעים לכתוב תוכן איכותי, אך לצערנו אין הדבר תואם למציאות ורוב הלקוחות אינם "כישרוניים" דיים. לכן, אנו ממליצים על שכירת שירותי כותב/ת תוכן מקצועיים (פרטיים או במסגרת סוכנות כלשהי) שיידעו לרכז את כל המידע בצורה יעילה ומניעה לפעולה, החל מעמוד "אודות" ועמוד הבית וכלה בסוגי השירותים שהעסק שלכם מספק. דעו לכם כי, מדובר בעלות כספית זניחה לעומת התועלת העצומה, והלקוחות שתוכן נכון ימשוך אותם לשכור את שירותיכם.

  • תמונות/וידאו- אתרי תדמית חייבים לשדר אווירה ונראות HD על מנת שהגולש ירצה להקליק פנימה ולא לצאת לאחר מספר שניות בודדות. הגם שאתרים אלו אינם מציעים לכם מוצרים ולכן חווית הגלישה/צרכנית שונה לחלוטין ונסמכת על הרגש והמסר שהאתר מעביר לגולשים. על כן, מומלץ לכם לספק תמונות אמיתיות מחיי היום יום של העסק, המלצות מלקוחות (לא להתבייש לבקש) סרטוני וידאו של פרויקטים וכו'. ניתן לרכוש סרטוני וידאו למטרות אווירה במחירים נמוכים יחסית, אך חשוב לזכור כי תמיד עדיף תוכן אותנטי.
  • סוגי השירותים/התמחויות- גם כאן התוכן הוא המלך שכן הסבר נכון על כל תחום שירות יעזור לגולש לקבל החלטה בהתאם, שכן תוכן זול ודל לא יצור רושם כמו תוכן עשיר ומקצועי המייצר אמינות אצל הגולשים.
  • רכישת דומיין- מומלץ לרכוש שם מתחם (דומיין) הנושא את שם העסק שלכם ו/או את תחום עיסוקו. זהו חלק (קטן אך עדיין חלק) מארסנל ה"-"Signals מהאלגוריתם של גוגל לקידום אורגני. גם אם אינכם מתכוונים לקדם את האתר, חשוב שתעבדו לפי כללי גוגל אחרת האתר שלכם לא יזכה להופיע במנועי החיפוש ולכן לא תהיה אליו שום חשיפה כמעט.
  • אחסון אתר- עדיפות לאחסון בשרת באזור הגאוגרפי בו העסק פעיל, כיוון שמהירות טעינת האתר קריטית לחוויית הגלישה. כלומר אם יש לכם עסק בישראל המספק שירותים בישראל, אזי מומלץ לאחסן בחברות ישראליות ולא מעבר לים למרות המחירים האטרקטיביים שניתן לקבל בחו"ל (עד שתאלצו לשלם על כל קריאה). לצורך העניין, אתר המאוחסן בחו"ל וקהל היעד המרכזי שלו הם ישראלים, יזכה להאטה מסוימת בהעברת נתוני האתר מהשרת בחו"ל למשתמש הקצה בישראל, כלומר הגולש שמעלה את האתר בדפדפן שלו, בשל המרחק הגיאוגרפי מהשרת.
  • עדכון האתר- גם לאחר הקמת האתר חשוב לעדכן/לרענן אותו מעת לעת. בין אם מדובר כאמור בהמלצה מלקוח, שירות חדש, או כל "חדשה" אחרת, אתר מעודכן משדר אמינות ומקצועיות ולכן סביר להניח שגולש יבחר באתר מעודכן על פני האתרים שנשארו מאחור.

אבטחה והנגשה-מי אחראי לזה?

אבטחת האתר בפרוטוקול HTTPS הינה באחריות החברה שבנתה את האתר. כנ"ל גם הנגשתו לבעלי מוגבלויות בהתאם לחוק ההנגשה משנת 2017, עליכם לקבל את השרות בעסקת חבילה עם הקמת האתר. רמת ההנגשה הנדרשת לרוב הינה "AA" ומתייחסת לאתרי תדמית ואחרים, האמורים להיות מונגשים לציבור הרחב על כל מגבלותיו.

רוצים לראות דוגמאות לאתרי תדמית?!

בחרנו עבורכם מגוון אתרי תדמית שהקמנו בשנה האחרונה.

כל אתר נבנה בהתאמה לעסק הרלוונטי, ומקסום האפשרויות להשגת פניות של לקוחות פוטנציאלים.

צפייה נעימה 🙂

שקופית קודמת
שקופית הבאה

וזו רק טעימה קטנה ביותר ממגוון העסקים והתחומים אשר עלו דרכנו לרשת, בשנה האחרונה- רובם בעקבות הקורונה שלא אפשרה להם לפתוח את העסקים פיזית ודחפה אותם לבחור בהקמת נכס דיגיטלי שיציג/יציע את שירותיהם בצורה מקוונת.

לצפייה בפרויקטים נוספים, לחצו כאן

 

לסיכום.

לכל עסק, ייחודי ככל שיהיה, ניתן לתת מענה הולם ומקצועי בעולם האונליין- לגרום לו להשיג לקוחות חדשים ולהיחשף בפני קהל שלא ידע על קיומו עד כה. רק בדרך זו, תוכלו להמשיך לפתח את העסק כלכלית, מבלי לקרוס תחת נטל ההוצאות החודשיות/עובדים וכו'. נכס דיגיטלי מפותח, יותיר לכם בטווח הרחוק, הרבה כסף בכיס (כתוצאה מחסכון בשיווק באפיקים אחרים ובהעסקת אנשי מכירות) ועסק משגשג שמניב רווחים גדולים הרבה יותר.

נשמע לכם מעניין? בצדק 😄

צרו קשר עם המומחים של קורנגה להקמת אתרי תדמית (וחנויות מקוונות, אתרי קטלוג ובלוגים אישיים) ונתכנן יחד את הקמת האתר שלכם, בצורה מותאמת אופטימלית לרוח עסקיכם ולצרכיכם העסקיים.

איציק גולדנברג

איציק גולדנברג

מנכ"ל חברת קורנגה מזה 10 שנים, בעבר שותף במשרדי פרסום וסמנכ"ל דה מרקר אונליין, חבר לשעבר בפורום האינטרנט הישראלי. מומחה באפיון והקמת מערכי דיגיטל לחברות גדולות ועסקים מבוססים.

קדמו את העסק שלכם להצלחה>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

אחריות מנכ"ל

כמנכ"ל אני מבין היטב את האחריות הגדולה הרובצת לפתחי, למעשה מדובר באחריות כוללת ישירה ועקיפה על כל מהלך שמבוצע בחברה, על כל דבר שכל עובד

קרא עוד »
קידום בגוגל לעורכי דין - קורנגה בע"מ

קידום אתרים לעורכי דין

תוכן עניינים   קידום אתרים אורגני (בלועזית: Search Engine Optimization או בקיצור "SEO"), הינו אחד מערוצי השיווק האהודים (בידי סוכנויות שיווק דיגיטלי ובעלי אתרים) ואפקטיביים

קרא עוד »
ניהול מוניטין בפייסבוק - קורנגה בע"מ

ניהול מוניטין בפייסבוק

תוכן עניינים בעשור האחרון או קצת יותר, אנו חולקים את חיינו ברשתות חברתיות, מעלים תמונות, סיפורי חיים, פוסטים נוקבים עם טענות ומענות, פירגונים לספקי שירות

קרא עוד »